Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz bpka000 #19 üzenetére

    Ez egy nagyon fura helyzet. Ha rendelsz valamit (levélben vagy telefonon, e-mailben adod le, webshopnál), akkor 15-30 (pontosan nemtom, pls pontosítsátok) napod (méghozzá tudomásom szerint munkanap) van visszaadni a terméket és indoklás nélkül vissza is kell vennie a boltnak vagy akitől rendelted a terméket.
    Ha személyesen veszed meg, akkor 3 napod van visszavinni a terméket (természetesen hiánytalan, működőképes állapotban). Indoklás nem szükséges egyik esetben sem, mert a törvény akár a nem tetszik indokot is elfogadja....
    S_z_e_r_i_n_t_e_m_! (javítsatok ami nem igaz)

    Garanciás szervíznél 15 nap vagy cserekészülék biztosítása esetén 30 nap a ''türelmi idő'' ameddig a szervíz ülhet az adott eszközön.... Igaz? Vagy ez már változott?


    Példa, hogy miért jóbevinni a gépet mikor veszel valamit:
    1. tapasztaltam már, hogy egyesek olyannyira tudnak procit berak az alaplapba, hogy képesek elfordítva begyömöszölni. Ilyenkor bezzeg visszahozzák a cuccot, hogy nem megy.... Ez egy garancia bukta!
    2. behozza a gépet betennénk a kiválasztott ATI 9600 VGA-t, szétszedéskor meg találunk a dobozban egy P2-es gépet.... Hoppá! Ilyenkor elmagyarázzuk neki, hogy ebbe ez nem fog belemenni, inkább fejlesszen gépet... Bele sem gondolok, hogy mi lehetett volna, ha hazaviszi és saját maga rakja be (hát még ha sikerül is neki és beindítja a gépet)
    3. megveszi a dvd írót /16x samsung/ (OEM - no soft, no kábel), saját maga berakja... 2 hét mulva behozza, hogy nem ír jól dvd-t. Teszt, ír, visszaad. Másnap behoz, természetesen megint csak a dvd írót, de hozott hozzá nyersanyagot. Megint ír...
    Harmadszorra behozattuk az egész gépet... DVD író IDE kábelen, Slave jumperen, mobilrack mögött... Kábel ATA-ra cserél, Master-re jumperel, mobil rack a slave. Láss csodát, már csak egy normális író progit kellett feltenni és ment is az írás a saját gépén, saját rendszerrel, saját adattal, saját alapanyagra...

    Sorolhatnám még a különféle pl-kat, de felesleges. Vannak jó és rossz indulattal megáldott emberek. Van hiba mindenhol...

    Read only...

  • net84

    őstag

    Hellosztok!
    Volna egy garanciális problémám!
    A monitorom (LG T710B - júniusban lesz fél éves) javítását sajnos egy megbízott LG szervíz végzi.
    Már 2. alkalommal kellett visszavinnem közel azonos hibával. Először nem működött rajt a demag funkció rendesen és a kép is elsötétedett. Ezeket a hibákat egy nap alatt kijavították (állítólag valami IC-t kellett cserélni). Az első hiba most is megvolt, de mellé jött a kép hullámzása.
    Már 2 hete ülnek a monitoron és állítólag alkatrészre várnak.
    A kérdés az, hogy ''alkatrészre várunk'' indokkal elhúzható akár hónapokig a monitor javítása? A fura az egészben, hogy a szervíz naponta kap árut az LG-től.
    Számítástechnikai cégnél dolgozom és többször is tapasztaltam, hogy a gyári szervíz (pl. Samsung) 2-3 nap alatt megjavítja a monitort vagy max. 1,5-2 hét után cserelapot ad...
    Mit tegyek?

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák