Új hozzászólás Aktív témák
-
fordfairlane
veterán
Az ökológia lábnyomunk meg olyan nagyon nem változik.
Azért van egy óriási előnye ennek a szisztémának. Ha a fosszilis energiahordozó elektromos energiává alakítása erőművekben zajlik, ott hatékonyabb égetést lehet véghezvinni, mint egy mozgó járműben. Jobb károsanyag-szűrőrendszert lehet kiépíteni, ahhoz képest, amit ma minden járműnek magával kell cipelnie (a katalizátort, szondákat, kutyafenét).
Természetesen az elektromos energia megfelelő tárolása továbbra is a sarokpontja az egésznek, és a legfőbb gátja is a terjedésnek az autók körében, hisz fixpályás elektromos járművek már nagyon régóta léteznek, tehát a hajtással kapcsolatban bőven van tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
x gon' give it to ya
-
fordfairlane
veterán
válasz kameraman77 #65 üzenetére
mielőtt érdeznéd jaguarom van, lényegében használtan vettem egy kisebb kombit bőven egy átlag bmw ára alatt
Egy férfi pórázon vezessen Jaguárt! Aki nem tesz ilyet, az nem férfi, hanem barbibaba!
x gon' give it to ya
-
fordfairlane
veterán
Jah, most látom, infotech. Így már érthető a hozzászólások színvonala.
x gon' give it to ya
-
fordfairlane
veterán
válasz #92253184 #83 üzenetére
Anyám csak bevásárlásra használja a kocsiját, pár kilométeres távokon. Neki ideális lenne egy elektromos kisautó. Az más kérdés, hogy a jelenlegi árakon megéri-e vagy sem venni ilyet egy olcsó benzines helyére, de az árak változhatnak. Már az is versenyképesebbé tehet egy egész iparágat, ha megdrágul az olaj.
x gon' give it to ya
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia