Új hozzászólás Aktív témák
-
Bone123
HÁZIGAZDA
Most is kívülről kap az autó környezeti infókat, és ma is kommunikálnak egymással a járművek: féklámpa, index, megkülönböztető jelzés, sziréna, duda, karjelzések, közelgő járművek stb. – egyszerűen csak az ember interpretálja a dolgot, és nincs elméleti akadálya, hogy ugyanezt a szenzorszett gyorsabban és pontosabban tegye.
Ha az utakon csak a legjobb 1% vezetne tökéletes figyelemmel és szabályossággal, két szem, két fül és ami köztük van valószínűleg elég lenne a balesetek többségének eliminálására, ergo nem biztos, hogy szükség van további szenzorinformációkra. Ezek ugyanis egymásnák ellent mondhatnak, lehetnek pontatlanok vagy hardverhibásak, és persze ott a beépítés és fenntartás extra költsége és karbonlábnyoma.
Az is gond lehet, ha az autók és az úthálózat fele használ extra szenzorokat, a fele meg nem, mert akkor az önvezető kódnak mindjárt kétféle infókörnyezetben kell operálnia, megosztva a fejlesztői fókuszt is. Eséllyel jobb 100%-ban a meglévő, szemre (és fülre) tervezett közlekedésre optimalizálni – ettől még a jármű megkaphatja az időjárási (szél, ónos eső stb.) és forgalmi adatokat (baleset, elterelés, kátyú stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Villanyszerelés
- Milyen légkondit a lakásba?
- DIGI műholdas TV
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Debian GNU/Linux
- LEGO klub
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...