Új hozzászólás Aktív témák
-
MarQs
senior tag
"A nagyobb ügyfélelégedettség érdekében kissé átalakították a védelmi vonalat..."
Én akkor lennék elégedettebb ügyfél, ha most azonnal visszaállítanák az egészet az eredeti állapotokra.
Amit írsz, az köbö azzal egyenlő, mintha holnapra eltörölnék a kötelező biztonsági övet a nagyobb elégedettség érdekében.
Mindenki utálja azt, de mindenki tudja hogy hasznos és kell! Pont!Ez első blikkre szerintem nem más, mint egy rohadt nagy vakítás némi költségoptimalizálás gyanánt.
Innen is jelzem a kedves szolgáltatómnak: továbbra is érik a bankváltás gondolata!Tegnap csak úgy pislogtam, mint teszkós hal az akváriumban, hogy mi a tököm ez...
[ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
-
MarQs
senior tag
Szerinted egy jól szituált netbank júzer hányszor lép be egy hónapban a fiókjába, hány hazai ügyfele van az ominózus banknak és ez akár éves, akár havi szinten mekkora összeget tesz ki összesen? Kapd elő a kalkulátort gyorsan...
(#4) Airedhyal
A cikk nyomán utánanéztem, valóban opt-in/opt-out a funkció - szerencsére vissza lehet kapcsolni azt az "Ügyfélszolgálat" menüpont alatt!
Szórakozzanak a nénikéjük idegrendszerével ezek a majmok![ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
-
MarQs
senior tag
Messze jársz az igazságtól...
Mindenesetre arra alkalmas volt ez a mizéria, hogy ismét utána nézzek a számlacsomagomnak és megvilágosodjak, hogy májustól, ill. júniustól ismét emelik a tarifákat. Éppen csak 1,7%-ak (+ kerekítés), de itt egy sms darabdíj, ott egy minimál emelés sokadjára és lassan úgy érzed magad, mint a béka, akinek alágyújtottak a lábasban - nem érti az ember, hogy miért ennyi az annyi...
Az elszámolás követhetőségről már nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
-
MarQs
senior tag
Miután bőven több, mit egy évtizede vagyok ügyfelük és miután szeretek tisztában lenni a szolgáltatóim mivoltával, így van némi információ-halmazom az ominózus bankról, melynek lazán van 1 milliós az ügyfélköre. Ez alapján bátorkodok kommentelni - szavaiddal élve osztani az észt.
(#27) lapa
Én meg arra szavaznék, ha már felmerült, hogy jó az ha van!
Internettel kapcsolatban nincs olyan, hogy elégséges védelem...(#28) localhost
Itt találod: "Ügyfélszolgálat" menüpont -> "Belépési sms"[ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
-
MarQs
senior tag
Valóban! Nem vettem számításba, hogy nem netbankol mindenki, így nem költségcsökkentés lehet középpontban. Viszont akkor nem igazán értem a lépést... illetve értem, csak a mai állapotokat ismerve számomra fura.
Az említett szám viszont nem a véleményem. Annak publikus nyoma is van az éterben - bárki számára elérhető.[ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
-
MarQs
senior tag
(a témát azóta megtárgyaltuk, megcsócsáltuk, lenyeltük, ki is köptük...)
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Linux kezdőknek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...