- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz Assimilator #25 üzenetére
Szerintem a IV után mint más is írja nem jó a törésmodell.
Elindultak egy irányba, hogy milyen is lehetne, majd visszaléptek kettőt.
Nem autós játék, de egy reallife simulator amiben meg benne kéne lennie annak, hogy ha 320-al neki mész egy kamionnak frontálisan akkor szörnyethalj.Most meg mint más is írja, átment NFS-be, ahol a sok low/béna vígan tud száguldozni következmények azaz halál nélkül...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Assimilator #29 üzenetére
Hasonló játék mint a Saint Row, ott ez a törésmodell megfelelő lenne, mert az a játék olyan szintű.
De egy GTA azért kicsit mostanra komolyabb szinteket ért el a korábbi részekhez képest.
Ezért hát hiányosságnak-visszalépésnek tekinthető és játékélményt csökkentő a törésmodell (amit nem csak én érzek így). Főleg úgy, hogy az előző részben megmutatták mire is lenne képes a játék grafikus motorja fizika és törés terén.Az aztán végkép illúzióromboló, mikor egy béna játékos az Online-ban küldetés közben felmegy a hegyre sportkocsival, mert csak úgy tudja lerázni a zsarukat... de hogy esetleg irányt is változtatna és nem csak egyenesen haladva az már eszébe sem jut... közben még autót is lehetne váltani ami révén hamarabb a nyomát vesztik az embernek a zsaruk.
Senki nem mondja, hogy padló gázzal kanyarodás nélkül kell közlekedni szalagkorláttól-szalagkorlátig esetleg szalagkorláttól-szakadékig...
Van egy olyan dolog, hogy optimális féktáv, kanyarív és útviszonyoknak megfelelő sebesség.
Ezek nem ördöngösségek.Az meg valakinek játék, hogy meteorit módjára mindennek nekicsapódik ami az útjába kerül?
A kocsiból azért eshetsz ki, mert már a IV-ben is benne volt az, hogy ha beülsz egy kocsiba és nem rögtön nyomsz egy irány billentyűt vagy húzod a kontrolleren a ravaszt és indulsz el, hanem vársz egy rövid ideig akkor igaz animáció nélkül, de "beköti magát" a karakter így nem repülsz ki a szélvédőn keresztül ütközésnél.
Ha viszont rögtön indulsz beülés után és akár még az ajtó is nyitva marad akkor bizony nincs biztonsági öv ami megfogjon és jön szélvédőpuszi komolyabb ütközés esetén.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Assimilator #34 üzenetére
Elbagatelizálod a témát, mert számodra jó így ahogy van.
De semmi baj úgy látszik ez neked megfelelő szint.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz #81556480 #36 üzenetére
A törés mellet a kocsik irányíthatósága is nagyon komplex.
900 fokos kormányt simán lehetne hozzá használni váltóval és 3 pedálos pedállal (vagy mi a neve... ) ha minden igaz.Tudom, hogy csak álmodozás szintjén fog maradni, de a GTA következő single részéhez jó lenne egy "Realistic mod options" rész amiben be lehetne kapcsolni, hogy az üzemanyag fogyjon és kelljen tankolni, legyen használható váltó motorfékkel stb.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz #81556480 #38 üzenetére
Várj segítek:
Sehol nem írtam hogy volt vagy lesz. Annyit írtam összesen, hogy jó lenne=szeretném=örülnék neki (de szerintem nem csak én hanem mások is).
Viszont most már van mértékegység állításra lehetőség. Ebből persze nem egyenesen arányosan következik, hogy több opcióval is ellátják a beállítások menürészt amiben a játék működésére kiható lehetőségeket lehet majd állítani.Az 1 lövés és meghalsz már most is meg van... ha fejbe lőnek.
A testbe meg belelősz akkor meg lelassulhatna a karakter pl ha a lábát célzod ha meg a karjába kapná akkor meg nehezebben tudna célozni."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen