Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MarQs

    senior tag

    válasz sztanozs #8 üzenetére

    "A nagyobb ügyfélelégedettség érdekében kissé átalakították a védelmi vonalat..."

    Én akkor lennék elégedettebb ügyfél, ha most azonnal visszaállítanák az egészet az eredeti állapotokra.
    Amit írsz, az köbö azzal egyenlő, mintha holnapra eltörölnék a kötelező biztonsági övet a nagyobb elégedettség érdekében.
    Mindenki utálja azt, de mindenki tudja hogy hasznos és kell! Pont!

    Ez első blikkre szerintem nem más, mint egy rohadt nagy vakítás némi költségoptimalizálás gyanánt.
    Innen is jelzem a kedves szolgáltatómnak: továbbra is érik a bankváltás gondolata!

    Tegnap csak úgy pislogtam, mint teszkós hal az akváriumban, hogy mi a tököm ez...

    :(((

    [ Szerkesztve ]

    "Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"

  • Snoop-y

    veterán

    válasz sztanozs #8 üzenetére

    A mai vilagban szerintem ez teljes mertekben felelotlenseg.
    A sajat kis szaros szerveremen van ketfaktoros azonositas ami a kovetkezoket tudja:

    Soft token kezeles ( Android,Iphone,WP,Blackberry )
    Hard token kezeles
    SMS-t kuld
    Fel is tud hivni telefonon ha akarom es a menuben nyomogatva megadhatom a kodomat.

    Egy banknak aki csilliokat keres tranzakcios dijakon nehogy mar egy ketfaktoros azonositas koltseg legyen. Ennyi erovel tartsak szatyorban a penzt nem kell venni milliokert pancelszekrenyt hiszen a statisztika azt bizonyitja kevesszer raboljak ki oket meg kulonben is van biztosito...

    [ Szerkesztve ]

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Új hozzászólás Aktív témák