Új hozzászólás Aktív témák
-
(ÉN)közPONT
senior tag
Motorra is hasznos modding lehet?
Rocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black
-
TESCO-Zsömle
félisten
Nagyszerű.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
5h4rK
tag
válasz (ÉN)közPONT #1 üzenetére
Owl -150$ vs tukor+lampa - 10$
Arrol nem is beszelve, hogy allandoan kell ra vigyazz nehogy valaki leszedje .... -
Devid_81
nagyúr
Ennyi pénzért épp bírhatná kicsit tovább is mint 5 óra.
Amúgy nem rossz ötlet, már lassan mindenki mindent kameráz....
-
(ÉN)közPONT
senior tag
Nem mondtam ,hogy nem vinnék el ..mint mindent ami mozdítható és azt is amit körülményes mozdítani
14évig motoroztam..
Használtam tükröt + hátra is fordultam ..mikor ,hogy adta a helyzet..
Szerintem meg lehet oldani (típusfüggő) ,hogy parkolásnál a kijelző rész levehető legyen..a kamera részt meg okosan el lehet rejteni..Rocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black
-
5h4rK
tag
válasz TESCO-Zsömle #7 üzenetére
Mivel a forumozok 80% Mo lakik, sztem eleg aktualis a hozzaszolasom. Jo, szep, de nem balkanra valo. Foleg, hogy nalunk ( RO ) ez kb. egy bicikli ara. ( nem csucs, de van kereke es gurul ).
-
(ÉN)közPONT
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #7 üzenetére
Néhány darab itt is gazdára fog találni...pl egy durva össztelós monty kerül vagy 300E be...ott már nem életveszély + 30E főleg ha emberünk 60al gangol lefelé cikázva a Hűvösvölgyi úton
Viccet félre arra pont tökéletes cucc ,hogy némi rutinszerzés után az ember látja ,hogy mit művelnek a háta mögött forgalomban..pl egy bicajos futinak lehet ,hogy megérné hosszútávon?!
Rocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black
-
elefant
HÁZIGAZDA
válasz (ÉN)közPONT #11 üzenetére
én mindennap bringával járok a városban. tükröt nem használok, mert ha oldalra tenném nem férnék el a kocsik között, ha pedig függőlegesen, akkor kitakarna a látózmezőből. folyton hátra nézegetek, ami ezeken a kátyús utakon, beláthatatlan kereszteződésekkel megspékelve nem egy életbiztosítás. szerintem fasza cucc, ha nem lenne ilyen drága, biztos vennék egyet ahogy lehet.
-
elefant
HÁZIGAZDA
válasz (ÉN)közPONT #1 üzenetére
szerintem a motor túl gyors ehhez.
-
Dany007
veterán
Hát a legtöbb biciklisnek szüksége is lenne ilyesmire
-
derceto
csendes tag
Remélem rohadt fényes a kijelző, mert amúgy nappal használhatatlan.
-
superecneB
őstag
Azért annyira nem életveszélyes a hátra pillantás.
Csak én érzem úgy hogy a rezgés védelem nem ilyen ilyen össze vissza foltozott, kátyús utakhoz van kitalálva mint amik itt a balkánon és tőlünk keletre vannak? -
JoeYi
őstag
hmm, már 10 éve álmodoztam ilyesmiről, tök jónak tűnik, mondjuk fele ennyiért jobb lenne. A ledeknek meg szerintem nincs értelme, biciklivel nem szokás tolatva parkolni, kint a városban meg van elég fény
-
(ÉN)közPONT
senior tag
Nemtudom...egy olasz motorkerékpár gyártónak egy drága modelljén pont ilyen megoldás volt 6-8 éve és működött a gyakorlatban ..
Bicajra hasznos cucc..csak picit lenne kedvezőbb az ára !
Sok olyan balesetet lehetne vele kivédeni vele ami nem a kétkeréken ülő kolléga hibájából történik!Rocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black
-
D.Orion
veterán
+1 Ha ez valami tn+film paneles technológia, akkor már ugrott is a használhatóság.
superecneB: Hát pl az Egér Úton ne akarjad használni. Szvsz ezt tőlünk nyugatra lévő útviszonyokra tervezték. Erősen kétlem, hogy a marketing fotón szereplő környezetben használható lenne a készülék. Napsütés + rázkódás.
-
ZeUS2140
aktív tag
Fej elfordít, váll fölött pozícionál majd fókuszál. Ezek után az "agy" kódnevű cpu feldolgozza a kapott adatokat és viola. Megjelenik a kép a mögöttünk lévő világról.
Nincs üzemidő, nem lopják el és megbízható. Aki meg nem tud hátra nézni az szerintem élből ne üljön bicóra.hülye ember nincs, csak keveset kérdez...
-
JoeYi
őstag
A cég honlapja, pár plusz képpel: [link]
-
Runner_fxr
Ármester
Van egy olyan érzésem, hogy ezzel a termékkel nem fog meggazdagodni ez a cég! Szerintem nagyon szűk réteg lesz az, aki ezt a hóbelebancot felszereli a bringájára. Akinek komolyabb össztelós montija van és erdőbe is csapat, az nem azért nem veszi meg mert drága, hanem mert nincs rá szüksége. Országútisok, XC-sek meg annyira grammhuszárok, hogy ezzel a cuccal nem növelik a súlyt az biztos. A hétköznapi bringások meg sokallni fogják az árát mert nincsenek ilyen "alkatrész" árakhoz szokva. Talán a bringás futárok közt akadna olyan aki megvenné, de ott is kevesen.
Bár visszapillantóként húzós az ár, de ha azt nézzük egy vízálló kamera plusz egy méretes vízálló kijelző, akkor meg nem olyan drága. És ez felveti annak a lehetőségét, hogy a minősége sem extra jó. Márpedig ahhoz, hogy ez tényleg jól használható legyen, extra jó kamerának és kijelzőnek kell lennie, hogy a tűző napon is jól látható legyen. -
varsam
őstag
Márpedig sajnos nagyon sokan vannak, akik nem tudnak normálisan hátranézni és arra tekerik a kormányt amerre néznek. Hátranéz és már megy is ki a kocsi elé balra.
30k vs élet (kicsit sarkítva van, de lehet annyira mégsem)
Biciklisből pedig egyre több van az utakon, pláne nyugat Európában.Szerintem igenis hasznos kis kütyü ez ha megfelelően működik a rázkódás-csökkentés illetve a kijelző is rendesen látható.
[ Szerkesztve ]
-
ThorsHUN
őstag
Dinamos toltesi lehetoseg?
Napfenyben lathatosag? (Mert ugye a mobiltelefonoknal is hiaba gyonyoru a kijelzo ha szart se lehet latni) -
McDog
aktív tag
Elég sokat járok kerékpárral, ha bemegyek a boltba már ki kell kötni, ha a kerékpáromon hagynám, akkor e miatt vinnék el az egészet. (már egyszerű elemes lámpát se lehet fent hagyni...)
-
JoeYi
őstag
mondjuk ennek csak felfutási idő kell. Ez még az első generáció egy kezdő cégénél. A másodikban már jópár dolgot javítanak majd a user feedback alapján és az árak is ala csonyabbak lesznek, mert kiderül hogy mekkora kereslettel számolhatnak. Ezen a vonalon egy 2,4 inches OLED kijelző + kémkamera méretű hátranéző cucc lenne a legjobb, olcsóbb is lenne, meg tovább bírná az aksi.
De a legeslegjobb egy android/iphone app lenne, meg hozzá egy bluetooth kamera, természetesen a csomagban egy univerzális felfogatóval a telefonnak
-
Angel1981
veterán
Jó pár éve napi szinten vezetek, és azt látom, hogy a bringások 80-90%-át még az sem érdekli, hogy előtte mi van, csak megy, megy, megy....
(Azt az autós meg figyeljen rá!) -
Kobaljov
senior tag
Ilyen áron nem jósolok neki nagy jövőt (a már említett kormány/sisak tükrök sokkal olcsóbbak és nem merülnek le) + a kijelző napfényben való láthatósága is kérdéses lehet.
Sisak egyébként lakott területen kívül 40 km/h felett kötelező (vele is csak max 50-el lehet menni), bár ez nem egy túl gyakori eset az átlagkerekezőknél.
-
szki
őstag
Sűrű (városi) forgalomban látom értelmét a cuccnak. Ütöttem el már autót bicajjal, mert épp nem előre néztem
Bicikli úton se ártana a sok amatőrnek felszerelni ezt a bicajára, hogy lássa sokkal gyorsabb bringás jön mögötte, és időben húzódjon oldalra.
De kint az országúton felesleges. Esetleg bolyozásnál jól jöhet: ha a társ nagyon lemarad, akkor időben észlelhető -
liksoft
nagyúr
Én autón, motoron, kerékpáron tükröt használok. Meg a füleimet. Meg a szemem. Még nem ütöttek el. De ha azt az óriási képernyőt kezdem silabizálni (az a piszok rajta mi lehet ebben a verőfényes napsütésben?) és kanyarodok, akkor a motoros (az a piszok) tartok tőle hamar kivasal.
Akkor most nem vagyok "menő"?
Murphy él és dolgozik (Ami el tud romlani, az el is romlik). hdd-mentes.hu
-
hunmyke
aktív tag
Elég sokat járok egy jó öreg Schwinn Csepel verseny bringával, versenykormányra elég macera tükröt szerelni, továbbá ha alul fogom a kormányt nem kicsit macerás hátranézni.
5 órás üzemidőt tolják fel meg az árát picit realizálják és mennék is a boltba érte..."A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
macilaci78
nagyúr
A dinamós töltés ott bukik meg, hogy ne ad egyenletes áramot.
Az 5 órás üzemidő addig elég, amíg nem csökken 2-re. 5 óra kerekezés után a legtöbb embernek jól esik egy akkutöltésnyi pihenőidő.
Szerintem van létjogosultsága, hiánypótló termék, az egyetlen, ami marketingelve is van világszinten. Ha nekem is lenne egy olyan termékem, amit a világon elsőként karol fel a média, tök elégedett lennék, ha a világ országaiban átlagosan csak 10-10 darabot adnék el megbotránkoztató áron.
És ne abból induljunk ki, hogy milyenek a magyar utak, magyar kerékpáros kultúra és a magyar vagyonbiztonság. Zsenge ifjú koromban otthon a Postára bemenet nemhogy nem zártuk be az autót, de még az autóstáska is a műszerfalon volt, ma meg az esernyőt sem lehet a kalaptartón hagyni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz macilaci78 #36 üzenetére
A dinamós töltés ott bukik meg, hogy ne ad egyenletes áramot.
Kell elé egy stabil táp és kész... De ha elemről/akkuról megy, akkor bizonyos keretek közt bírnia kell az ingadozó bemeneti feszültséget, elvégre az akkumulátorok kimenete se stabil. Ahogy merülnek, úgy csökken a kimenő feszültség.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
(ÉN)közPONT
senior tag
válasz macilaci78 #36 üzenetére
Tartalék akkut vajon lehet venni hozzá? (mini tour de france hoz )
Hálózati töltő az gondolom akad?Rocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black
-
#65755648
törölt tag
Szobabiciklire szerelhető verzió is van?
-
zz top
tag
A megoldás neve: Tükor.
Mondjuk egy Cateye márkájú, kormányvégre szerelhető. 5-6K. De szerintem nem is hirdetem itt az igét tovább, kár lenne a fáradtságért, úgy tűnik ez már nem az a bolygó, ahol én nőttem fel. -
addikt
"Viszont aki már próbált városban, forgalomban tekerni, annak ez igen jól jöhet."
szerintem meg
Viszont aki szokott városban, forgalomban tekerni, annak ez teljesen felesleges.Ez egy új kacat. Ami arra jó, hogy megvedd, kidobd generáld a szemetet. Illetve vérgazdaggá tedd azt a marhát aki két feles vagy két dzsoint között kitalálta ezt a marhaságot.
Megnézem majd mikor egyes grammhuszárok ilyet is tesznek a gépre és nem veszik majd észre, hogy mennyivel lett nehezebb a masinájuk (félreértések elkerülése érdekében: számomra a súly nem jelent semmit, ha a 87éves Mariska néni el tud kerekezni a teszkóba egy majd olyan öreg csepelen mint Ő maga, akkor nekem miért kéne carbon/alu váz?)
[ Szerkesztve ]
Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
Gusztáv
addikt
Ismerősömnek bukóra rögzíthető kis tükre van gondolom max 1-2e Ft, és ott le sem kell nézni a kijelzőre. Ő azt állítja, hogy gyorsan meg lehet szokni, engem biztos zavarna.
Laci
-
Angel1981
veterán
Autósok esetében pl. nem látom, hogy 10 / 7 átmegy a piros lámpán - ráadásul lassítás nélkül!
#35 TESCO-Zsömle: 100 bringásból 95 meg nem tolja kézben, ha zebrán kel át.
Pont múlt héten egy 10-12 év körüli gyerek a piros(!) lámpajelzésű zebrán lassítás nélkül ment át, épphogy le tudtam fékezni előtte (nekem persze zöld volt).
Nem vagyok "beszólogató" típus, de ott utánakiáltottam - még ő ugatott vissza, hogy "engem aztán ne korlátozzon senki!"
(Majd megteszi legközelebb egy megrakott teherautó, ami nem tud ilyen hamar megállni, te hülyegyerek!)[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz Angel1981 #46 üzenetére
Felesleges ezzel foglalkozni. Nem arról szól a hír, hogyan közlekednek az autósok, és bicajosok. Autót is vezettem már elég sokat (800e km), és bicajt is (idén 8e km). Így pontosan ismerem a magyar közlekedőket
Kétségtelen, hogy a városi közlekedésben nagyon nehéz a bicajosok élete. Még akkor is, ha kijelölt (és jó minőségű) bicikliút van. A legtöbb bicajos balaesetben különben a másik fél is bicajos tudtommal. Legtöbbször az egyik fél bénázik, míg a másik haladna. Ezért én nem is szeretem a bicikliutakat. Csak 30 km/h-val lehet rajta tekerni, meg teli van amatőrökkel, gyalogosokkal, és pocsék a felülete általában.
Visszapillantó tükör szerintem használhatatlan. Rezeg, és a lényeget nem látni benne úgyse. Akinek jó a nyaka, az könnyen hátra tud pillantani.
Akinek meg nem jó a nyaka, és nem tud hátranézni, az vegyen ilyen kamerás cuccot![ Szerkesztve ]
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Angel1981 #46 üzenetére
Autósok esetében pl. nem látom, hogy 10 / 7 átmegy a piros lámpán - ráadásul lassítás nélkül!
De a lámpa nélküli zebránál 10/9-en nem is lassítanak, pedig még meg is kéne állniuk, ha ott várakozok az út szélén...
100 bringásból 95 meg nem tolja kézben, ha zebrán kel át
100 autósból 100 szintén nem tolja kézben, mikor áthalad a zebrán...
Pont múlt héten egy 10-12 év körüli gyerek a piros(!) lámpajelzésű zebrán lassítás nélkül ment át, épphogy le tudtam fékezni előtte
Nem vagyok "beszólogató" típus, de ott utánakiáltottam - még ő ugatott vissza, hogy "engem aztán ne korlátozzon senki!"Pont tegnap egy 10-12 év körüli Suzuki a piros(!) lámpajelzésű zebrán lassítás nélkül ment át, épphogy vissza tudtam szökkenni előle.
Nem vagyok "beszólogató" típus, de ott utánakiáltottam - nem is hallotta annyira sietett...És ezt a másodikat nem viccnek szántam. Napi szinten találkozok autósokkal, akik itt/ott próbálnak még pár másodpercet nyerni az utakon.
Nem a szabálytalanság a veszélyes, hanem a sietség.
A gyakorlott autós ki tud védeni egy véletlen elé lépő gyalogot, de egy siető autós egy siető futót már nem. Nagyobb sebesség, nagyobb lendület... A tehetetlenségi erők elvégzik dolgukat...[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
dystopia
tag
Mutass légyszi ilyet, érdekelne, tehát 4.3" video bemenetes GPS, 60 dollárért, újan. Nem kell vízálló legyen, nem kell leadjon semmi áramot a kamerának, mert a biciklizés nem igazán érdekel, viszont ennyiért már összebarkácsolnék egy tolatókamerát magamnak. Vagy házba megfigyelőt a kertre, komolyabb kamerával.
[ Szerkesztve ]
Lüke, én vagyok az APUd!