- Árakat emel a Netflix
- Direct One (műholdas és online TV)
- Kezdődik a pereskedés az X-ért, beperelték Elon Musk cégét a neve miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- TP-LINK routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
hát számlakiállításban is volt vagy fél éves szünet...
-
Hehe, pont egy éve is volt egy 3 naposra tervezett leállás, ami kb. 15 napos lett és ezidő alatt SEMMI sem működött a Vodafone-nál az ügyintézésben.
Nekem pont adategyeztetés lett volna esedékes, két hétig szoptam vele, mint a torkosborz.
Most meg is nézem, hogy kell-e valamit intézni és inkább előre rendezem a dolgokat
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Noxy
veterán
válasz
Donki Hóte #2 üzenetére
Szintén zenész.
Már nem kell náluk intéznem semmit.
Adategyeztetés mizéria alatt ott is hagytam őket.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''
-
#72042496
törölt tag
"A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy július 11-ig fizessék be számláikat."
Ahhoz számlázni is kéne ám, hö.
Decemberben váltottam másik díjcsomagra, ehhez még nem állítottak ki egyet se. A tavalyira bezzeg jött egy a múlt hónapban, ezzel együtt kb. 15 ezer forinttal számláztak túl. Már nem is érdekel, csak ússzam meg ennyivel. Az lesz a karácsonyi ajándékom, hogy a hűség végével decemberben otthagyom ezt a céget a büdös francba."A Vodafone az ügyfelek megértését és türelmét kéri a július 11-16. közötti időszakban."
Vagy egy éve kérik, közben meg még mindig egy kupleráj az egész. Nem feltétlenül fog szerintem feltűnni, hogy leállnak egy hétre.
[ Szerkesztve ]
-
fatpingvin
őstag
amióta a voda átvette a júpíszít, azóta a már korábban is megkérdőjelezhető minőségű szolgáltatás is egy komoly színvonalesésen ment keresztül. a végponti eszköz természetesen kapott egy szoftverfrissítést, ami lényegében ugyanazt tudja csak most már vodás logóval, a beállításokat elbarmolva, a hálózat sebessége viszont jelentősen visszaesett.
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
draco31
veterán
Szóval akkor fél évig megint összeomlik minden?
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 9 pro /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
asdf_
veterán
Ami nem lesz elérhető egy hétig lista, annak egy része jogszabályt, ÁSZF-et sért. De mindegy, a tavaly nyár óta guruló szarra se lépett semmit az NMHH és a NAV is leszarta, hogy az elektronikus számlák elérhetetlenné váltak, így biztos megússzák most is. Csak mi szopunk majd megint.
Hónapokig (a legoptimistább esetben).
[ Szerkesztve ]
-
Narxis
nagyúr
Szegény ügyfélszolgálatosok addig talán erőt gyűjthetnek és kipihenhetik magukat.
I do not fear, for you are with me. All those who defied me, shall be ashamed and disgraced. Those who wage war against me, shall perish. I will find strength, find guidance, and I will triumph.
-
icezozo
addikt
megint káosz lesz
http://qwankido.hu/qwan-ki-do-hungary/
-
#72042496
törölt tag
Az már most is van, sajnos. Én bízom benne, hogy ezután gyorsan helyreállnak majd a dolgaik (és ezzel az ügyfelek dolgai). Máshol is hallottam, hogy jön ehhez egy nagy nyári frissítés, biztos ez lesz az. Tudom, naív dolog, de hátha.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
#72042496 #10 üzenetére
Mióta szétcsúszott a számlázásuk ezzel együtt az weboldaluk és az online felületük is egy kalap sz@r lett... azt se tudják mit mikor mennyiért számláznak. Felhívtam őket hogy bökjék már ki mennyi a vége kifizetem csak haladjunk---válasz: nem tudják még nem csinálta meg a számlázóprogram
nevetséges bohóc brigádok.
-
Eddig sem működött rendesen, igazából fel sem tűnik. Tök fölöslegesen írják le.
-
btprg
senior tag
válasz
MasterDeeJay #13 üzenetére
Pont ezt akartam írni, az 1 órás telefonos várakozási idő után már fel se fog tűnni az 1 hetes
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
sb
veterán
A cég hangsúlyozza, hogy az érintett időszakban a Vodafone otthoni és mobil alapszolgáltatásai zavartalanul működnek majd.
Most se működik!
Avagy:
- Akkor is van???
- Neeem: Ha van akkor is sincs(vagy szar)!Komolyra fordítva:
Besz*rás. Azt reméltem ezen dolgoznak éjjel-nappal, hogy legyen vmi szolgáltatás miután szétbarmolták pár hete.
Az kéne, hogy addig tömegesen ne számlázzanak, ne a rendszer leállás miatt, hanem mert nem működik a szolgáltatás normálisan.[ Szerkesztve ]
-
pl92
csendes tag
lássuk csak..
kb május (lehet inkább húsvét) óta megy a szarakodás azzal, hogy a modem magától újraindulgat
a legújabb firmware egyszerűen fel sem megy ráaz utóbbi néhány napban már nem indulgat újra, viszont a ping borzalmas, weboldalak lassan töltenek be
ügyfélszolgálat nekem gyorsan felveszi, viszont érdemi megoldásuk nincsen
majd akkor szóljon inkább ha voda ha ezeket sikerült megoldani
upcvel nem volt szinte semmi bajom, de felvásárlás óta inkább csak negatív irányba megy a szolgáltatás minősége
-
net84
őstag
Most kezdj el nyugtatót szedni...
Komolyan...
Januárban indítottuk el a megszüntetést május végén "zárult" le (márciusban már másik szolgáltatóhoz hordoztuk a számokat és új internet előfizetést is kötöttünk - ha nem tettük volna, a mai napig élnének a személyesen lemondott előfizetések).
Továbbra is 17.000.- Ft túlfizetésünk van. Közben havi 1 reklamációt írtam, egyszer pedig írásos panasszal éltünk. Minden alkalommal 30 napon belüli választ ígértek. A mai napig nem jött válasz és a telefonos ügyintéző még fel is háborodott, hogy miért emelem fel a hangom, amikor annyit tudott május elején is csak válaszolni, hogy folyamatban van, addig fizessem be az utolsó számlát, majd igényeljem vissza a túlfizetést. Amikor meg rákérdeztem, hogy miért nem sikerül a törvény által előírt határidőre válaszolniuk, arra meg annyi volt a válasz, hogy bonyolult a megszüntetés...Lesz itt megint nagy katyvasz az átállás alatt és utána is...
Read only...
-
ElEvEn11
senior tag
Nekem most a Vodafone TV szolgáltalás nem megy. Nem tudok belépni a felületen, pedig 1000%, hogy jó jelszót és felhasználót használok.
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
ElEvEn11
senior tag
válasz
#72042496 #23 üzenetére
A számlázás miatt fél év alatt már 5-ször hívtam fel őket. Szegény ügyfélszolgálatosokat már esküszöm sajnálom, hogy ennyit szopnak, de ez tényleg a tragikomédia kategória. Most éppen a kábeles szolgáltatások számláját nem képesek leemelni automatikusan. ...és amióta Vodafone, azóta minden negyedévben legalább egyszer hívnom kell az ügyfélszolgálatot. Ha tehetném, már régen lemondtam volna az összes cuccot tőlük...
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Narxis
nagyúr
Mondjuk az emelt hanggal nem oldasz meg semmit, nem hiszem, hogy az ügyintézőn múlnak a dolgok.
I do not fear, for you are with me. All those who defied me, shall be ashamed and disgraced. Those who wage war against me, shall perish. I will find strength, find guidance, and I will triumph.
-
Pirosász
aktív tag
-
bambano
titán
"A cég hangsúlyozza, hogy az érintett időszakban a Vodafone otthoni és mobil alapszolgáltatásai zavartalanul működnek majd": ha az átállás alatt képesek zavartalanul működtetni a szolgáltatásokat, akkor miért nincs folyamatosan átállás?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Yahhher
aktív tag
Szia.
Sajnos nekem is alkalmaznom kellett velük szemben, egyből jobban utána tudott nézni az illető a dolgoknak. Nem tudom elfogadni, hogy több havi túlfizetésem ellenére is késedelmi kamatot kell fizetnem, és nem képesek "jóváírni" abból, ami náluk van. Kaptam 2szer 3e ft. kompenzációt. Mondjuk sosem érkezett meg, de nem is ez a célom. Ha túlságosan puha vagyok, még a mostaninál is szarabbul állnék. 2021 szeptember óta vitázunk..Üdv B.
-
-
Nálunk is hasonló a helyzet, a múltkor a főnök a következő szöveggel köszönte meg a vészhelyzet elhárítása során nyújtott komoly munkánkat:
Köszönöm a rendkívüli helyzet rendbetétele érdekében végzett munkát, mostmár csak azt kellene elérni, hogy a hétköznapok során is flottul menjen a munkavégzés
Mentségére szóljon, hogy elég rendes jutalmakat osztott, ráadásul kp-ban
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
hellboy
csendes tag
Nem tudom mi a zavartalan, de tegnap óta (Budapesten) 300 Mbps download helyett csak 0,6-1 Mbps van bármely nem Vodafone (Digi, Telekom) servert kiválasztva a speedtest.net-en. (feltöltési sebesség annyi mint amire fizetem a havi számlát)
Szóval ha csak a számlázás érintett, akkor miért nincs megfelelő letöltési sebesség?
"sok irodában megfordulok... Gondolom megbízhatóak"
-
MomoSinX
aktív tag
Ekkora egy fost, még két óra lenne a munkaidőmből. A karbantartási listájuk szerint a 7. kert nem is kéne érintenie ma.....
Ezt hónap elején is bejátszották. Ilyen egy béka segge alatti szolgáltatást ritkán bsztam. -
hallador
addikt
Sajnos eddig amikor el tudtam érni az ügyfélszolgálatukat 35 - 45 perc volt ameddig valaki felvette a telefont.
Azért ez eléggé nagy szégyen. Ennyire alul tervezni egy ekkora szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatát eléggé nagy szégyen.
Szerencsétlen ügyfélszolgálatosok, meg nem bírják, mert folyamatosan csöröghetnek a telefonok.
Komoly problémák lehetnek ott.The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]
-
Miért, van ilyen hatóság?
A múltkor a banki applikációmat szerettem volna másik telefonra átrakni, de akárhányszor próbáltam, nem jött meg az SMS az aktiváló kóddal.
Gondoltam, hogy felhívom a bank ügyfélszolgálatát. Hiába hívtam reggel, délben, délután, este, késő este, sőt hajnali 3 órakor, mindig azt mondták be, hogy a vonalak túlterheltek, ismételjem meg a hívást később
Vagy kétszer megpróbáltam, hogy kivárom a soromat és várok a kapcsolásra, de egyszer 90 perc, másodszor meg 110 perc zenehallgatás után feladtam a várakozást.
Ha tényleg van hatóság a telefonos ügyfélszolgálat ellenőrzésére, akkor nyomjuk fel a szolgáltatókat, mert különben sosem fejlesztik az ügyfélszolgálatot
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
bambano
titán
válasz
Donki Hóte #35 üzenetére
van, kettő is: fogyasztóvédelem, hírközlési hatóság.
szerk: engem az érdekelne, hogy a voda hogyan tolhatta el ennyire az upc átvételét.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
net84
őstag
Részben igen... Mivel egyedi panasz, a bejelentés illeték- / díjköteles (az összeg nem érdekelne - elő van készítve minden, megvannak a telefonos beszélgetések azonosítói is). Az eredményét kb. tudom. Az, hogy őket megvágnák a határidők elmulasztása miatt, azzal nekem már nem lesz jobb, így inkább minél előbb megpróbálom őket elfelejteni. Örülök, hogy lassan pénzügyileg is lezárjuk...
#23 Balika911 - végül én sem, de egy-egy ügyintézésre néha ráment 4-5 szál "cigi"...
#25 Narxis - tudom, dolgoztam eleget a túloldalon. Nem is úgy álltam neki, hogy leüvöltöm a fejét az ügyintézőnek. Több mint háromnegyed órás várakozás után is nyugodt voltam (sokadik alkalom). Akkor is, amikor többször félretett, hogy egyeztetnie kell. Végül a hívás 1 óra 50 percesre sikerült, ebből bő 1 óra a beszéd (a félrekapcsolásokkal), amiből cirka 5 percet beszéltem erélyesebben, valahol a közepén...
Ja, mindezt úgy, hogy már nem hálózaton belülről hívtam őket, így alapdíjas hívásnak minősült (még szerencse, hogy ez is ingyen volt - olcsóbb előfizetéssel).
#33 hallador - a rekordom 1,5 óra várakozás volt 2021-ben (betettem a fülest az egyik fülembe, közben csináltam a dolgomat, néha ránéztem hol tartunk), az előző leállásuk után fellépő számlázási katyvasz miatt. Érdekes módon, akkor az ügyintéző készséges volt és mindent meg is tudott oldani és maga ajánlotta fel a túlfizetésről a tartozásra való átvezetést is. Ez nem sikerült nekik már 2022-ben...
Van felügyeleti szerv, lehet nekik jelezni. Kaptak is már jónéhány jelzést, volt vizsgálat is (tudtommal pont az ügyfélszolgálat miatt is). Az eredménye érzékelhető... Mondjuk más ügyfélszolgálatot sem lehet egyik pillanatról a másikra felhívni (mondjuk a T-t nem is kell túl gyakran hívogatnom).
Read only...
-
net84
őstag
Ezt szerintem ők sem így gondolták...vagy csak jog és a nyomvonal kellett, a többi nem számított.
Már a vásárlást sem (vagy felmérés és átvilágítás nem volt megfelelő előtte vagy a pénz miatt ennyire nem számított semmi) sikerült jól megoldani, aztán meg hirtelen maguk alá húztak mindent, kivétel a végpontokat és az ügyfeleket. Majd nem kellettek az UPC-s szerelők sem, jobb volt az ország másik végéből embert küldeni helyismeret nélkül vagy mutymogó bt-t megbízni, akik meg a rendszert nem ismerik és betanított melós szintjén cserélgetik az eszközöket. Aztán mindent kidobtak, ami már nekik is volt, csak a megnövekedett ügyfélbázisra nem optimalizáltak előre semmit. Azóta meg nem érik utol magukat... A statisztikai érdekelne, hogy UPC-s előfizető bázis mennyi volt, ebből mennyi maradt az átvételre és mennyi van most. Sejtésem szerint meredeken esik a görbe. Plusz ehhez jött, hogy az eredetileg Vodafone-os előfizetők is elkezdtek emiatt miatt szívni és távozni (biztos, hogy ez is magasabb arányú, mint a másik szolgáltatóknál az általános vándorlási arány).
Megszüntették a saját kirendeltségeket, mindenkit kicsaptak (akik a kezdetektől ott voltak ügyfélszolgálatosok és kirendeltségvezető, velük jó kapcsolatba voltunk - van, akivel a mai napig, csak már ő is máshol dolgozik és mi is másik szolgáltatónál vagyunk), majd ugyanoda betettek egy vállalkozást, aki csak voda partnerként üzemeltetheti a "boltot". 2004-óta voltunk Vodafone előfizetők (ugyanazokkal a számokkal - 2015-ig kiemelt ügyfélként), még az összeboruláskor is bíztunk abban, hogy összeszedik magukat, de a 2021-es kavarás már nekem is sok lett.
A legutóbbi esetem velük (szerencsére nem én voltam az ügyfél, csak a "képviselője"): bérelt vonalon nincs stabil kapcsolat. Hónapokig ment a huzavona, alközpont vagy fejállomás fejlesztésre fogták rendszeresen. Végül megjött a "szerelő", azt sem tudta, mit és hol kell keresnie. Lehúzta a szűrőt az erősítő elöl (mondván az új alközpont miatt ez már nem kell) és távozott. 2 héttel később a vonal kuka lett. Jött az első ember, megmérte, tényleg szar. Megmérte erősítő elött, úgy is szar. Mivel nem tudta, mi honnan jön, hívott erősítést. Kiderült, hogy szar egy kinti eszköz, de az nincs náluk, így jött a 3. ember is. Kicserélték. Majd mérik, továbbra is rossz. Új erősítő is kell és szerszámok, notebook is kell. A 3 autóból már össze tudtak mindent legózni és több mint 6 óra aktív helyszíni jelenlét után újra élt a vonal
.
Read only...
-
bambano
titán
azt, hogy nem megy a jel a dróton, meg tudnám érteni (nem tolerálni, csak megérteni). de hogy számlát se tudnak rendesen kiállítani, pedig a mobilhoz sok éve kell, azt nem.
az upcos ügyfelekkel kapcsolatban azt se tudják megcsinálni, amit a mobilosokkal régen meg tudtak.másik hsz-re: olvastam valami statisztikát, hogy az nmhh-nál 20%-kal megnőtt a panaszok száma, mind a voda miatt. és ennyi. tehát aki úgy érzi, hogy a hatóság nem teljesít, annak jelentős részben igaza van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#72042496
törölt tag
-
asdf_
veterán
Részben igen... Mivel egyedi panasz, a bejelentés illeték- / díjköteles (az összeg nem érdekelne - elő van készítve minden, megvannak a telefonos beszélgetések azonosítói is). Az eredményét kb. tudom. Az, hogy őket megvágnák a határidők elmulasztása miatt, azzal nekem már nem lesz jobb, így inkább minél előbb megpróbálom őket elfelejteni. Örülök, hogy lassan pénzügyileg is lezárjuk...
Ebben azt a részét felejted el a dolognak, hogy így pont konzerválod a jelenlegi helyzetet, tehát neked hiába nem lesz jobb, később másnak sem, másrészt azt, hogy ha végre így egy év után méltóztatnának valami nyomorult büntetést kiszabni, akkor legközelebb, amikor ilyen előfordul, hogy ilyen szinten fekszenek kétvállon (tehát a mostani egyhetes leállás után
) és ismét megy rájuk egy tonna bejelentés, és ismét büntetést szabnak ki, akkor mivel ismétlődő jogsértés, meg fokozatosság elve, a következő büntetés már magasabb lesz, az azutáni meg még magasabb és így tovább.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
Sikerül(t) a lehető legtöbb hibát előidézniük egy-egy ilyen átállásnál. A előzőnél nem lett letesztelve (nem is értem, hogyan lehet ilyet), hogy minden-mindennel kommunikál-e.
Én a drótos problémát sem tudom tudom megérteni. Lesarkítva kicsit, de ha lecserélem a derót egyik végén az eszközt egy másik szabványúra, akkor tudom, hogy a másik végén lévőnek is illeszkednie kell a szabványhoz, nem után csodálkozok rá, hogy nincs kommunikáció a két vége között.Erre jó példa a mindigTV. Mielőtt áttértek az új szabványra minden előfizetőnek kiküldték az új típusú eszközt (a minőséget ne részletezzük, illetve ha kérte, ha nem). Gyakorlatilag aki akarta, annak az átállás pillanatában működött is a rendszer...
El tudom képzelni az NMHH statisztika valódiságát. Azt is, hogy semmi komoly dolog nem történt (hiszen látszik). Mi a tapasztalatod, hasonló "hibánál" egy kis szolgáltató esetében is ilyen elnéző a hatóság? Sejtem a választ...ott gyorsan megtalálják a vastagon fogó tollat...
Read only...
-
k-adi
nagyúr
"Nem tudom mi a zavartalan, de tegnap óta (Budapesten) 300 Mbps download helyett csak 0,6-1 Mbps van bármely nem Vodafone (Digi, Telekom) servert kiválasztva a speedtest.net-en. (feltöltési sebesség annyi mint amire fizetem a havi számlát)
Szóval ha csak a számlázás érintett, akkor miért nincs megfelelő letöltési sebesség?"
Na ez engem is érdekelne, mert már 2 napja döglassú a net, pedig kábelen van a gép, nem is "wifin" -
-
net84
őstag
Ezt tőlük kérdezd meg
. Akiknél a régi típusú kábelmodem volt (a CISCO-s is nyüglődött az elején), azoknál jött elő először a hiba. Nem tudom, hogy országos gyakorlat volt-e egyébként vagy még régiósan is eltértek. A mondás az volt, hogy egységes, a saját rendszerükhöz illeszkedő infratsuktúrát akarnak kialakítani. Majdnem sikerült.
A másik gondjuk (amit pl. nem tudok, hogy ismerték-e vagy tudtak-e róla), hogy egy rakat helyen nem is az UPC-jé volt a "vezeték", hanem egy-egy kis cégé, vállalkozóé. Aztán mikor hozzá akartak nyúlni, akkor ment a koppanás. Illetve a szerelők távozása (önkéntes vagy "segített") sem segített nekik, hogy megtalálják a dolgaikat.
Egy rendezőszekrényt keresett (nem azt, amiben a saját erősítőnk volt) egy nem helyi illetőségű, Vodafone egyenruhás szerelő, amiről aztán kiderült, hogy akna és potom 2 utcával arrébb van, mint ahol éppen vagyunk.Ahogy kivettem a szavaiból, az ország másik végéből való a cégük és alvállalkozók csak a Vodafone-nál. Korábban az UPC-hez közük sem volt.
Read only...
-
bambano
titán
A vodának nem volt vezetékes saját rendszere, tehát ahhoz illeszkedni elég lehetetlen ötlet.
Olyanra sem emlékszem, hogy ne az upc-é lett volna egy vezeték, amin szolgáltattak.
azt, hogy mi hol van, kötelesek elektronikusan közzétenni. tehát nincs rá törvényes lehetőség, hogy ne tudják, mi hol van. persze olyan lehet, hogy ezt eltrógerkodták.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
net84
őstag
Nem volt, de egymástól függetlenül ezt mondták a kijáró szerelők és a központunk is ezt a választ kapta a Vodafone hibabejelentőtől.
A vezeték kérdésében ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom, hogyan volt/van. Az biztos, hogy akad egy város, ahol a mai napig egy bérleményben van a belvárosi fejállomásuk (korábban az UPC bérelte). A jelenlegi bérlőn múlik, hogy mikor és mennyi idő alatt tudnak bejutni. Az viszont igaz, hogy az egyesülés óta is vesz át területet a voda és ott csak úgy, ha minden az övé és mindenhez akadály nélkül hozáfér.
Köteles vagy sem, a talpaló szerelőnek fogalma sem volt (még arról sem, hogy mit is keressen). Azért nagyon más egy dobozt keresni a föld felett, mint egy aknafedelet a járda és az úttest között. De UPC akna is tud meglepetést okozni: csövezés meg van az épületig a tervek szerint (ott a szabad védőcső vége mindkét helyen). Közműtérképen rajt a nyomvonal. Max 10 méter a táv. A földkábel behúzóból elnyomtunk 20 métert akadály nélkül és nem ért ki az aknába (járdabontás után újra lett próbálva, épületbe bejutott, másik irányba elnyelte, de nem ért ki a vége).
Egy szó mint száz, ez a rendszer, szolgáltató jelenleg több sebből vérzik és nem látom, hogy a megoldás fele haladnának gőzerővel...
Hasonlóba belefutott anno a Telekom is, amikor nagy sebbel-lobbal kiszervezett minden mozdítható feladatot. De abból az ügyfelek sokkal kevesebbet éreztek meg...[ Szerkesztve ]
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
it A cég hangsúlyozza, hogy az érintett időszakban a Vodafone otthoni és mobil alapszolgáltatásai zavartalanul működnek majd.
- Hp Probook vásár! 6470b 6475b 6360b fémházas gépek
- iPhone 15 Pro Max 256GB, 3 év gyári gari, kérésre Apple Care + is köthető, Fekete és Fehér Titán
- Fehér iPhone 12 64GB, kártyafüggetlenül, szép állapotban eladó!
- HP PROBOOK 450 G10 (816H4EA) - ÚJ - 15,6" üzleti notebook - Core i5-1335U, 8GB, 256SSD, W11 pro
- Steinberg UR22 MK2 - külső hangkártya, DAC
Állásajánlatok
Cég: Devops Team Kft.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest