Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
Pont az a gond, hogy Muilenburg csak egy menedzser, akinek bár valahogy leesett egy mérnök diploma, de nem a mélyreható mérnöki ismeretei alapján lépett egyre feljebb, nem tervezte a repülőgépeket, hanem csak felülről szervezte a mérnökök munkáját, majd később már a vállalatbirodalom egyre nagyobb részét. Jól feküdt a felsőbb vezetésnél, így egyre feljebb jutott, amitől csak még távolabb került a valós helyzetektől, egyre inkább csak grafikonokon keresztül látta a világot.
-
Alogonomus
őstag
És akkor még ott van a bizalomvesztésből eredő kár, ami nagyságrendileg nagyobb összeg lehet. A repülőgépiparban nagyon fontos, hogy mind az üzemeltető, mind az utas bízhasson az adott gyártóban és annak gépeiben. Egy elhúzódó persorozat kapcsán a Boeing évekre bebetonozódna a "high risk" kategóriába az utazóközönség szemében, így a légitársaságok is inkább kerülnék a gyártót, hogy ne veszítsenek utasokat a "low risk" kategóriás gépeket üzemeltető konkurenciával szemben.
-
Alogonomus
őstag
Na végül a Boeing is rájött, hogy Muilenburg pozícióban tartása felvállalhatatlan, és "repül" a repülési iparágból.