Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Neovenator #140 üzenetére

    Na igen... És a Warcraft is már eleve sokban Warhammer-nyúlás volt. De nem is ez a gond, a Kill Billben sincs sok eredetiség, a Mátrixban gyakorlatilag 0 -filmes példákkal élve- az összhatásuk miatt viszont sikerült bankot robbantaniuk. A gond azonban az, hogy a játékiparnak nincs meg a maga hangsúlyos szerzői rétege -ahogy a filmművészetnek van- és számomra aggasztó, hogy az olyan fejlesztők, akik jobbára egy deka eredeti gondolatot még nem izzadtak ki magukból pályafutásuk folyamán, kultikus tiszteletnek örvendenek... Ja, várjunk: voltak kreatív ötleteik: Warcraft Adventures, Starcraft Ghost - igaz, mellékvágányok, de le is lőtték mindet, mert egy fikarcnyi kockázatra sem méltatták őket. Az ilyen piaci szereplők nem érdemlik meg a tiszteletet. A termékeiket meg lehet vásárolni, amúgy súlyosan ki kell használni őket.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák