Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BoC1ka

    senior tag

    válasz WiZARD #49 üzenetére

    Ugy latom nem ment at. A mai modern autok mar eleg jo szinten vannak karosanyag kibocsajtas szempontjabol. Sokkal mergezobb a foldre nezve tejeszacsical befuteni, de akar fatuzelesu kalyhat hasznalni mint euro 6 rol 7 re valtani. Eleg lenne megregulazni a tengeri aruszallitast es neben lenne. Egyebkent ha kornyezetet akarsz kimelni utazz vonattal ;)

    mindamellett megjelenik az elektroszmog is a villanyautoknal, ami eddig nem volt jelen.
    harmadreszt inkabb kellene foglalkozni fekporral..

    amit linkeltel akar lehet valos is, europaban csekely a tankerhajok szama :) A fold nem csak EU bol all, Es itt szerencsere egyre kevesebb a fosszilis energiaforras, it van letjogosultsaga az elektromos autoknak. Kedvenc peldam Kina, ott van a legtobb elektromos auto...de a legtobb szenbanya is....mire eljut a kocsiba az aram mar szenneszennyezte a levegonket.

    [ Szerkesztve ]

    YNWA

  • csfoldi

    újonc

    válasz WiZARD #49 üzenetére

    Hát, itt a bibi. Tehát a személyautók felelősek a CO2 kibocsátás 18 %-áért. És ezzel a 18 %-kal akarjuk megváltani a világot? Úgy, hogy az energiát meg kell termelni valahol. Szép-szép, hogy megújuló energia, meg hasonló, mégis a foszilis erőmúvek vannak túlsúlyban. Atomot meg ugye nem akarunk. Tehát annyit nyerünk, hogy nem pesten füstölünk égetéssel 35% körüli hatásfokon, hanem a Mátraalján, Tata környékén, stb 20-25% hatásfokú erőmúvekkel. Onnan elszállítjuk az áramot 95-98% hatásfokkal, aztán a töltés-átalakítás is levesz 1-2 %-ot, s avégén kijön, hogy öszeségében jelenleg még jobban szennyez az e-autó. De a háttér nem publikus, nem kell rontani a jű üzletet.

Új hozzászólás Aktív témák