Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #55 üzenetére

    Szerintem az nem nagy segítség, hogy a játék végére mi legyen meg, ha semmit sem tudsz róla. A több élet és több stamina magától értetődő, de fegyvertől függ, hogy éppen többségében dex vagy str kell, meg hogy mennyi páncél van, kell-e pajzs, egyáltalán közülük mit talál meg és mikor, ehhez kell a magasabb vitality, meg ott az equip load... ezeket nem fogja elsőre tudni, össze-vissza fejleszt, mert nem tudja, hogy miket tud összegyűjteni.
    Csak a sebzés vagy az élet növelésével viszont nagyobb eséllyel tud továbbjutni valaki anélkül, hogy elakadna és monoton farmolásra lenne szükség, hogy ugyanazt elérje. Úgy is félre lehet upgrade-elni, de sokkal kevésbé zavaró. De ez csak egy példa volt. Az sem rossz, ha csak a halálért járó büntetést szünteti meg, DS2-ben sokat számít. Kinek mi.

    A kardod is jól hangzik, amíg ott nem lesz nála a Drake Sword, ami mindennél erősebb annál a pontnál, és inkább vált rá. :)

    Érdekes amúgy amit mondasz. Vannak glitchek és exploitok mindegyik játékban, ami ugye az adott játék része, nincs külső program. Akkor az mind szabad? Item dupe glitch a Demon's Soulsban? Kiln skip a DS1-ben? Parrywalk glitch a DS2-ben? Ami tök hasznos tud lenni, az az Abyss Watchers AI glitch a DS3-ban. Belépsz a bosshoz, kilépsz a menübe, visszatöltöd, és nem mozdul, csépelheted. :) Ezt persze nem tudja senki magától, átlagban akkor olvasnak utána, ha segítséget keresnek, mert elakadtak, vagy csak fel kéne dobni a játékot.

    A cikk mondanivalója az, hogy a saját játékodat úgy alakítod, ahogy szereted. Ha tetszik a grafika, a stílus, a karakter, a sztori, de nem bírsz továbbjutni egy idegesítő ponton, akkor nem baj, ha csalsz, ha még mindig szórakoztatónak tartod. Ez a játék lényege, hogy téged szórakoztasson. Az órákon át tartó próbálkozást és monotonitást nem mindenki tartja élvezetesnek. Ott a ClusterTruck, aminek a végét le kellett nyisszantania a fejlesztőnek, mert baromi frusztráló volt, és akinek sikerült is, sok esetben azt mondta, hogy túl hosszú ideig tartott ahhoz, hogy élvezze.

    Régebben a cheat kódok a játékok részei voltak. Újabb okot adtak arra, hogy végigjátsszad, vagy hogy ha elakadtál, tovább tudj menni. Egy rakás játékhoz vannak modok, amik nehezítenek, vagy könnyítenek, mindegyiket lehet csalásnak hívni. A trainerek honnan kapták a nevüket? Onnan, hogy segítenek továbbjutni, vagy akár fejlődni, kitapasztalni a játékot. Lássad, hogy hogyan működik.
    Neked megölné az élményt, másnak éppen meghozná. Nem te csalsz, nem a te játékod. Ez a cikk mondandója is.

Új hozzászólás Aktív témák