Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gubacsino

    aktív tag

    válasz Def26 #45 üzenetére

    "Az a "jó" benne, hogy a többiek is olyan bénák mint én."

    :R :R :R

    Pontosan!!! Amíg a cross-platform csak elmélet. (és ha másért nem is, de az üzleti érdekek miatt az is fog maradni) No meg (általában) ugyanolyan feltételekkel játszik minden konzolos. (típuson belül) Nincs ám Razor 800000 DPIs egér, meg "kafa a cfg-d beszólás" 250-300 frame/sec, a másik (csoróbb) meg gebedjen meg 30al.... A többi PCs fertőről (WH) nem is beszélve...
    Értem én a frusztráltság okát :) De hát ez is, jó konzol vs konzol flém lett volna.... :) erre megint a "konzolon szar az FPS" t kell olvasnom :) pff rasszisták...
    Remélem azt a "pár" konzolost egyeséve kezditek el meggyőzni :)
    De legyen csak ez a [17millió] akik miatt kiadják a játékot.
    (Jobban belegondolva, azokba rúgtok bele, akik miatt egyáltalán beszélhetünk még, magas szintű, nagy költségvetésű játékokról... nesztek olaj :)
    -oké, oké a "magsas szintű" tényleg erős volt :B

  • gubacsino

    aktív tag

    válasz Def26 #61 üzenetére

    Oké, csak rátapintottál a lényegre! (még ha nem is volt tudatos :)
    Néhány PCs játékos, alapból a PCs identitásból kiindulva, ahol is a Hardware igencsak befolyásolja a lehetőségeket, átvetíti azt konzolra is. De ha konzolon egy multiplayer játékban "hiányzik" egy pixel, az a másiknak is "hiányzik" Ha az irányítás nem "tökéletes" akkor az a másiknak sem az! Tehát az indulási feltételek (közel) azonosak. Az egyéni képességek valóban az egyénen múlnak. (többnyire)
    Mint amikor házi PING-PONG/Tenisz bajnokságon játszol. Ha a háló alacsonyabb/magasabb mint az előírt, az nem baj! Mert az mind a két félnek ugyan olyan "hibás"
    Félreértés ne essék én is "fenntartok" egy (több) PCt Nem a békés PC gémer-el van bajom. Az úgysem ír ide, főleg nem olyan stílusban. Tizenéve hallom már azt, hogy a "konzolon az FPS szar" Talán kezdetben igaz is volt... De mára (Black,Killzone,Halo,MW2) azt hiszem elég bizonyíték van arra, hogy konzolon az FPS játszható! Csak néhányan képtelenek/lusták megtanulni az irányítást. Pedig valamikor a WASD is új volt! Marad a fikázás... belerúgni a másikba. Legyen, csak ne csodálkozzon ha másik visszarúg....
    De te csinálod jól (és szerencsére egyre többen) előítéletből, tudatlanságból nem fosszák meg magukat, élményektől. És nem maradnak "egy-dimenziós" emberkék. Azért jó ezt is látni :C

    [ Szerkesztve ]

  • gubacsino

    aktív tag

    válasz Def26 #63 üzenetére

    Ez tény. Mint ahogy
    ez is van konzolra. Ezért írtam hogy "többnyire, általában,"
    És lám van itt alternatív megoldás az irányításra, és még nagyon nem is kerestük. Csak hát megen egyszerűbb azt mondani hogy "sz*r az FPS konzolon" Ilyen kütyükkel egy
    Pro PCs gémer vakok között a félszemű lenne :)
    Menyire használhatóak valójában ki tutdja? És hogy ezek XBox on mennyire elterjedtek? Gyanítom mint a 480asok SLI ben vagy a 5870es Crossfire ben :)

  • gubacsino

    aktív tag

    válasz aram01 #68 üzenetére

    Ez pontosan így van (Bár ha mostohagyerek hátba szúrja a szüleit, nincs min csodálkozni)
    -Rokonomnál megnéztem ;] Mó talán legnevesebb Torrent oldalán PC letöltések száma 27000 körül mozog a BO nál, Xboxra 2500 (hanyadika is van ma?)
    -És az értékesítési arányok nagyjából pont fordítottak kb1:10 (talán még Magyarországon is!) addig esély sincs hogy változzon a történet.

    Dany007
    -a Steames okosság XBOX LIVE on ugyan úgy működik, gondolj csak az ARCADE játékokra. Csak a mennyiség több, De vannak több Gigás DLCk is (PL RDRhez) tehát ez sem probléma.

    [ Szerkesztve ]

  • gubacsino

    aktív tag

    válasz aram01 #77 üzenetére

    Első pillanatra tényleg csodának tűnik. Pontos okát nem tudom, van néhány sejtésem.
    Mert (nagy részben) le kell mondani az Online multi lehetőségéről. És mint tudjuk, a játékok többségében, a szavatosságot (nem véletlen) a multiplayer adja, a gyakran 5-20 órás singlel szemben. Konzolon nincs ám "tört szerver"!!!
    Amint jön a BAN -HAMMER sokan jó útra térnek. A második gép, többnyire már nincs "okosítva".
    A PS3 nál meg 3.50es firmware-töl felfele nem működik az "okosság" ezért az ISO-t próbálják ilyen - olyan módszerekkel működésre bírni. Nincs kétségem afelől, hogy a SONY ezt a rést is betömi hamarosan. Persze lesz másik ;]
    A lényeg, még is csak az hogy, konzolon azért jól felfogott érdekükből, a cégek harcolnak a warez ellen. És mint látszik, és azért ez tényleg látszik, a warez arányát sikerül is kordában tartaniuk. Részben azzal is, hogy ezeknek a védelmi rendszereknek a megkerülése igényel némi informatikai jártasságot. (soft. és hardware szinten egyaránt, vagy csak utána kéne olvasni, de az éppoly reménytelen :)
    8-12 éves pistike karácsonyra kapott konzolba nem hiszem hogy belenyúl csavarhúzóval. Ha meg igen, az nem csak garancia vesztéssel jár általában. Vagy elviszik a gépet "szakemberhez" X ezer forintért. Ezzel meg megkezdődik egy ördögi kör. 1-6 hónap múlva megint vinni kell, mert az újabb védelmet megint ki "kell" cselezni. Ha "szakember" akarva/akaratlanul elront valamit, nem igazán lehet a fogyasztóvédelemmel fenyegetni. PS3 nál sem jobb a helyzet. Hiába csak egy spéci pendrive ot kell megvenni. Ha jól tudom, most már néhány játéknál, az sem mindegy melyiket... de Pl a GT5 utolsó információim szerint nem "indul" Az a meccs közel sem lefutott a PS3 al.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák