- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- OpenMediaVault
- Milyen routert?
- Microsoft Excel topic
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Malwarebytes Anti-Malware
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt írom. A DLSS 3-mal a 120 fps jelent klasszikus 60 fps-hez mérhető késleltetést élmény szintjén. Ennek akkor van értelme, ha van is hozzá kijelződ, mert ha 60 Hz-es a megjelenítő, akkor aztán semmi haszna az egésznek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nyakdam
aktív tag
Magasabb FPS-t azért szeretne általában az ember, hogy csökkenjen a késleltetés. Legjobb példa a 30 és 60 FPS közötti különbség. Pókemberben nem tudom, de pl Tomb Raiderben 30-nál mikor íjjal lőnél elég nehéz célozni, míg 60-al már jó. Namost a DLSS 3.0 hiába csinál a 30-ból 60-at, ha a késletetés a 30-nak felel meg. Papíron jól mutat, de játékélményben valószínűleg nem jó. 60 -120 esetén ugyan ez, csak nincs akkora különbség egy ilyen lassú játékmenetű játékban.
Miért/kinek jó ez a megoldás? Ha már megvan a 60 FPS-ed egy pókemberben, miért kellene pl FreeSync mellett 120, ha ugyan az az irányítás érzetében a játék?108 b. A 60 azért smooth mert alacsonyabb az inputlag. Hiába van a kijelződön 60 képkocka, ha csak 30-nak felel meg az inputlag.
[ Szerkesztve ]