Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crytek

    veterán

    válasz nubreed #2 üzenetére

    Az hogy léptem nyomon csőd közelbe vannak az nekem nem tűnik jól elvannaknak.

    Cryengine értékesítése meg kb mint az én angol tudásom olyan szintű. Abból 2 db ember nem tartaná fent magát mert a kutya se használja (sajnos) Akik licenszelik az a játékipar hiba határa kb ergo beszélni is értelmetlen róla...

    Next PC Upgrade: 2022

  • cskamacska

    addikt

    válasz nubreed #21 üzenetére

    Az eredeti terveket mindenképp már túlnőtték, mert a bolygón való leszállás nem volt eredetileg benne a tervekben.

    De pont az ilyen feature creep ami a projekt "haladását" nagyban hátráltatta. Hurston bolygó és Lorville város jól néz ki, és nyilván nicns ilyen más játékban, de a ráfordított erőforrásból ki tudja hány tucat űrbázissal végeztek már volna mondjuk 20-30 nemleszállós naprendszer társaságában. Csak ugye a nép már az elejétől fogva nem egy űrszimért fizetett ki milliókat egyszerre, hanem hogy legyen minden is beletéve. Ezek meg bele is próbálják rakni(tehát effektíve a támogatóknak engedelmeskednek :U ) és ez a vége.

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • Szőrös 

    veterán

    válasz nubreed #17 üzenetére

    "mindegyik kézzel készített az utolsó fűszálig" Nem egészen. Pont a projekt elejére volt jellemző a handcrafted content gyártás viszont ebből áttértek progenre, ez realizálódott a 3.0-ás releaseben (ami gyk simán megfelelt egy softrebootnak is).
    Így csinálják a bolygókat, a városokat, az űrállomásokat sőt a küdliket is.
    Persze ezekhez kellenek a jó minőségű assetek, sok, nagyok sok de ezeket már nem kézzel pakolják össze hanem a hozzá tartozó progen techel (lásd bolygóknál progen planet tech ami már a 4. verziónál jár).
    Na ezek a techek meg a hozzá tartozó toolok fejlesztése az ami baromi sok idő mert a minőségből nem akarnak engedni. Elég megnézni pl a 3.8ban érkezett micriTech bolygót.
    Viszont pont azért csinálták ezt, hogy majd ha egyszer ez meglesz, soon :D, akkor a többi rendszert gyorsabban tudják előállítani. Hogy mikor az jó kérdés, már a fentiek miatt is elég szépen megcsúsztak, emiatt meg már az erőforrások nagy részét az egyjátékos kampányra (SQ42) tették át, hogy az elkészüljön mielőtt még nyugdíjasak leszünk. :D

    [ Szerkesztve ]

    https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

Új hozzászólás Aktív témák