Új hozzászólás Aktív témák
-
Depression
veterán
Nem, nem. Azok, akiknek annyi pènzük lett azáltal, hogy mindenkit felrúgtak, és az utcán is így akarnak elsőbbséget, mert nekik mindent szabad. Akik 30 milliós kocsikkal közlekednek. Nem a fiatal suhancok, akikben nincs félelem.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Lenry
félisten
válasz Tikakukac #63 üzenetére
szerintem elég ha észben tartod, hogy közlekedni veszélyes és nem hiszed, hogy te vagy a Schumacher. ennyi.
balesetek mindig lesznek, még az önvezető autók korában is, ez elkerülhetetlen. ami viszont segíthet a helyzeten, hogy legalább önmagunk igyekszünk minél kevesebb veszélyes helyzetet teremteni.(#64) dnelb látom átjött a lényeg
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
válasz Tikakukac #67 üzenetére
de ez a gyakorlatban mit jelent?
a dnelb által leírtak inverzét
poénon túl: tényleg nem lehet mindenre felkészülni, de ha már nem úgy indulsz el, hogy "húzzatok előlem, én majd tudom hogy kell vezetni", azzal egy jelentős százalékkal növelted a közlekedés biztonságát.
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
-
félisten
válasz Tikakukac #133 üzenetére
Egyiket sem értem. Ha szabályosan közlekedem az miért kiszúrás nekem és ehhez mi köze az állománynak. Másodsorban, hogy a börtönökhöz mi köze a xeonosoknak és a közlekedési állománynak. Véleményem szerint össze nem függő dolgokat próbálunk összefüggésbe hozni.
Nem érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Tikakukac #186 üzenetére
Hát ha igazoltatnak az a baj, ha sokat igazoltatnak az még nagyobb baj, ha meg csak trafiznak az a baj. Így nehéz ám jól csinálni. Ha csak a gyorshajtás részét nézzük, azok is nagyon alacsonyan vannak büntetve. Amit az utakon látok pedig teljes mértékben alátámasztja a mondandómat.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
válasz Tikakukac #193 üzenetére
És hogy szűröd ki ezeket, ha nem igazoltatással? Ahhoz, hogy felmérd a járművet és a vezetőt, meg kell állítanod és ellenőrizned. Vagy figyeljék a kamerán mennyi kormot bocsát ki a passat?
Óóó igen. A klasszikus alacsony a büntike sztori. Mihez képest alacsony? Lézer Jani az S8-al lájkolja ezt a gondolatot.
Hogy a mostani rendőri magatartás megfelelő és csak így tovább, mert majd az megoldja a lenullázott emberi életeket? Most akkor tényleg jöhetnek a cikkek arról, hogy mik a bevett szokások és ezzel mit érnek el? Valamit alátámaszt amit látsz az utakon, csak azt még mindig nem értem, hogy mit.
Azt támasztja alá, hogy a jelenlegi büntetési tételeknek nincs megfelelő visszatartó ereje. Mert szarnak a vezetők az egészre. Nem csak a lézer janik szarik rá, a suzuki swiftes is. Ha megfelelően magas lenne a büntetés összege, akkor meggondolná a paraszt hogy közlekedik. Talán. Így meg kivágja a harmincezret' és röhög az egészen.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Tikakukac #193 üzenetére
Egyetértek azzal a korábbi véleménnyel, hogy a mai bírságoknak nincs visszatartó/ elrettentö ereje, amit a közlekedési morál romlása egyértelmüen mutat. Nem csak gyorshajtás, de öv, telefonálás (ez különösen ijesztö méreteket öltött szerintem), haladási iránnyal, irányváltással kapcsolatos dolgok, stb.
Az egyszerü autósokat sem igazán riasztja el, céges autóm nem volt, így nem tudom, a cégek mennyire vállalják át az ilyeneket, de az ilyen "okos" autókkal, MB/RO/AIC,stb. német, vagy újabban cseh külföldi rendszámmal szaladgáló, jellemzöen nagyobb értékü autósokat meg föleg nem vág földhöz 30-60 ezer Ft, ha épp beleszalad valamibe.
Nyilván az sem "igazságos", hogy akkor holnaptól minden szabálysértés alapbírsága 500 ezer Ft legyen, mert nem egyenlö teher, egyetértek.
Amit el tudnék képzelni, az egy két részböl álló "bírságrendszer". Egyrészt lenne az alapbírság, (legyen mondjuk 100 ezer Ft), ami fix, és azért már érezhetöen nagyobb lukat üt a havi költségvetésen, még a dinamikusan emelkedö magyar bérszínvonal mellett is, és emellé jönne az elkövetéshez használt "eszköz" értékéböl számított második rész.
Csak hasraütésszerü számokkal(!), mondjuk egy 1 millió Forint értékü Suzukival elkövetve a második rész lenne újabb 100 ezer (így összesen 200 ezer Ft bírság), de egy 40 milliós SQ7-tel elkövetve meg 4 millió (ennél így 4,1 millió Ft bírság). Az értéket pedig mindenféle csuda Eurotax alapján simán lehet kalkuláni.
Az "összeg behajtása" már a következö kérdés, tudom persze, hogy mindenki okosan van bejelentve, meg ott trükközik, ahol tud, de a legtöbb jármünek van egy bejegyzett tulaja, akitöl szépen be lehet vasalni. Ha a NAV képes valami 1000Ft körüli összeg miatt "fenyegetözni", akkor az ezekböl befolyó szép summákért a felelös szerv is minden meg fog tenni.
De persze, ez csak egy gondolat/ ötlet.
-
félisten
válasz Tikakukac #241 üzenetére
Nem kell a kamerát figyelni. Kamera sem kell. 2 rohadt szem kell az egészhez.
Mit figyeljen a ket szem?
Az egesz magyarorszagi uthalozat minden metere melle allitsunk ki megfigyeloket 24 oraban hoban szelben vagy az egesz magyarorszagi uthalozatot kamerazzak be es figyelje az utakat operator 24 oraban. Ha egyik sem, akkor hogy kepzeled ezt a projektet?
Egy réteg kicsapja és röhög az egészen. Nos, nekik minden mindegy lesz.
Melyik reteg az, amelyiket ez megviseli? A jelenlegi tetelekre gondolok. Mert en most nem latok olyan autos reteget, amelyik normalisan kozlekedne. A szakadt szar suzukitol elkezdve a q7-ig mindegyik vadallat szintjen kozlekedik.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Tikakukac #243 üzenetére
Onmagaban ez tulajdonkeppen semmilyen valtozast nem hozna a kormolok es gagyixeonosok koreben, hisz ehhez kell az altalad emlitett egyutthato is. Ezen kivul szerintem a ket emlitett kor a legkisebb problema a magyar utakon. Konkretan nulla a jelenletuk.
Mondjuk a valaszt kikerulted, hogy melyik autos kort viselik meg a jelenlegi buntetesek. Ja es azok miert nem kozlekednek akkor szabalyosan.
-
félisten
válasz Tikakukac #245 üzenetére
Fogj egy széket, ülj le a körút mellé és számold meg a nullád akkor
Az en tapasztalatom az, hogy ezeknek a szama elenyeszo az osszes jarmuvet tekintve. Mashol elunk, masok a tapasztalataink.
Mondjuk anyámat, akinek a közalkalmazottija egy határ fos és a 30k-s minimál bünti gyomorszájon vágással egyenlő.
Hogy miért nem vezet szabályosan, nos, remek kérdés. Lehet, hogy holtfáradt volt, máshol járt az agya, szimplán másra figyelt és nem látta a 30-as táblát a felüljárón. Szerintem a helyszínen még fel is kellet volna gyújtani az autót is, mert ilyet csinált.
Ezt elfogadom.
De teljesen mindegy amúgy, felesleges tépni a számat vagyis a billzetet. Neked így tetszenek a dolgok, szerinted így kell mennie a rendszernek. Szerintem nem.
Eppen azt irtam, hogy szerintem ez a rendszer igy nem jo. Sokkal tobb rendori ellenorzes kellene, mellejuk nkh-s ember merokocsival. A bunteteseket pedig megtobbszorozni. Aki ugy kozlekedik, hogy masokat veszelyeztet, azokat a masodik alkalomtol bortonbe csukni.
-
félisten
válasz Tikakukac #264 üzenetére
Szerintem fordítva. Becsülje meg őt a munkahelye, mert van esze, jól dolgozik, megbízható stb stb. Egyre ritkább az ilyen manapság. Sajnos ma sok ember nem akar dolgozni, csak követelőzik, elégedetlenkedik, a munkáját leszarja. Na az ilyeneket röptetik, ha még a jogaiért is próbál küzdeni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Videó stream letöltése
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autóhifi
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen