- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Linux - haladóknak
- Crypto Trade
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyurica úr
tag
Oké, én nem értek hozzá csak érdeklődő laikus vagyok, de végülis a lényeg, hogy az 5-6-7-x éves hw-k mennyire lesznek üzembiztosak, mennyire tudják az érkező adatokat felhasználni az eredeti céljaikra, milyen sebességgel, stb. Vagy mire ezeket az önvezető képességet "teljesen" elérik akkor akár 10 évesek is lesznek és nem hiszem hogy megfelelő állapotban lesznek, így pont ez volt a ki nem mondott kérdésem, hogy "Ki fizeti a révészt?"
Illetve egy nagy kérdés, ha ezek 10+ évesek lesznek akkor milyen értékcsökkenést fognak elszenvedni, vagyis aki megveszi használtan annak mi mindent kell majd cserélnie sima és "tervezett" elavulás miatt és mennyiért...
-
moleculez
veterán
Akksi elöregedés kérdése? Mert ugye egy 10 éves akksi felújítása gondolom nem 2 forint. És ez a "jól tartott" használt árra jön rá, avagy egyre közelebb vagyok árban egy újhoz. Miért vegyek használtat? A villanyautók használtpiaca pont emiatt érdekes terep. Az Opel meg onnan jött nekem, hogy egy belsőégésűs autóban jártas cég csinálja azt amiben jó, vs Tesla, -akik gyak. egy AI cég (Elon mondta, nem én) akik autóba is (szeretnék) rakni a terméküket- akik most tanulnak autót gyártani. És ez meg is látszik rajta sajnos. Az viszont elvitathatatlan, hogy rommá optimalizálálják a gyártást, nagyon innovatívak ilyen téren, de hosszú meg az út.
Amúgy nagyon drukkolok a villanyaautozasnak, ha holnap akármilyen autot vehetnék az valszeg Tesla lenne, de ezeket nem tudom figyelmen kívül hagyni.Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!