- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 10
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Chrome
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Annyira azért szerintem nem az. 3 autónkból kettő automata. A másikban mindjárt 300k lesz, ahhoz sem lett nyúlva. Külföldre - de tulajdonképpen otthon sem - tudok nagyon mást elképzelni az én esetemben egy automatánál. Stauban (~dugó) városban, M0-ás ( ) annyit kell kuplungolni, hogy leszakad a lábad. De kis költségvetésű autónál annyira nem igazán lesz jelen automata váltós verzió. Elég ritka az alsó kategóriákban, régebbi autók esetén. Így ezzel nem hiszem, hogy nagyon kellene foglalkozni. Kár, hogy a régebbi autók már lassan eltűnnek "alólunk". Az egyes puntóban akkora hely volt, hogy kényelemsen elfértél, akármekkora vagy. Ok, tudom, biztonság, elnyelőzónák, de akkor is. Van egy autód, ami kívülről egy hegyomlás, belül meg ha ültök a kocsiban négyen, veri a térded a műszerfalat. Lassan egy méterre lesz a szélvédő a kormánytól, belülről megtisztítani a szélvédőt szerintem 10 emberből kettőnek ha menne. Egyre rosszabbul lehet kilátni, több a holttér, kisebbek az ablakok, vastagabbak az oszlopok..stb.
-
Flashback
addikt
Accord 2.2CDTI (140LE) dízelembe 300e km volt mikor eladtam. De még mindig úgy ment mint a rakéta. Semmi baja sem volt. Elsö generációs CDTI-ben nincs EGR, Részecskeszürö sem. Nem sok minden mehet tönkre benne. Volt a Honda fórumon egy srác aki már az 500e KM-t rakta bele és kb úgy nézett ki mint az új...
A mostani Toyotámnál meg azt mondják 200e körül majd a vízpumpát cserélni kell.
Szóval vannak az elmúlt húsz évböl megbízható/tartós darabok.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
freeknight
őstag
Lassan amúgy sem lesz választási lehetőség, egyre szorulnak ki a manuális váltók, alig van 1-2 típus, amit még lehet azzal rendelni, ahol még elérhető, általában ott is csak a legfapadosabb kivitelekben. Ez a tendencia pedig hamarosan leszivárog a használtpiacra is.
Nálam 2 autó meg egy kisteher van, ebből egy már automata, ha jövőre lesz keret cserélni a furgont már abból is csak automata jöhet majd szóba.
Mindig előkerül indokként, hogy az automata "elveszi a vezetés élményét". Könyörgöm, milyen élmény van abban, hogy egy nap 40-60 km-t kell a dugóban váltogatni?
Aki nem akar automatát, az csak azért mondja, mert még sosem próbálta. Részemről nem fogom megsiratni a manuális váltót, pedig nem jelent problémát a használata. -
veterán
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Assetto Corsa Competizione
- Honda topik
- További aktív témák...