Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
"Elektromos auto es 10mp kell 0-100-hoz? Ez is eleg hihetetlen."
Ez mondjuk pont nem annyira hihetetlen, gyenge motorok vannak benne, aminek eleve könnyebbek meg nyilván a kisebb teljesítmény miatt könnyebb kábeleket is lehet használni.
Lightyear a World Solar Challenge-et egymás után háromszor megnyerő eindhoveni egyetemi csapatból nőtt ki ([link]), szóval elég jól tudják, hogy hogyan lehet könnyű, kis légellenállású napelemes elektromos autót építeni és ez a filozófia elég jól látszik az autójukon is (érdemes ránézni a 2017-es versenyautójukra, hogy kb. mit vettek alapul), csak itt azért vannak olyan problémák, hogy mire használható személyautót faragtak belőle, addigra pl. a napelem nagyjából értelmét is vesztette.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
stellaz
addikt
Ez a hatékonyságáról szól és nem is az első ilyen koncepció, a VW XL-1 hasonló áron volt és hasonló menetteljesítményre volt képes, csak abban még volt belsőégésű motor, meg kisebb autó volt, mert nem kellett a hely a napelemeknek.
A light year one is azért lehet könnyű, mert kicsi benne az aksi, ellenben extrém alacsony a légellenállást, ezért van magas hatótávja.
De itt egy még korábbi példa, ami extrém alacsony fogyasztás mellett tudott nagy sebességet egy kicsi és relatíve gyenge motorral. Opel eco-speedster
[link][ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt