Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • edward2

    addikt

    válasz #65675776 #214 üzenetére

    "Miért mondja még a Boeing is azt, hogy inkább ne repülje egyelőre senki se a típust?"
    Nem mondja. A kínai hatóság tiltotta le először a gépet. Amúgy a gépet repülik csak épp nem utassal.

    "Ha tényleg pilótahiba, akkor a Boeing mi a túróért módosítja az MCAS-t, és miért van repülési tilalom alatt a típus?"

    Azért módosítja a Boeing, mert a gépet letiltották a hatóságok. A Boeing véleményét az előző kommentem linkjén találhatod meg. Sajnos úgy tűnik harmadik országbeli pilóták képzettsége nem elég magas ahhoz, hogy meggátoljanak egy classic/ng/maxnál is már előfordulható problémát. (az más kérdés miért nem...)

    (#215) Vesa

    "Szakmai rész ... Pilóta hiba az, amikor a gép műszakilag kifogástalanul működik, ellenben a pilóta az egyébként tökéletes gépen hibázik valamit..."

    Nem. Nem ez a pilóta hiba.

    "Az, hogy pont az MCAS-t kellett volna lekapcsolni, csak utólag tudjuk"

    Nincs olyan kapcsoló, hogy MCAS.

    "Azt viszont eleve nem tudjuk, hogy oktatta-e nekik bárki is előzőleg ezt"

    Eleve tudjuk, hogy oktatták (vagy oktatniuk kellett volna). Bármelyik 737esre ha van pilóta jogosításod akkor a a stab trim runaway elő fog kerülni (QRH)

    "Ezt bizonyítja az is, hogy a gépeket leállították,"
    Nem állították le a gépeket. Csak utassal nem repülhetnek. (vagy szerinted hogy volt hajtómű leállás egy olyan gépen ami a földön van?)

    "Szakmabeli nem vádol meg egy halott pilótát SOHA"
    A pilóta ismerőseidtől azért nem hallottál ilyet, mert kívülálló vagy. Veled nem fogják megbeszélni. Gondolom ha konkrétan kérnéd elmondják a véleményüket, de akkor se biztos, hogy a belső verziót.
    Mindenki hibázik. Sajnos ilyen ez a human factor. A szakmabeli azért beszél a problémáról, mert őt konkrétan érinti a probléma így megpróbál felkészülni rá. Gondolkodik rajta. Tehát amit te elképzelsz nagyon nem így működik.

Új hozzászólás Aktív témák