Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Goose-T #9 üzenetére

    fizetned kellett volna egy szolgáltatásért

    Miért?... :Y

    DRM is theft

  • futo001

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz Goose-T #9 üzenetére

    Milyen szolgaltatasert? Kozteruleten parkolt ahol penzt szednek. :D

    Goose-T
    Amugy igen. az lenne a normalis hogy odaadjak es visszaurgasz a penzzel. De a gyakorlatban ez nem mukodik, max videken meg ahol ismernek.

    [ Szerkesztve ]

    I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

  • updog

    senior tag

    válasz Goose-T #9 üzenetére

    "mert az egyik fizetési mód éppen nem volt használható."

    Mondjuk arra megnéznék egy forrást / állásfoglalást, hogy a Simple, Voxpay, stb. appok valóban hivatalosan elfogadottak-e és adnak-e alapot reklamációra, az adott önkormányzat / útdíjfizető stb. céggel szemben. Mert nekem pl. egy parkolóőr mondta egyszer hogy ő sose hallott a Voxpayről, és hogy őt nem érdekli hogy nem talál zónát, menjek oda az órához és dobáljam be az aprót (ami épp nem volt nálam).

    Mert szerintem ezek csak fizetéskönnyítő, meg az életet megkönnyítő appok, amik nem hivatalos, hanem kb megtűrt státuszban működnek, és bármilyen hivatkozást csak az órán szereplő sms-számra küldött üzenet, vagy a lobogtatott parkolójegy adhat, nem? :F

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

  • Tikakukac

    titán

    válasz Goose-T #53 üzenetére

    Na, közben frissült a cikk azzal, hogy megnézték a logot és megtalálták mi volt a hiba?

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Goose-T #53 üzenetére

    abban a hsz-ben konkrétan arról beszéltem, hogyha adóügyi határnapon megrohad a nav elektronikus rendszere, akkor a nav automatikusan határidő hosszabbítást ad. pedig a navnál nehezebben kezelhető hivatal nincs az országban. amikor ilyen témák felmerülnek, akkor is menni szokott a süketelés a fotelbajnokoktól, hogy de minek hagyta utolsó napra, de miért nem vitte be papíron, stb. stb. ennek ellenére ha megrohad a rendszer, hosszabbít.

    például már kint van az online számlaadat-beküldés 3.0 xsd, tehát bő három hónapod van fejleszteni a saját számlázódat. mégis már most megmondta a nav, hogy lesz három hónap türelmi idő. január 1-től köteles vagy használni, március 31-ig nem büntetnek, ha mégsem. a nav azt mondja, hogy ők a szabálykövetésre szeretnék motiválni az embereket, nem büntetés behajtás a céljuk.

    ugyanilyen kijelentést lehet hallani hihető módon a parkolási társaságoktól? különös tekintettel arra, hogy a pribékeknek büntetési kvótájuk van? ugye, hogy nem.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • #90088192

    törölt tag

    válasz Goose-T #75 üzenetére

    Akkor álljon egy példa ami saját: ha engem kizökkentenek, akkor a nyomás alatt, NEM valószínű, hogy jó döntést fogok hozni.

    Vannak napok, hetek amikor előre eltervezek MINDENT, így azok egymásra épülnek. Ha ebbe hiba csúszik megzavarodok.

    En erre gondolok, lehet rosszul :R

  • Tikakukac

    titán

    válasz Goose-T #75 üzenetére

    Nem ez történt, hanem elkezdett magyarázkodni, hogy miért nem tudott jegyet venni. Szerinted naponta hány ilyen magyarázkodást kell meghallgatniuk a köztereseknek?

    Nem is kell magyarázkodni. Egy árva szót sem kell ejteni, maximum illedelmesen elmondani, hogy itt van, ezt akartam, nem megy, dolgom van, viszlát. Csak, hogy tudjon róla a bácsi is (esetleg ezt jelentse a cég felé, felírja vagy valami, tudom a biliben a kezem).
    Egy erre az esetre készen kiszerkesztett opcióban pedig telón pár bökéssel bedobni telszámot vagy felhasználót, azonosítót egy ticketként, hogy nézzenek utána és engedjék el a büntit. Ha nem engedik akkor pedig egy szép válasz email jön vissza, amiben a süket duma helyett leírják mi lehetett a gond az ügyfélnél és hát ez van, nézzen utána.

    Ennyit kell csak csinálni. Jó, persze, megint azt feltételezem, hogy ez egy piaci alapon működő szolgáltató, ahol fontos az ügyfélelégedettség és szolgáltatás színvonala is. Ehelyett az van, hogy ez egy kifizetőhely pár csókosnak, akik pontosan tudják, hogy mennyire kiszolgáltatott ez az egész szitu az emberek felé. Persze a hatóság közbe tudna avatkozni, jha, igen, hogy az ő kifizetőhelyük többek között. Kígyó és farok esete ez akkor? :P

    [ Szerkesztve ]

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • Tikakukac

    titán

    válasz Goose-T #79 üzenetére

    A közteres nem ügyfélszolgálat, ő csak azért van ott, hogy rögzítse a tilosban parkolás tényét. Pont az ilyen magyarázkodó emberek miatt van ez is, mint például az objektív felelősség a gyorshajtásnál ("nem is én vezettem").

    Ezért írtam amit írtam, nem kell magyarázkodni, csak elmondani mi van. Aztán ha jót akar magának, akkor jelenti, ha nem, nekem nyolc, majd szopik a cég 100 esettel meg ezerrel akkor :B Megint 1 kis dolgot kéne változtatni ami nagy ugrás lenne. De nem. Nem az én cégem, én csak segíteni próbáltam.

    A tények tények maradnak, magyarázkodásnak helye nincs.

    Ahhoz képest azért elég jól megy az ügyfél gyilkolása, valljuk be, bezzeg a cég, az nem, ott minden fasza :B

    Ha ticketet akar benyújtani, akkor vegye meg öt percen belül a parkolójegyet, ne magyarázkodjon.

    Újfent leírom. Nem kell magyarázkodni. Szépen kussban ilyenkor a cég megnézi mit b@sztak el, ha ők baszták el ennyi volt a sztori. Bünti elenged, bűnbánó mail küld és mindenki happy. Ellenkező esetben ügyfél fizet. Miért kell jegyet venni, aprót váltani, időt elkefélni vagy bármit megtenni emiatt? Én értem, hogy nem történt meg a rendszerváltás itthon és mai napig vannak megrögzött dolgot a 80-as évekből. Hahó, 2020 van.

    Lett volna rá lehetősége, igaz? A többi csak magyarázkodás.

    Hogyne. Arra is lett volna lehetősége, hogy helikopterrel megy vagy elmegy zsarunak és kékvillogóval áll meg rendőrautóval. Hülye szintre ejtve a témát bármeddig el tudunk menni.
    Azt szeretem, mikor a bizonyítási kényszereket toljuk le a vevőkre. Bizonyítsam be, hogy ez a mosógép nem ad ki ilyen hangot újonnan. Mondta nekem a szerelő. Én is csak "magyarázkodtam", hogy aki nem süket az hallja, hogy üvölt a csapágy, a szerelő viszont nem akarta ezt elfogadni, pedig hát, na, ő is tudta mi van. Ahogy te is érzed szerintem ezt a sztorit, csak beakadt a tű és "magyarázkodás" van. Pedig qrva egyszerű lenne a dolog, ha a cég megnézte volna elég gyorsan, hogy valóban ők voltak-e a hunyók. De ugye hát hova vezetne ez, Bástya elvtárs.

    Sajnos túl sok a magyarázkodó ember, itt azért működnek így a dolgok.

    Mármint hogyan működnek a dolgok? Sehogy? Szarul? Ésszerűtlenül? Bonyolultan? Logikát mellőzve? Erőforrásokat pazarolva? Szétlopva? Ebben egyetértünk legalább, szerintem is azért működnek így a dolgok, mert sok a magyarázkodás, de a fejlődés az valahogy nincs. Ha pedig ömlik a fos mindenki hibás, csak az nem, aki miatt ez van.

    Mindenki kiskapukat akar keresni állandóan.

    Így igaz. Ezért is olyan ez az egész parkolási rendszer, amilyen. Ajánlom a többszörösen díjnyertes ferencvárosi parkolási oknyomozó írást 444-ről. Itt tényleg sokan keresik a kiskapukat, csak ezek a kapuk akkorák, hogy azon beférne 4 platós IFA keresztben driftelve is egyszerre. Ez a fenti cikk meg a fórum 40000 karaktere egy SCH koliszobának 2 rekesz sörbe és 3 pizzájába kerülne egy rendes fizetési appba integrálva a megoldást. Ok, adják ki egy cégnek túlárazva 50%-al, deal, velem így is lehet beszélni, még az is belefér.

    De nem. Nem, nem. Mennyivel is jobb így, nemdebár? :P De ezt is leírtam fentebb, pont ezen gondolkodásmód miatt tartunk ott, ahol. És dekával nem lesz is lesz jobb.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • buherton

    őstag

    válasz Goose-T #139 üzenetére

    Velem rosszul járna egy üzleti tárgyaláson, mert magát járatná le, ahogy most is :D . Még csak észre sem veszi. :DDD

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

  • Tikakukac

    titán

    válasz Goose-T #139 üzenetére

    Huhuhuu aranyapám, a menedzserek totális másik térfelén játszom pont ott, ahol egy deka duma sincs, vagy megy egy hálózat vagy nem, vagy fut az app vagy nem, duma itt nincs :B Van olyan munkaköröm amikor menedzselni kell dolgokat, de köze nincs az öltönyösökhöz. Akkor ezt mondhatjuk egy brutális mellélövésnek. De aranyos, amikor a szövegértés bebicsaklik és indul a pedzegetése annak, hogy kicsoda-micsoda, hova költözik stb.

    Az integritásod sincs a helyzet magaslatán, hiszen egyszer már azt írtad, itthagyod ezt a topicot, és ez mindenkinek jobb lett volna. Sajnos nem ez történt.

    Gyorsan megnéztem kétszer is, hogy esetleg moderátor lennél vagy mondjuk anyám esetleg a főnököm, hogy számon kérhess dolgokat. Hála Istennek egyik sem ha jól látom :N De ha igen, cső muter! Megnézted a videót amit tegnap küldtem?

    Menjünk akkor le alsósba, mert látom oda tartunk:

    A lényeg: nincs ebben a szituációban semmi bonyolult.
    Kellett volna fizetni? Igen.
    Akart fizetni? Igen
    Tudott fizetni? Nem.
    Saját hibából? Nem. (Ez még ugye nem 100% mivel a cég b@szik a dologra magasról.)
    Fizetett? Nem.
    Akkor meghívtalak egy kávéra eset áll fenn? Igen.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • D1Rect

    félisten

    válasz Goose-T #144 üzenetére

    Az elnéző rendszer tök jó lenne, csak az "okosba" szülőföldjén túlterhelné az ügyfélszolgálatot.

  • Tikakukac

    titán

    válasz Goose-T #144 üzenetére

    Megint csak mellébeszélsz, a lényeget pedig kihagyod.

    A lényeget te hagyod ki, immáron huszadjára írom le és írta le más is.

    Értem én, hogy szerinted a rendszert kéne megváltoztatni, hogy elnézőbb legyenek a mikuláscsomagos emberkék, a parkolótársaság stb. Csak elfelejtesz abba belegondolni, hogy ez arra vezetne, hogy mindenki elkezdene magyarázkodni, hogy jaj, éppen nem tudott fizetni, ezért engedjék el a büntetést.

    Nem felejtek el belegondolni, ezt is leírtam, csak a kollégával nonstop átugorjátok azt a részt mindig, mert úgy már gellert kapna a sztori, de durvát.
    Áruld el nekem, hogy tudná a magyarázkodó ember a parkolási rendszer logjába belerakni a fizetési igényt? Ha el van utasítva vagy nem sikerül bármi miatt, annak nyoma van. Ha valaki nem is próbál fizetni, annak semmilyen nyoma nincs. Érzed a diffit a 2 eset között vagy szótagoljam le?

    A mostani szigorral pont ezt tudják elkerülni.

    Ezzel a szigorral azt tudják elkerülni, hogy dolgoznia kelljen a cégnek ha valamit elkeféltek.

    Van sok fizetési lehetőség, van fallback rendszer, mindenki tud fizetni, ha nagyon akar.

    Ha nagyon akar. Pontosan. Nem én nem akarok nagyon fizetni. Én nem akarok nagyon bebizonyítani senkinek semmit. Én csak azt akarom, hogy ha van egy szolgáltatás akkor az menjen, mert azért fizetek. Megint a fordítva a lovon. Én vagyok a cégért, nem a cég értem.

    Ha pedig körbefényképezték a kocsit, akkor is meg lehet úszni a büntetést, ha öt percen belül fizet.

    Tök jó.

    Én már tényleg nem értem, mi nem világos neked.

    Igazándiból tökre világos az egész.
    Szerinted egy nem működő szolgáltatásnál, amit utólag barmira egyszerű és logikus is lenne rendezni azt kell csinálni, hogy pánik és rohanás és alternatív megoldások és átszervezések, hogy megoldhasd azonnal.
    Szerintem meg ilyenkor minden halad úgy, mintha minden rendben ment volna és később mint értelmes emberek és mint szolgáltató-ügyfél érdekkapcsolat elrendezzük és megoldjuk, mivel ez lenne az érdeke mindenkinek, adatok vannak bőven, a pénz behajtása lehetséges utólag is, egyszerűen nincs a történetben bukási lehetőség.

    Ezt már rátok bízom, hogy eldöntsétek melyik a logikusabb :B

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Goose-T #144 üzenetére

    "Csak elfelejtesz abba belegondolni, hogy ez arra vezetne, hogy mindenki elkezdene magyarázkodni, hogy jaj, éppen nem tudott fizetni, ezért engedjék el a büntetést.": itt valójában arról van szó, hogy a rendszer indulásától rossz volt. Soha nem tudták lekezelni a saját hibáikat, így, teljesen rossz döntéssel, afelé ment minden javítási kísérlet, hogy ők egy diktátor náci szemét bandává váljanak, ahol nincs helye ügyfélbarát ügykezelésnek.

    ez pont olyan, minthogy csak azt tudják tenni a korrupt parkolóőrrel, hogy büntetési kvótát szabnak meg. vagyis ha a parkoló emberek mindegyike jogszerűen járna el, akkor is megbüntetnének x darabot, mert kvóta van. most is azért nem kezelték ember módjára a helyzetet, mert így egy tétel megvan a kvótából.

    kismillió megoldás lehetséges annak eldöntésére, hogy egy "nem ment a fizetési rendszer" hivatkozás megalapozott vagy sem. de könnyebb azt mondani, hogy mindig mindenki csaló, meg kevesebb munka is van vele, mint esetleg utánajárni, hogy tényleg volt-e zakkanás.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • philoxenia

    MODERÁTOR

    válasz Goose-T #234 üzenetére

    Idéznéd? Nem találtam meg. :N

    Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

  • philoxenia

    MODERÁTOR

    válasz Goose-T #236 üzenetére

    Teljes körűen nézve akkor az autózáshoz is mindenkinek joga van...

    Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

Új hozzászólás Aktív témák