Új hozzászólás Aktív témák
-
Szőrös
veterán
"mindegyik kézzel készített az utolsó fűszálig" Nem egészen. Pont a projekt elejére volt jellemző a handcrafted content gyártás viszont ebből áttértek progenre, ez realizálódott a 3.0-ás releaseben (ami gyk simán megfelelt egy softrebootnak is).
Így csinálják a bolygókat, a városokat, az űrállomásokat sőt a küdliket is.
Persze ezekhez kellenek a jó minőségű assetek, sok, nagyok sok de ezeket már nem kézzel pakolják össze hanem a hozzá tartozó progen techel (lásd bolygóknál progen planet tech ami már a 4. verziónál jár).
Na ezek a techek meg a hozzá tartozó toolok fejlesztése az ami baromi sok idő mert a minőségből nem akarnak engedni. Elég megnézni pl a 3.8ban érkezett micriTech bolygót.
Viszont pont azért csinálták ezt, hogy majd ha egyszer ez meglesz, soon , akkor a többi rendszert gyorsabban tudják előállítani. Hogy mikor az jó kérdés, már a fentiek miatt is elég szépen megcsúsztak, emiatt meg már az erőforrások nagy részét az egyjátékos kampányra (SQ42) tették át, hogy az elkészüljön mielőtt még nyugdíjasak leszünk.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
A látvány, ahhoz képest hogy online játék, elég ütős szóval szerintem az egy darabig nem lesz elavult. A "más szempontból is" alatt nem tudom mit értesz de mint minden más mmo-nál úgy ennél se áll le a fejlesztés a megjelenéssel. Már ha egyszer eljutnak odáig.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz cskamacska #28 üzenetére
Ha nagyon kell nekik a pénz akkor SQ42-t pc release után kiadják új konzol generációkra is. Aztán kalap kabát abból annyit bejöhet mint 2 évnyi kalapozásból, minimum. Ebben azért szerintem van ráció bármennyire azt mondták anno, hogy ez csak pc-re jön (új konzolok már teljesítményben elegendőek és az ssd is adott).
Mondjuk biztos lenne durrogás emiatthttps://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban