Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
jah értelek, látom mire reagált most már , az eredeti kommentet.
Az NV reflex miatt eleve kizárt ez a magas érték. Hétvégére ígérik a teszteket DF nél a 3.0 ra. Ti kaptok kártyát?[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
opr
veterán
-
opr
veterán
Ez így már érthető, köszönöm! Mondjuk ezek után bárki, aki tag, arról lehet tudni, mennyire érdemes adni arra, amit ír. Ez meg pláne hasznos infó, szóval ezt pláne köszi.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
félisten
Nem azt mondják hogy jobb a késleltetés hanem hogy csak kicsit rosszabb.
Ha jól számolom, akkor :A DLSS 3.0 101 FPS valójában natív 50 FPS ezért a késleltetés biztos hogy nagyobb mint a natív 62. Ezért lenne jó úgy belőni a DLSS 3.0 át hogy legalább a dupla sebességgel menjen mint a natív sebesség.
16.1 ms vs 19.8 ms( rá lehet fogni hogy fél frame) ezért a dlss 3.0 + reflex kb azt hozza amit a DLSS2.0 reflex nélkül ha nincs meg legalább a dupla FPS. de ha eléri a DLSS3.0 a 124 FPS-t akkor már nem lehetne pozitív eltérés a 3.0 javára.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Moby
addikt
Meg az, hogy nem is akkora probléma a magasabb ár, mert játékra hullafelesleges lesz prockót fejleszteni, meg ddr5-be beruházni, a DLSS3 ott is duplázza a frémet, ahol a DLSS2/FSR/minden is elfogy, mert cpu limit van. Pusztán csak implementálni kell a játékokban. Vicceske lesz, amikor a belépőszíntű négyezressel+DLSS3-al a régi vasak jobbat fognak menni, mint a csúcsradeonokkal. Jó, hát lehet váltani 7950X-re $1500-ért, az is megoldja majd, és olcsóbb lesz a vga legalább $300-al. Tiszta profit
-
Moby
addikt
Én nem tudom mennyire lehet azt optimalizálni, hogy jelenleg az elavult procim miatt bekapcsolt RT mellett a 60fps-t nem üti meg a pókember, hiába van alatta a csúcs RDNA2, bármilyen felbontáson. Tippre ahhoz képest semennyire, hogy minden második frémhez nem is kell a cpu. Az meg eléggé sovány vigasz, hogy a tegnap játékaiban, ahol nincs DLSS3 majd jobb lenne. Nem azokhoz veszünk új VGA-t...
-
PuMbA
titán
-
nagyúr
Ez teljesen nyilvánvaló a DLSS3 működéséből, csak éppen eddig nem egységnyi FPS-re vetített késleltetésről beszéltél, hanem késleltetésről általában. A késleltetés egy abszolút mérték, amíg nem teszel hozzá valami olyan kiegészítést, ami egyértelművé teszi, hogy relatív késleltetésről beszélsz.
Tehát akkor zárhatjuk a témát azzal, hogy a DLSS3 frame-rate duplázó feature-ének használata nem növeli és nem is csökkenti a késleltetést - ugye?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
OK. Tehát akkor:
- x beállítással DLSS2-vel 60FPS-ed van, ami 16.6ms
- ugyanazzal a beállítással DLSS3-mal 120FPS-ed van, ami 16.6msMivel 16.6 > 16.6, ezért a DLSS3 növeli a késleltetést.
'nuff said, már megint egy alternatív valóságban mozogsz
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
... szóval még mindig ott tartunk, hogy a DLSS3 bekapcsolása nem növeli a késleltetést. A késleltetés akkor nő, ha valami olyasmit csinálsz, amitől alacsonyabb lesz a framerate.
És persze, aki egy nem reflex-intenzív játékot játszik most 35 FPS-sel, és ehelyett lesz neki 70 FPS, az egyáltalán nem fog ennek örülni. Nyilván nem.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
félisten
valamit nem gondolsz végig.
Az teljesen mindegy hány FPS-ed van a z a lényeg hogy ha eléred DLSS3.0-mal natívhoz képest a dupla sebességet, nem növekszik a késeltetés.
A késleltetés egyetlen esetben nőhet a DLSS 3.0 használatával, ha az eredeti natív FPS hez képest a DLSS 3.0 2 x sebesség alatt számol de ez elméletileg az RTX 4000 nél a frame generátor miatt lehetetlen sztem, józan paraszt ésszel végig gondolva..
megint az van hogy azon rugózol egy Nvidia újításnál mi a szar benne szerinted, leszólod azt a tesztet ami pozitívan nyilatkozik és ezen vitatkozol a fél fórumban az emberekkel csak hogy bebizonyítsd a mérésekkel szemben hogy nincs igazad.
Mondom ezt úgy hogy pont leszarom a dolgot, mert miért is lepődnék meg már ezen itt, de ez egy RTX 4060 esetén vagy VR használata esetén mondjuk brutálisan nagy aduász.
Miért is használna valaki amúgy DLSS3.0 támogatás esetén 2.0-át azonos beállítások esetén? Ez egy kikapcsolható ficsőr, frame generátor nem kötelező opció, egy lehetőség. ha nincs akkor van egy szuper skálázód aztán kész.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
Esportra biztosan nem szükséges semmiféle ilyen dolog, amikor a legnépszerűbb játékok (CS:GO, Valorant, League of Legends, Rainbow Six Siege stb.) 300fps-sel mennének az én szerény Ryzen 5600X + RTX3050 kombómon Valorant-tal pont játszok FullHD-ban maximum grafikán, ott is lekorlátozom 144fps-re és a gépem félgőzzel kivágja, fel se pörögnek a ventik.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
DE mit nem értesz azon hogy frame generation? minden második FPS-t generálja tehát ha van egy bizonyos számú FPS számod azt megduplázza .tehát ha 60 van akor az 120 lesz ha 30 van akkor az 60 lesz ebből adódóan nem romolhat a késleltetés
Akkor lehet jobb a DLSS 2.0 val a késleltetés ha a 3.0 DLSS lassabb frame generation nélkül mint a 2.0 de ez azonos beállítások mellett hogy következhetne be? Pont erre világít itt rá, [link] hogy azonos beállításokkal a DLSS 3.0 + frame generátor az több minta duplája ergo a késleltetés akár jobb is lehet,de roszabb nem igazán.
itt a tökéletes példa rá. pontosan duplája...
ha DLSS2.0 val 100 FPS van akkor DLSS3.0 + FG akkor 200 minimum..
tehát az alapvető működése cáfolja meg azt amire hivatkozol mert nem tud máshogy működni megoldás csak úgy hogy megduplázza az adott FPS számot ha DLSS 2.0 hoz nézed akkor ahhoz képest mert ez egy DLSS 2.0 ra épülő megoldás.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
CP2077 ben Egy 3070 Ti /RT ultrában 1440p ben 32 FPS-t tud DLSS 2.0 quality módban 45 FPS-t.
2 ehetőséges van hogy elérd a 60 FPS-t vagy csökkented a minőséget a beállításoknál vagy a DLSS nél .
ha van frame generátor akkor ráküldöd és vígan játszol DLSS Quality módban 60 FPS sel 60 Hz-n
És ez nem 4 K , csak 1440P.
kizártnak tartom hogy ne érkezzenek 2 éven belül olyan játékok amik full RT vel 4 K ban DLSS Qualityvel ne igényelnék a FG-t a 60 FPS hez.
És én azt gondlom hogy a 4060 kb egy 3070 Ti szint lesz valószínűleg a legtöbb ezekből kel el a piacon.az mellett ma már egy 1440P- 144 Hz monitor nevetséges áron van a VGA-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
FPS-t ? mit nem értesz ezen, ez nekem érthetetlen.Szerintem csak nem akarod megérteni.. ugyan azzal a késleltetéssel nem 32 FPS van hanem stabil 60.smooth a játék. AZ mellett nagyon sok monitornál 40 Hz fölött működik a sync...
tehát választhatsz hogy azonos minőséggel azonos késleltetéssel 32 FPS se játsz vagy 60. ennyi a sztori..."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
[Sponsored] Nvidia Reflex - PC vs PlayStation 5 Input Lag - Lowering Latency For Better Gaming
Red Dead Redemption 2 Lag/ Latency In-Depth: PC vs Xbox One X Analysis!
Akkor hogy lehet, hogy PC-n mindig kisebb az input lag, mint konzolon 60 és 120 fps esetén is?
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Van olyan játék, ami PS4 / PS5-ön natív API-val van és PC-n is létezik? Mert ott tök könnyű lenne az összehasonlítás Az sem mindegy, hogy konzolon hány natív API-s játék van, mert úgy semmit sem ér a konzol előnye, ha csak a játékok töredéke és főleg single player címek használják, ahol pont nem annyira számít a késleltetés. Ami biztos, hogy én még nem láttam egy YouTube videót sem, ahol a konzol győzne input lagban. Még az Overwatch-ot néztem, mint kompetitív multiplayer cím konzol vs PC és ott is a PC győz.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
érdemes azért végig nézned mielőtt lehúzod megint őket. ( Mondjuk azért érdekes látni, gondolnak rólad amúgy sokan az AMD vel való viszonyod miatt, most te ezt adod DF nek az Nvidia miatt. Ilyen amikor vissza nyal a fagyi, csak szólok )
A tesztben benne vannak a natív mérések is ettől függetlenül, egy játék( Fortnite) kivételével a PS5 nek jobb a késleltetése, tehát azt támasztja alá amit mondasz, de Az anyag az NV reflexet hivatott promotálni, és ez elég jól is működik.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Szerintem a DF teszt pont elég jó attól függetlenül hogy szponzorált. Pont arról beszél benne amiről te is, hogy magasabb az inputlag szóval...
Az Nvidia reflex meg ezeket az eredményeket hozza bele.
A szponzoráció nem a PS5 vs Pc vonalon mutatkozik, hanem a Nvidia reflex vs Ps5/ pc reflex nélkül vonalat mutatja be.
Nvidia reflex pedig nem minden játékban támogatott ezt te is tudod főleg ami ami Ps5 cím is.
Amiben van, abból merített. Gondolom más játékokban sem lenne eltérés nagyságrendben az Nvdiia reflexes lenne a legjobb opció. AMD nek is van ilyenje ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
A szponzorációtól függetlenül a teszt eredményei igazak, mert azokban a játékokban a késleltetés tényleg sokkal kevesebb. Nem az NViDIA tehet arról, hogy konzolon a köztes API-t használják. A Reflexet egyébként a legtöbb kompetitív PC-s játék támogatja, tehát pont azon játékok, ahol a legtöbb értelme van. DLSS 3-mal pedig a kör nagyban bővül, mert a Reflex implementálása kötelező.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK