- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- Mozilla Firefox
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Facebook és Messenger
- Lopják az LG akkutitkait
Új hozzászólás Aktív témák
-
#92253184
törölt tag
válasz #82729984 #27 üzenetére
Mindenki el van bűvölve a jobb, erősebb akumlátorral.
Ez az amire nincs szükség.
Egy jelenlegi méretű és kapacitásu akumlátor bőségesen elég az autóba.
Két dolgot kell megoldani.
Legyen töredéke az előállítás költsége és környezet barát a technológia.
Az Apple ezt megoldja és övek a piac. -
Stanlee
őstag
válasz #82729984 #27 üzenetére
A Tesla Model S kb. 35 kWh-t fogyaszt el 100 km-en. A német áramtermelés átlagos CO2 kibocsátása 600 g/kWh. Mindösszesen 21 kg CO2. Egy liter dieselből van 2,64 kg CO2, ebből látszik, hogy egy jobbacska diesel VW majdnem azonos CO2 kibocsátás mellett is hasonló komfortérzetet tud adni, mint egy Tesla. OK, gyorsulásnál nem üt egy diesel annyira, mint az elektromotor, de ha az elektromotornak adjuk az ívet, akkor az sem olyan keveset fogyaszt, mint amit írtam. Az ökológia lábnyomunk meg olyan nagyon nem változik. Ja, és az áram sem annyival olcsóbb, hogy a kis hatótávolságért megérje beáldozni a dieselt az akkus elektromos autóért.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari