Új hozzászólás Aktív témák

  • #20411392

    törölt tag

    válasz mike1334 #18 üzenetére

    Az igazi ok az, hogy ezeknek a játékoknak nincs story része. ÁCSI BÁCSI ez hazugság. Van nekik, de neked kell kikutatnod. Nem meséli el a játék.

    A DS-eknek a játék által eléd tárt (ami tényleg csak annyi, hogy mész és amit látsz/hallasz a karakterektől rádragad) története összefoglalható 10 percben. Nem zanzásítva, hanem konkrétan 10 perc az egész. Persze ha utánaolvasol és elolvasol minden apró feljegyzést, akkor egy kerekebb dologgá válik, ami tök érdekes. Érdekli ez a játékosok 80%-át? Nem. Ők arra lusták sokszor, hogy pl a witcherben végighallgassák a párbeszédeket. A from software játékokért rajongók között is sokan vannak, akiket ez nem érdekel, hanem a játékmenetet akarják csak.

    A sekiro története is 3 percnyi párbeszéd. Nincs értelme a játékot játszani csak a történet miatt. A világ "üres" történet-orientált szemmel nézve. Akit látsz, az meg akar ölni vagy pedig zagyvál neked dolgokat. Nincsenek izgalmas küldetések, semmi (szerk2: vannak küldetések, de ezeket átlag szemmel nézve a nem hardcore játékosok észre se vennék, sőt meg se tudnák csinálni, mert nincs a térképen jelölve a dolog :D). A sekirot sincs értelme a történetért játszani.

    Tehát ha kiveszed a nehézséget a játékból, akkor 0 - zéró - nyista értelme a játéknak. Amennyiben beleraknák az easy módot és végigjátszaná pár ember, akkor jönnének a lehúzások, hogy mi ez a fos - semmi értelme az egésznek - itt 1 jó világ, amit nem töltöttek fel...stb. A from software játékoknak nem a történet az elsődleges része (nem is a harmadlagos).

    Az érkező Elden Ringgel ez talán változik, de az eddigi részeket teljesen kifilézné az easy mód.

    ui: A DS világát imádom és a története is tök érdekes. Hol ismertem meg a storyt? A különböző ds wiki oldalakon. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák