Új hozzászólás Aktív témák
-
sztanozs
veterán
Én mint átlagos ügyfél kb havi 4-5 alkalommal lépek be (rendszeres utalások miatt), egy "átlagos banknak" ~ 30-50e átlagos netbankos ügyfele van, ez pedig 1-2 millió forint havonta (kivéve ugye az OTP - ott ez kb a tízszerese).
[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
Egon
nagyúr
Te jársz messze az igazságtól.
Az illető akivel vitatkozol, egy banknál dolgozik (talán ennyit elárulhatok róla). A feleségem úgyszintén: megkérdeztem őt is, és megerősítette Sztanozs szavait. Érdekelne, hogy te milyen forrásból származó ismeretek alapján osztod az észt?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
Cirka 10 millióan laknak ebben az országban, és van akinek nincs bankszámlája (persze olyan is akad, akinek egynél több van, de nem ez a jellemző). Az OTP 4 éve érte el az egymilliomodik netbankos ügyfelét [link], és mivel ők jóval nagyobbak, mint bármelyik konkurens, hajlamos vagyok költői túlzásnak vélni az "ominózus" bankról (gondolom a hírben szereplő pénzintézetről van szó) ügyfélként alkotott véleményed...
Egyébiránt pedig a vita parttalan, az eredeti komment is arról szólt szerintem, hogy a bankoknak jelentős költsége származik az SMS-ekből, és ezt próbálják csökkenteni, mivel a saját kockázatkezelési eljárásuk költség/haszon elemzése ezt az eredményt adta...
Egy kis mellékvágány: volt alkalmam meghallgatni az idei IDC IT Security roadshow-n Solymos Ákos előadását, amiből többek között kiderült, hogy 15 fős az Erste Biztonságmenedzsment Igazgatóság állománya. Mivel ők vélhetőleg kizárólag a hazai fiókok tekintetében végeznek munkát, véleményem szerint megfelelő létszámmal, és az előadás alapján megfelelő szakértelemmel látják el a feladatukat: bizots hogy jól átgondolt döntésről van szó, ami jó eséllyel nem fog nagyszámú problémás esetet generálni."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Hiftu
senior tag
-
MaUser
addikt
Thf hogy a közel 200.000 ügyfél havi egyszer benéz (ennél szvsz egy vagy két nagyságrenddel több lesz a megtekintés a vállalatok miatt). Ez 10Ft-os SMS-nél 2.000.000Ft spórolás havonta. Nem sok vállalati szinten. Tfh xy manager éves értékelés pontjában ott van, hogy spóroljon 1.000.000-t havonta, a többit rakd össze.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5