Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Stauffenberg #124 üzenetére

    ezek az emberek minek vesznek bmw-t?

    kicsit vonatkoztassunk el. vegyük mondjuk a c vectrát, a 407-es pözsót meg a velük egykorú passatot. a reklámszakember, akire rábízzák a marketing kampányt, mit fog bemutatni? megmondom: ilyen kínos nagy erőlködésben összeszedett marhaságokat, vagy eltolnak pár csíkot, aminek jól látható eredménye lesz egy szürreális reklámban. nem tud mit marketingelni, mert ezek az autók a lényeges pontjaikban egyformák.

    ehhez képest egy hátsókerekest marketingelni egy csomó fwd-vel szemben nagyságrendekkel egyszerűbb feladat, mert ott van a fő selling point, hogy rwd. nem kell kínos üzeneteket kitalálni, egyszerűen közérthetően annyit mondanak, hogy rwd. pont.

    erről mond le a bmw, miközben a vevőiknek fogalma sincs arról, hogy az a megkülönböztető pont, amitől a bmw eddig nagyon más volt, az már nincs. mi a fenének vesznek ezek az emberek bmw-t? ez kb. az a szint, mint mikor bekevered a tatárbifszteket, a hülye anyósod meg kisüti fasírtnak, mert csak annyit lát belőle, hogy darált hús. az esszenciája tűnik el ezzel.

    másik oldalról viszont 12 egy tucat autónak a bmw nem elég jó, főleg, ha az árát is figyelembe vesszük. pláne, ha a tapasztalatokat is, ami szerint a bmw-k minőségével sok a baj mostanában. nem hajt hátul, nem strapabíró, semmi különleges nincs benne a kék propelleren kívül, csak az ára, mert kb. 10 gurigát rá kell még tenni egy nem ilyen prémium autóhoz képest.

    a magam részéről továbbra is azt gondolom, hogyha autót akarok venni, két választási lehetőségem van:
    1. fontos a vezetési élmény, fontosabb, mint az ár, akkor megnézem a bmw-t
    2. nem fontos a vezetési élmény, vagy az ár fontosabb, akkor eszembe nem jut a környékére se menni.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák