- DVBViewer
- XPEnology
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
-
IT café
Ideiglenes téma összefoglaló, hogy azért néhány hasznos infó könnyen elérhető legyen.
▼▼▼ Kattints bátran ide alulra az összefoglaló kinyitása linkre. ▼▼▼
Új hozzászólás Aktív témák
-
Répafőzelek
tag
Nem hittem volna, hogy ennyire egyben lesz ez a készülék, nagyon kellemes meglepetés. A gyári bambusz tok annyira illeszkedik, hogy szinte le se lehet venni. Van gyári fólia is a készüléken, én ezt se tudtam
-
Répafőzelek
tag
Kérdés, nem durva az, hogy az alap rendszer majdnem megeszi a belső 16 GB-os memória felét? Remélem az SD kártyára lehet majd átpakolni appokat meg képeket. Ez egy kicsit furcsa egy 32 GB-os telefon után.
További kérdés, ha már berakták ezt a V-vel indítós lámpát, dupla koppos ébresztést, akkor miért nem lehet valami koppintással le is zárni?
-
Répafőzelek
tag
Eddigi tapasztalatok:
-Kijelző baromi jó, olyan fényereje van, hogy a csuszka szinte minimumon van és tökéletesen olvasható, látható minden
-Akkumulátor nagyon jól bírja, tegnap 3,5 SOT-tal raktam töltőre és akkor volt 33%-on, ma meg 1,5 óra SOTtal 75%-nál tartok
-Szerintem a hangminőség nagyon jó
-Tok lehet műanyag, de nekem tapintásra nagyon kellemes, fa hatású
-Lagot, bugot még egyet se láttam.
-GSM és wifi térerővel elégedett vagyok
-OxygenOS-től féltem, de szerintem nagyon jó, iszonyat közel van a stock Androidhoz ami nálam jó pont -
-
Répafőzelek
tag
Én is szívesen írnék, de sajnos több, mint 1 hónapja nem működik a Oneplus X-em. Nálam volt az, hogy a macsek leverte a kanapéról a telefont és hiába volt a gyári bambusz tokban a telcsi, sajnos az esestol behalt az erintőkijelző, nem reagál semmilyen erintesre, a digitalizáló meghalt. Nyitottam egy reklamációs jegyet az oldalon, leirva részletesen, hogy mi történt, de sajnos az első 2 hétben csak a bullshit ment, hogy milyen telefon, milyen sw van rajta, csináljak hard resetet, aztán 28-án jött egy online support. Fél kellett mennem egy oldalra, ahova belepve atvette a gépem felett az iranyitast egy supportos és igazából újra flashelte a telcsit. Persze ezt se oldotta meg a dolgot, így végre sikerült elérni, hogy eljusson a kütyü egy szervizbe. Kaptam egy linket, ahol a DHL-lel kellett kozolnom, hogy hol tudja felcsipni a csomagot és mikor, ezt gyorsan ég is csináltam, másnap jött is a futár és vitte Angliába az X-et, így december 31 óta ott van és semmi hír. Felvazoltak, hogy vagy javítás lesz vagy komplett csere, mindkettőre kapok majd ajánlatot, rajtam áll, hogy melyiket fogadom el.
Most itt tart az ügy, gondoltam megosztom az érdekesség kedvéért, legyenek ilyen okossagok itt a topikban.
Ui: nagyon várom vissza az X-em, mert szerintem meg mindig ez az a telefon ami a legközelebb van ahhoz amire vágyom. Most egy G4 van nálam, de sajnos nem szerelem.
-
Répafőzelek
tag
válasz Répafőzelek #2688 üzenetére
Úgy néz ki lezárult az 1 hónapja tartó problémám a telefonommal. Ma kaptam a levelet, hogy kicserélik a telefont és egy árva garast se kell fizetnem, küldik az újat. Mindezt annak ellenére, hogy megírtam, hogy fizikai behatás érte, macska leverte a kanapéról és akkor hülyült meg a készülék. A telcsi amúgy teljesen patika állapotban volt, semmi külsérelmi nyom nem volt rajta, a bambusz tok megvédte (legalább erre jó volt).
Annak ellenére, hogy több, mint 1 hónap volt az ügymenet, számomra óriási pozitív csalódás volt az egész, mert a lelki szemeim előtt már láttam, hogy fizethetek 60e Ft-okat vagy szimplán javíthatatlan lesz és buktam az egészet. 1000x jobb ez a megoldás, mintha itthon mondjuk a Cirma/Cordon végezné a szervizét.
-
Répafőzelek
tag
Ma meghozta a DHL a csere készüléket. Amikor kézbe fogtam a csomagot már gyanús volt, de amikor kibontottam akkor szembesültem azzal, hogy egy teljesen originál, telefont küldtek, töltőstül, kábelestül, mindennel, gyári dobozban, fóliázva, nem csak a telefont, pedig nekem csak azt kellett visszaküldenem.
Bár az ügymenet elég döcögős volt, de a végeredmény abszolút örömteli. Igazából már én érzem magam rosszul, hogy egy fityinget sem kellett fizetnem. Nagyon jó a OnePlus hozzáállása a dolgokhoz, szereztek egy nagyon elégedett ügyfelet.
ui: a macsekkal kibékültünk
-
Répafőzelek
tag
válasz tinnitus #2988 üzenetére
December 13-án jelentettem be a dolgot, 22-én kaptam a remote sessionös információkat, 29-én sikerült is összehozni, 30-án felcsípte a DHL a telcsit, ami január 4-én érkezett meg a szervizbe és 13-án közölték, hogy kicserélik a telefont, 14-én feladták, 19-én itt is volt. Szóval picit több, mint egy hónap, de ugye volt közben karácsony, újév, szóval nincs kizárva, hogy sikerülhet gyorsabban is a dolog.
-
Répafőzelek
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- DVBViewer
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell Precision munkaállomások
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független megkímélt akku 97%
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független bontatlan 1 év Apple garancia
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával