- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Miért, van ilyen hatóság?
A múltkor a banki applikációmat szerettem volna másik telefonra átrakni, de akárhányszor próbáltam, nem jött meg az SMS az aktiváló kóddal.
Gondoltam, hogy felhívom a bank ügyfélszolgálatát. Hiába hívtam reggel, délben, délután, este, késő este, sőt hajnali 3 órakor, mindig azt mondták be, hogy a vonalak túlterheltek, ismételjem meg a hívást később
Vagy kétszer megpróbáltam, hogy kivárom a soromat és várok a kapcsolásra, de egyszer 90 perc, másodszor meg 110 perc zenehallgatás után feladtam a várakozást.
Ha tényleg van hatóság a telefonos ügyfélszolgálat ellenőrzésére, akkor nyomjuk fel a szolgáltatókat, mert különben sosem fejlesztik az ügyfélszolgálatot
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-