Új hozzászólás Aktív témák
-
7
addikt
Én open office környzetben, kvázi ügyfélszolgálaton dolgozom (nem az én csapatom végzi az ügyfélszolgálat érdemi részét, de mindkét csapat nagymértékben támaszkodik egymásra). Ehhez a munkához kifejezetten előnyös az, hogy nincs mindenki külön irodában, mert szoros csapaton belüli és csapatközi kommunikációra van szükség a munkavégzéshez és az ügyfél problémájának minél hatékonyabb megoldásához. Ezt nem tudnánk jól csinálni úgy, hogy el vagyunk egymástól szigetelve.
Arról nem is beszélve, hogy mivel mocskosul nagy nálunk a pörgés, ezért nagyon sok információt nem az emailezésekből tudok meg -- mert sokszor nincs idő/kapacitás megírni minden apró dolgot -- hanem abból, hogy fél füllel mindig hallgatom, a többiek mit csinálnak körülöttem. Mivel egyrészt reportolnak is nekem, másrészt a saját munkámhoz is jól jönnek ezek az elcsípett információmorzsák, ezt is áldásos dolognak tartom.Persze, back office-os munkakörhöz jobb, ha az emberek el vannak szigetelve (legalább a csapatok egymástól), de ügyfélfronton a saját tapasztalataim szerint egyáltalán nem hamvába holt ötlet a közös légtér, sőt...
[ Szerkesztve ]