Új hozzászólás Aktív témák
-
Zotya84
őstag
Van ügyfelem, aki t-online-os létére péntek reggeltől szombat délig nem kapott semmilyen információt az ügyfélszolgálattól, hogy az ő gépével van-e a hiba - ami kiderült, hogy nem -, vagy sem, csak annyit, hogy "nálunk nincs hiba", és akkor szombaton dél körül is csak az index cikkéből értesült róla...
Úgyhogy, de megérdemlik az ekézést. Nyilván, vannak pontok, amikre én sem adtam volna választ biztonsági okokból, de attól még lehetne időben, normálisan kommunikálni.
De ez legalább jó tanulópénz volt számára, hogy nem szabad céges levelezésre T-s címet használni, már ha nem csak azt akarja tudni, hogy nem megy, hanem, hogy a hiba náluk - mármint a szolgáltatónál - van... (Mert ugye máshol sem kizárt egy ekkora probléma.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13