Új hozzászólás Aktív témák
-
doooo
veterán
válasz tibcsi0407 #13 üzenetére
Nincs ezzel baj? Kínai standard szerint biztosan nincs, de a mi standardjaink szerint nagyon is probléma kell, hogy legyen. Az önkéntes "hazafiasság(ból eredő lojalitás)" és a kényszerített, versenyellenes propaganda és mesterséges árképzés, a világ normálisabb részein nem ugyanazt jelentik.
-
Giovan!
addikt
válasz tibcsi0407 #13 üzenetére
Nem mindegy, hogy az állam aktívan, egy teljes propagandagépezet alkalmazásával (amibe többek között állami trollhadsereg is tartozik) torzítja a piaci viszonyokat, vagy az állampolgár önszántából úgy dönt, hogy hazai terméket vesz. Kínában nem divat a független tájékoztatás, szóval ott nem hozhat meg a polgár olyan döntést, ami nem tetszik a hatalomnak, vagyis azt vesz, amit az elé tesz.
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Giovan!
addikt
válasz tibcsi0407 #22 üzenetére
Nem tudok róla, hogy az állam beavatkozna a reklámpiac működésébe az Apple érdekében, meg szerintem ezt az USA-ban a törvények is tiltják. Hogy az Apple-nek sok pénze van, ezért sokat hirdet? Ezt megteszi más is (pl. a Samsung), ezt az amerikai államon számonkérni elég mókás.
Speak softly and carry a big stick, you will go far.