Új hozzászólás Aktív témák
-
De akkor törekedni se kell rá? Mert az 5700 az semmi.Pár stadion árából meg is lenne...
Nyilván nem az egyedüli megoldás, de ha lehetőség sincs letenni az autót valahol, akkor be fog menni a belvárosba a paraszt.
Én pl. rühellek Pesten autózni, pont ezért. Se parkoló se jó utak, sok idióta, kinek kell ez?[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
nagyúr
A cikk megoldás része, kicsit sántít.
Ezzel a cikkel csak leégeti magát a Levegő Munkacsoport."utazz tömegközlekedéssel" felszólítás egy vicc, a franc akar tömegben utazni, inkább sokkal hatékonyabb és jobb közöségi közlekedésre van szükség. Például ülőhelyhez való joggal.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
hNp88
aktív tag
nincs is ezzel semmi gond, drágának k# drága, aki belevág tudja mit vállal.
ami inkább dühítő ebben, hogy a pénzért jobb helyeken szolgáltatást kapunk, ugye megfelelő utak stb apróságok formájában, itt ez nem igazán működik, gyakorlatilag a semmiért fizetünk.
persze, hogy nyílik a bicska, és az elborultabbja az asztalra b#sz és kiköveteli legalább az """"ingyen"""" parkolást.
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
hNp88
aktív tag
aki bármiszintű ösztönzésre vágyik, főleg pénzért, az elmegy egy tetszőleges szabó coelho péter előadásra én spec. örömmel fizetném a benzinárba, biztosításba, stb dolgokba épített különadókat, ha valami látszata lenne. de így... még a legfinomabb kifejezéssel élve is pofátlanság ami itt megy. persze ezzel sok újdonságot nem mondtam, de remélem megvan, hogy szerintem (és feltételezem ezzel nem vagyok egyedül) az alapvetően nem baj, hogy valami sokba kerül. a baj azzal van, hogy a semmi kerül sokba, és ezt kellene normálisként elfogadni...
viszont a "szar, cserébe drága, de jóvanazúgy" hozzáállással nincs mit tenni. nem is tudom, miért álltam ebbe bele.
[ Szerkesztve ]
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
asdf_
veterán
Nyilván van ellenpélda is, amikor a tömegközlekedés simán tud alternatíva lenni (főleg a belső kerületekben, kötöttpályás közlekedés esetén, és amikor nem kell átszállni, no meg persze amikor olyan helyre megy az ember, ahol nehéz parkolni).
De abban egyetértünk, hogy én sem értem, miért gondolja valaki ingyenes alapjognak azt, hogy egy másféltonnás bódét tárolhat közterületen, csak azért mert ott lakik (pláne kettőt) -
hNp88
aktív tag
"a másik fele miért nem vallja be egyszerűen hogy kényelmesebb a valagát autóztatni"
ez részemről így is van, ezt a kitételt leszámítva: "és kapja be aki olyan hülye hogy tömegközlekedik, és kész" -- nem nézek ezért hülyének senkit
"az egyének autóztatása, aminek ráadásul minden esetben van alternatívája - ami esetleg helyzetenként változó áldozatot követelhet az egyéntől"
ez jó, személy szerint ahogy nézem neked is sok kedved van áldozatokat hozni, ezért van autód neked is.
ez nem személyeskedés, arra próbálok vele rávilágítani, hogy a legtöbben bizony nem aszkéta módon azt akarjuk nézni, hogy hol-hogyan-mekkora áldozatot kelljen hozni, hanem egy nem a legalja színvonalon megpróbálni élni. még csak nem is támogatást várnánk, hanem... szerintem sejted. (ha nem: legalább annyit, hogy a pénzünkért szolgáltatást kapjunk)
btw ha az nem áldozathozatal, hogy a munkával megkeresett jövedelmem X százalékát arra fordítom, hogy a nekem tetsző módon járhassak dolgozni, akkor nem tudom, mi lenne az (sry, ez kicsit eltért a bekezdés tárgyától, de valahol mégis kapcsolódik)
"de akkor viszont viselje tisztességgel, hogy szénné van adóztatva, elég esetleges minőségű szolgáltatásokért /út, parkolás stb./ cserébe."
... magyarán az normális, elfogadható dolog lenne, hogy a pénzemért cserébe egy szar amit kapok?
szerinted akár az én, akár bárki más munkáltatója hogyan nézné azt, hogy a pénzéért a "szolgáltatás" amit tőlem "vásárol" elég esetleges? hiszen neki se tartott senki fegyvert a fejéhez, hogy engem/mást felvegyen.
ha ez elfogadható, normális, mitöbb, még csak ne is "hisztizzen" miatta senki, arról az úri huncutságról nem szólva, hogy esetleg tegyen ellene (amire törvényes lehetőség jelenleg a négyévenkénti választás, illetve az állami hivatalok - egyébként hót eredménytelen - cseszegtetése) akkor készséggel beismerem, hogy a hiba az én készülékemben van (nem) és kiszállok az internetből
ps. ezek már ezerszer lefutott körök/lerágott csont, én is unom, csak a te hozzászólásaidból valahogy az jön ki, hogy az autósok egy olyan tömeg, akik sajnálatot, meg mindenféle támogatást várnának. nekem viszont nem így tűnik, sőt.
asdf_ azért, mert a tö...hócipője kivan vele, hogy a rakás pénzért amit lehúznak róla, nem kap egy büdös lóf#szt sem. az ember többnyire szubjektív alapokon gondolkodó lény.
megnézném, hogy verné-e bárki az asztalt a "pógárjenőhivatalnál" ingyen parkolásért, ha közben megfelelő minőségű útjaink, illetve elegendő parkolóhelyek lennének, neadj'isten még egy nem működő mobilparkolásért sem járna első alkalommal bírság.
de ez már közeli feltételezgetés ahhoz, hogy "ha nagyanyám sárga lett volna"...
[ Szerkesztve ]
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
hNp88
aktív tag
márpedig amiért fizetsz, az járna: fizeted a benzin árával az útalapba a pénzt, így igenis járna hogy úgy juss el A-ból B-be a szekereddel (aminek a megszerzéséért, birtoklásáért és egyszer majd eladásáért/megsemmisítéséért is külön fizetsz!), hogy az nem hullik atomjaira alattad a szar utak miatt...
"Viszont őszintén: én nem vinném MÁV-on a két gyereket mamáékhoz, attól hogy lehetne"
még szép, hogy nem. ez így a korrekt. és ezzel még vannak így egy páran.
"De ugyanakkor tűröm is szó nélkül, hogy bármikor fizetem a parkolást, a (márka!)szervizt, az üzemanyagot, a kötelezőt, az autómosást, a váratlan javításokat, a gumikat, a matricát"
idáig teljesen OK a dolog, ezt önként vállaltuk, nagyjából tudjuk is, hogy mennyi az annyi
csak hát itt az észak-balkánon amit állambácsi vállal, az valahogy mindig esetleges és ehhez még tapsikolni is kéne, sőt örülni, hogy a saját pénzemen méregdrágán fenntarthatok egy közlekedési eszközt... (amivel mily meglepő, leginkább dolgozni/egyéb szükségletek fedezését elősegíteni járok, nem brahiból ezer kilométereket hetente) azért nah..
"Ha sz*r az út, megyek 70-nel"
én is így szoktam, sőt a 30-as táblánál 30-al is megyek (főleg cégessel), szeret is érte qrvára mindenki és nem azért, mert az autóm nem bírná...
"általánosságban igazat adok: valamiért valamit."
ezen van itt a hangsúly.
"És nyilván nem fekete-fehér a dolog, remélem nem is így jön át."
néha mintha azt sugallnád, hogy még a paraszt örüljön, hogy egyáltalán meg van engedve, hogy a saját pénzén autót vásárolhasson/tarthasson fenn.
a közlekedés alapjog, ennek módját pedig mindenki megválaszthatja a lehetőségeihez mérten.
[ Szerkesztve ]
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
-
nagyúr
Amíg nem férek fel a tömegközlekedésre, addig marad az autó.
Autóval olcsóbba járok be dolgozni, mint a havi bérlet.
Nekem kényelmesebb lenne a közösségi közlekedés, mert útközben tudok e-mail-eket intézni, híreket olvasni, amit autóvezetés közben nem tudok, így az autó időpocsékolás nekem.
Amint lesz rendszeres járat, amire felszállok és leülök, akkor azonnal leteszem az autót.
De amíg a tömött buszok drágábban járnak, mint én autóval, és nyomorogjak is rajta, addig ne várják, hogy leteszem.
Nem is értem, hogy kerül többe a busz, mint az autó.
Reálisan max 100-150Ft-nak kéne lenni a jegynek egy nagyvárosban, ha olyan kihasználtsággal közlekednek, mint Magyarországon.
Tudom, hogy külföldön drágább a buszközlekedés, de ott egy buszon tized annyi ember van, mint nálunk. A közlekedési társaságok nyugateurópában nem magyar béreket fizet az embereinek."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
philoxenia
MODERÁTOR