Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
Jó lehet, de én inkább egy forgatógombost választanék, mert a CV üzemmód +14,2V alacsony.
A manuális változatnál a te smart CPU-dal beállíthatod a jó értékre pl +14,4V-re. Ezeknek van automata üzemmódjuk is. A reklámfotó alapján nem venném meg ezért az alacsony CV érték miatt.
Már látom mi a bibi. Csak egy határértéke van. +14,2V. Eddig tölt, és ez a csepptöltési feszültség is.[ Szerkesztve ]
-
ddsteel
aktív tag
1. A régi akksikban még volt anyag
2. Szerencséd is lehetett
3. Biztosan nem egy modern, elektroniával telepakolt dízelautót indítottál vele és használtad.Ha a 3pontból akár egy is sérül, szerintem sokkal-sokkal kisebb akkuidőre kell készülni - mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Opel Merviát láttam 9-10 évesen gyári akkuval. Csak hosszabb utakra veszik elő, 1.4 benzin, és eddig mindössze egy alkalommal merült le. Nagyon sokat számít, mennyire sütik ki az akkut, ha nem merül le nagyon, és töltik rendesen, bírni szokták. Na most egy új autó új generátora és új önindítója biztosan ideálisabb körülményeket jelent, mint bármilyen 200-300 ezret futott 15-20 éves kocsi. Elég pár rövid táv télen, mikor mélykisütésbe kerül az akku, 2-3 lemerülés után feladják
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
Én most heti 2x töltöm lidlissel, mert az autó csak áll néha 2 hétig. Olyankor reggel ráteszem, és este veszem le!
14,4V a legnagyobb fesz, ott átvált csepptöltésre az enyém. Hópihén talán picit tovább engedi!
Melegebb időben 12,9-13,1V-on csepptölt, de tegnap -5fokban 13,9V-on maradt a csepptöltés!Az okos töltő rajta lehet akár 1 évig is! A buta töltővel kell csak vigyázni.
-
_pda_
tag
Szia, köszi a választ
Nem vagyok türelmetlen de azért itt napi szinten volt több poszt korábban.
Próbáltam az akkukat egyenként tölteni Lidlis töltővel, de nem lehet.
Pár másodperc után leálla töltés, mert szerinte fel van töltődve.
A motor akkus módban próbáltam, az pont megfelelne neki.
Talán az lenne a legjobb, ha párhuzamosan összekötném őket és C5-el meríteném.
Lehetne a kompresszoros autós hűtőládát is ráakasztani de ki tudja mikor áll le.
A 2 kazetta akkupakk 85Ah-t adna ki, ami nem túl sok.Ha beépíteném, töltés szempontjából mi lenne a legpraktikusabb?
1, egyszerűen egy D+ vezérlésű relével megkapja a töltőáramot a generátorról,vagy
2, egy DC/DC töltőről tölteném 5A töltőárammal max.
Köszi
-
Amerigo57
őstag
BB9000 .
Gyárilag nem AGM és nem EFB akkumulátorral szerelt az autó. Kérdésként tettem fel az esetleges AGM akkumulátort.
Közben megtaláltam én is az Exide AGM akkut.
Valamint több gépészmérnöki, autómérnöki vélemény alapján átolvasva nemzetközi oldalakat, AGM akkut abban az esetben érdemes vásárolni, ha ugyanazon mérettel,
Ah-val , indítóárammal rendelkezés esetén maximum 30 % -al kerül többe, mint egy Prémium savas akkumulátor.
Ha az árkülönbség ennél magasabb ugyanazon teljesítménnyel, akkor megfontolandó.
Ha 50% , vagy afölötti az ár különbség, inkább hagyományos Prémium savas akkumulátor.
Link: -
Brogyi
senior tag
Azért nem ilyen egyszerű a világ.
Írd be a gogliba a következőt:12V 69Ah 360A
A legelső képen látni fogod a cimkén a következőket.
380A DIN
alatta
680A EN/SAE/GS
Szóval lehet, hogy jó akksi volt benne. Ezek a piszok németek átvertek téged. Ezért is írtam, hogy a márkatársakat kérdezze meg, mert a központiegységbe be kell vinni a QR kódot, BEM kódot. Működni fog nélküle is, de a szokásos módon pórul fog járni, de csináljatok csak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen