Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz spect80 #22 üzenetére

    Részben igen... Mivel egyedi panasz, a bejelentés illeték- / díjköteles (az összeg nem érdekelne - elő van készítve minden, megvannak a telefonos beszélgetések azonosítói is). Az eredményét kb. tudom. Az, hogy őket megvágnák a határidők elmulasztása miatt, azzal nekem már nem lesz jobb, így inkább minél előbb megpróbálom őket elfelejteni. Örülök, hogy lassan pénzügyileg is lezárjuk...

    #23 Balika911 - végül én sem, de egy-egy ügyintézésre néha ráment 4-5 szál "cigi"...

    #25 Narxis - tudom, dolgoztam eleget a túloldalon. Nem is úgy álltam neki, hogy leüvöltöm a fejét az ügyintézőnek. Több mint háromnegyed órás várakozás után is nyugodt voltam (sokadik alkalom). Akkor is, amikor többször félretett, hogy egyeztetnie kell. Végül a hívás 1 óra 50 percesre sikerült, ebből bő 1 óra a beszéd (a félrekapcsolásokkal), amiből cirka 5 percet beszéltem erélyesebben, valahol a közepén...
    Ja, mindezt úgy, hogy már nem hálózaton belülről hívtam őket, így alapdíjas hívásnak minősült (még szerencse, hogy ez is ingyen volt - olcsóbb előfizetéssel :DDD ).

    #33 hallador - a rekordom 1,5 óra várakozás volt 2021-ben (betettem a fülest az egyik fülembe, közben csináltam a dolgomat, néha ránéztem hol tartunk), az előző leállásuk után fellépő számlázási katyvasz miatt. Érdekes módon, akkor az ügyintéző készséges volt és mindent meg is tudott oldani és maga ajánlotta fel a túlfizetésről a tartozásra való átvezetést is. Ez nem sikerült nekik már 2022-ben...

    Van felügyeleti szerv, lehet nekik jelezni. Kaptak is már jónéhány jelzést, volt vizsgálat is (tudtommal pont az ügyfélszolgálat miatt is). Az eredménye érzékelhető... Mondjuk más ügyfélszolgálatot sem lehet egyik pillanatról a másikra felhívni (mondjuk a T-t nem is kell túl gyakran hívogatnom).

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák