- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Egyszeruen at kellene venni a londoni Oyster kartyas rendszert, vagy epiteni egy ugyanolyat, esetleg jobbat, ha tudnak.
A perhez meg sok sikert, mert nem jellemzo hogy az allami cegek szerzodesei ugy vannak megirva, hogy oket vedje.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
adlersson
aktív tag
Nevetséges ez a jegykapus kínlódás, meg az is, hogy a világon van több tucat, bevált és finomhangolt megoldás, de Budapestnek egy teljesen új rendszer kell(ett volna). Mondjuk ez a mobiljegy legalább részben emlékeztet a 21. századra.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
nemlehet
őstag
Hát szerencse, hogy komolyan gondolták mert viccnek durva lett volna. De én sejtem hogy ment a hatástanulmány meg felmérés:
A: veszünk valamit ami már bevált X milliárdért
B: keresünk valami új játékost a piacon, rendelünk tőle egy teljesen új rendszert X+Y millárdért és közben Z milliárdot le tudunk csapolni.B! B! B!
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Alogonomus
őstag
Végül is a német cég nem teljesítette a vállalását, így valószínűleg a Scheidt & Bachmann járna rosszabbul a szerződések elemzésével. Viszont mivel ez a projekt már 37 milliárd forintos volumenűre nőtt az évek során, így egy pervesztés valószínűleg erősen megrendítené a német cég anyagi és szakmai helyzetét is, tehát a politika beleavatkozik majd, vagyis várhatóan nem a szerződés tökéletes megfogalmazottságán fog múlni az ítélet, hanem sokkal inkább a magyar és a német politikusok fognak kiegyezni valamiben. Amolyan mediátorok lesznek a politikusok.
-
adlersson
aktív tag
Anno azt mondták, hogy "A kiválasztott német-hongkongi konzorcium a legalacsonyabb árat adta a 4 előminősített induló közül, és jelentős referenciákkal bírt, a szoftveres feladatokat többek közt a hongkongi metró elektronikus jegyrendszerét is fejlesztő cég vállalta - azt állítani, hogy tapasztalatlan vállalkozóra bíztuk a feladatot, aki soha hasonlót sem csinált, egész egyszerűen hazugság." (Forrás)
Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy a Scheidt & Bachmann 2015-ben jött össze a hongkongi Octopus-szal (mikor már rég volt Octopus HK-ban a Sony-féle FeliCa alapokon), úgyhogy ez a hongkongi dolog pont a legkevésbé acélos a S&B referenciái közül. Szóval nem nagyon mentek utána, hogy a S&B pontosan mit is csinált Hongkongban, mekkora része volt az ottani rendszer fejlesztésében, csak meglátta a PR-es, hogy "Ú, ezeknek van valami kapcsolatuk Hongkongban, ez minden kritikát ütni fog a cég tapasztalatával, komptenciájával kapcsolatban."
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
Zotya84
őstag
És méginkább emlékeztetne, ha nem kéne hozzá a QR-kódos baszakodás (lassú, megtöri a haladás folyamatát, főleg tömegben), hanem lenne helyette gyorsabb, akár nfc-s megoldás, vagy csak simán elég lenne az appban felmutatni az (arra érdemes 24+ órás jegyek, bérletek esetében) "érvényes" feliratot.
Tudom, a bliccelők világában ez hiú ábránd. Ahogy az is, hogy esetleg adjon pár fillér kedvezményt az így használt jegyekre, bérletekre, mint az ebben szerintem egész jó MÁV.#4 Reggie: Kinél-kinél? Ha már van: akkor használjuk a Nemzeti Mobil Fizetési Rendszert, megalkotva helyette a Nemzeti Fizetési Rendszert... Aztán majd onnan nem kapják meg a szolgáltatók a nekik járó pénzt, de az meg mindegy, hogy honnan nem kapnak pénzt.
[ Szerkesztve ]
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
Zotya84
őstag
Jó, hát, az utóbbi a MÁV-nál is megvan, de ott alapból beépítették a fényerőmaximalizáló gombot. Nem is érzem problémásnak a használatát. Pedig az sem NFC. De ez a felszálláshoz olvasgassam a kódot hülyeség, ez időnként kikasztó tud lenni, mikor pl, haladna a tömeg a vonatról a metróba, és az ellenőr miatt kénytelen vagy elővenni a telefont, belépni, QR-t olvasgatni...
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
Tigerclaw
nagyúr
Londonban meg csak egy kartyat kell odaerinteni es arra kerulnek a berletek vagy nemi penz, amivel fizeted az egyeb jegyeket, amire nincs jogod a berlet alapjan. Annal csak annyi bosszanto dolog van, hogy par metrokijaratnal nincsen sorompo es elfelejti lehuzni az ember kifele, foleg ha nem is ismeros a helyszinen.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tajrexi
tag
válasz Tigerclaw #10 üzenetére
Sima hitelkártyával/bankkártyával is működik, nem muszáj Oyster. Egyébként tök jó volt pl a "hopper fare" is, hogy alapból nem von le pénzt ha 1 órán belül többször átszállsz (nem tudom van e még). Nálunk egy szaros terminál se lesz még 10 év múlva se, inkább kiabálnak a szerencsétlen parasztra akinél nagyobb címlet van.
-
Tigerclaw
nagyúr
Anno meg nem volt contactless bankkartya, de arra nem hiszem hogy fel lehet tolteni a berleteket, kiveve ha nem valami speci Oyster verzio. Szerintem meg nem allnak ott a bankkartyak, hogy helyet adjanak a chipen, tarhelyen 3rd party megoldasoknak.
Direktben fizetni persze elkepzelheto hogy lehet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Zotya84
őstag
válasz Tigerclaw #10 üzenetére
Én ott még akkor jártam, mikor még papírjegyek voltak, azonban hallottam az Oysterről, és szimpatikus is. És, ha már Oyster, akkor lehetne használni erre a célra az új személyiket is, csak egy funkcióbővítés kell. És se + kártya nem kell hozzá, se igazolvány, hogy tényleg a jogosult használja pl a kedvezményes jegyeket, bérleteket.
#11: Ebben nem voltam biztos, bár emlékszem,h ogy olvastam róla, hogy ment vita arról, hogy kellene a sima kártyás megoldás is az Oyster mellé.
[ Szerkesztve ]
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
Tigerclaw
nagyúr
Az uj szemelyi sok mindenre alkalmas lehetne, de jelenleg talan meg mindig csak arra jo, amire a korabbi. Mondjuk meg idealisabb lenne valami okosoras app. Az mindig keznel van, kicsi az eselye, hogy valaki kirantsa a kezedbol es elszaladjon, illetve nincs olyan problema sem hogy elhagyod, ellopjak akar az Oyster kartyad, akar bankkartyad, vagy szemelyid. Emellett mar egyre olcsobbak is a belepo okosorak, amiknek ezt nem nehez megugrani hardveresen.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Zotya84
őstag
válasz Tigerclaw #14 üzenetére
Valóban, csak elég sokan vagyunk, akik nem akarunk még egy kütyüt magunknál/on tartani. És kb 15 éves korom óta nem hordok semmilyen órát, nem hogy okosat. Sportórát is azért nem vettem, met az, ami megfelel az igényeimnek, és még a karomon sem kell legyen a szenzorok miatt, az biza annyiba kerül, hogy inkább tartanám vitrinben, mint a kezemen... Bár a kormányra felszerelhető, és akkor a saját külső testszenzoraival elboldogul. De pulzusméréshez nekem már nem kell óra, anélkül is tudom 140 felett elég pontosan, hogy hol tart, alatta meg rohadtul nem érdekes.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
Új hozzászólás Aktív témák
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- Autós kamerák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...