- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Aliexpress tapasztalatok
- Debian GNU/Linux
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Amazon
- Proxmox VE
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- Microsoft Office és Office 365 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bone123
HÁZIGAZDA
válasz Shadowbull #13 üzenetére
https://electrek.co/2021/10/14/tesla-model-3-is-best-selling-used-car-sells-for-higher-price-than-new/
https://observer.com/2021/07/tesla-model3-used-car-price-surge-chip-shortage/
https://insideevs.com/features/517579/tesla-model3-used-prices/
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #20 üzenetére
Nem is mondtam, en csak user vagyok, aki azt latja h hagyomanyos marka csak co2-kvota miatt gyart elektromost, azt is annyit hogy kb. csak a csokosok kapnak, es csak a szuper-premium szegmensben [na jo, Dacia nem olyan, csak nincs az se, vasarlo-szivato a szerzodesuk, es me'g hulyeseget is beszelnek a toltesrol].
Szoval engem nem gyoztek meg. Az autogyar tomegeket kell meggyozzon, nem hozzaertoket, nem? -
axioma
veterán
válasz Shadowbull #23 üzenetére
OK, lehet hogy nem tudja a jobbkezest [passz, en nem ultem benne], de elhiszem h tudni fogja. Az Opelrol stb. sokkal kevesbe, olyan mint a gyogyitas, egy szakorvos szervenkent vs. teljes ember vizsgalata.
Bimbamoljon, amikor gond van, de ugy hogy feltetelezi hogy tartom a savot. Bonusz: lekanyarodik jobbra a jarmu elottem, mire odaerek nem lesz ott, akkor se kene nyafognia, ezt gyanitom most me'g tuti a tesla is bejelzi. Foleg mert lehet h gyalog v mas akadaly miatt nem tudja elhagyni a savot.
Amugy amig nincs penzem ujra, mind1, mert a 10 ev koruli autok ezt eleve nem tudjak. Majd 6-8 ev mulva lesz kerdes, melyik hasznaltat vegyem, es itt megint nem az fog nyerni amelyik 4 ev utan szarik a kocsira, annyit nem mond a szakszerviz h mennyi pluszt fog kerni kgfb(!) javitasert, szoftvert meg kb. csak me'g benabbra korlatozas erdekeben cserelnek [kerdezz par outlander tulajt az elotte-utana hatotavjaikrol], satobbi... ugyhogy olyan auto kell ahol nem a kocsi aranak tobb egesz szazalekaban merheto a kotelezo szerviz evente, es tesznek ugy mintha ok tennenek szivesseget egy 3 eve 20M-ert vett bmw javitasaert [idopontra erkezo ugyfel leultet, egy ora mulva akire mondtak h varjon koszonessel el megy mellette haza...][ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #26 üzenetére
Mondjuk az nem hit, hogy latom a ketfele rendszer kozotti alapveto kulonbseget informatikus (na jo, inkabb mat.kus) szemmel. Ami informacio nincs meg, azt nem lehet felhasznalni, ami megvan, azt lehet, max. nem teszik.
El nem tudok kepzelni olyan jovot, ahol ugy 6-8 ev mulva a 10 evesek kozul nem a tesla a legjobb vetel _nekem_.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #28 üzenetére
En hasznalnam, ha adnanak De ugye az atlag vasarlo se tudja hasznalni elotte, csak nyeletik vele a marketingdumat, es nem, a tesztvezetes nevu 5 perc nyugis helyen mert feltik az autot me'g ugy is hogy tripla arra bebiztositjak magukat az nem segit semmit.
Azert megjegyzem, egyaltalan nem biztos, hogy az lenne a velemenyem az egyes elteresekrol, ami neked. Nekem jo az mp3, nem fogsz arrol meggyozni, hogy a tomoritetlen zene 10x meretu file-okkal 100x aru cuccokon hallgatva a minimum ahol lehet letezni...
Nem, nem szoktam csak az egyik fel javara donteni szimpatiabol, nezd meg hogy kivalasztott cuccoknal is megirom a hatranyokat (telo, bankszamla, most igy hirtelen ahol nemregiben is irtam).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Suzuki topik
- Gumi és felni topik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Vezetékes FEJhallgatók
- EA Sports WRC '23
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...