Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz -Skylake- #11 üzenetére
ilyen szempontbol parasztvakitos az ara ez nem kerdes. az ossze e auto az btw. (hozzateszem egy ipone is az, ha minosegi is, az is egy tul arazott termek) a cuprat az arral oda akarjak pozicionalni mintha csak a nissanak az infinitje vagy a hondanak a lexusa lenne. ezert is ennyi. de csak arra akartam ravilagitani, hogy itt magyarorszagon ez tok mind1 ha "csak" 18 milla is lenne is sok lenne mert semmi erteke a penznek. irtak, hogy fele ennyiert lenne realis. erre refrektaltam, hogy mar egy osztrak atlag fizetes menten is ez olyan lenne mintha csak 8-9 millaba kerulne. ugy meg mar mas a lenyzo fekvese az ar\ertek aranyon tul.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Füleske
addikt
válasz -Skylake- #11 üzenetére
Azért a Leaf sem 13 millió, 17.2 az acenta (fapad) alapára. A 18.5 (ami a Cupra alapára) már nem is olyan távoli. A Leaf elavultsága (akku (nem)temperálása és tölthetősége (Chademo), valamint az ugyanakkora akkuból kihozható kisebb hatótáv) nem teszi jobb ajánlattá. Szvsz egyik sem jó ajánlat.
Az I4 tényleg más szint, ebben egyet értek. Még a 3.2 millióval drágább alapár mellett is jobb ár/értékben. Viszont nem igazán kapható, ahogy a többi hasonló autó sem. (pl. Ioniq 5, EV6) A végső árat pedig az 1-2 év várakozás után fogja a tulajdonos megtudni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PHP programozás
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Befutottak a The Callisto Protocol első értékelései
- Mini-ITX
- További aktív témák...