Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz fi:zi'k #34 üzenetére

    A dinamós töltés ott bukik meg, hogy ne ad egyenletes áramot.

    Az 5 órás üzemidő addig elég, amíg nem csökken 2-re. 5 óra kerekezés után a legtöbb embernek jól esik egy akkutöltésnyi pihenőidő.

    Szerintem van létjogosultsága, hiánypótló termék, az egyetlen, ami marketingelve is van világszinten. Ha nekem is lenne egy olyan termékem, amit a világon elsőként karol fel a média, tök elégedett lennék, ha a világ országaiban átlagosan csak 10-10 darabot adnék el megbotránkoztató áron. :)

    És ne abból induljunk ki, hogy milyenek a magyar utak, magyar kerékpáros kultúra és a magyar vagyonbiztonság. Zsenge ifjú koromban otthon a Postára bemenet nemhogy nem zártuk be az autót, de még az autóstáska is a műszerfalon volt, ma meg az esernyőt sem lehet a kalaptartón hagyni. :(((

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

  • Angel1981

    veterán

    válasz fi:zi'k #34 üzenetére

    Autósok esetében pl. nem látom, hogy 10 / 7 átmegy a piros lámpán - ráadásul lassítás nélkül! :U

    #35 TESCO-Zsömle: 100 bringásból 95 meg nem tolja kézben, ha zebrán kel át.
    Pont múlt héten egy 10-12 év körüli gyerek a piros(!) lámpajelzésű zebrán lassítás nélkül ment át, épphogy le tudtam fékezni előtte (nekem persze zöld volt).
    Nem vagyok "beszólogató" típus, de ott utánakiáltottam - még ő ugatott vissza, hogy "engem aztán ne korlátozzon senki!" :W
    (Majd megteszi legközelebb egy megrakott teherautó, ami nem tud ilyen hamar megállni, te hülyegyerek!)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák