- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pharaoh
aktív tag
Azért úgy lenne reális, ha csak nappal szemben csillanna be a távcső.
-
Tibor92
tag
Ez kiválló hír, egyre jobban szeretem ezt a játékot !!
- 2001/9/11 WTC Never Forget -
-
nagyúr
Én mondjuk örülök neki. A codokban is lehetne valami, mert ettől megy el a kedvem, hogy valaki egy kis sarokba beűl, majd onnan leabálja a mezőnyt. A bc2-ben is lehetett volna, ott meg a spawn helyre ráálunk sniperrel dolog van. Múltkor attól is elment a kedvem. Leghosszab életem 10 mp volt.
(#1) Pharaoh: Ja, de a kemperek ellen is csinálhatnának valamit.
(#4) mcwolf79: A vietnám ezért jó, ott 1 sniperes van.
És miért csipás?És akinek nem lesz távcső a fegyverén, annak is csillan majd, vagy neki a célzás nem fog menni
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
mcwolf79
veterán
Üdvözlendő megoldás Halál a mocskos csipásokra
Végre nem lesz olyan,mint a Bad Company 2-ben, hogy a fél csapat sniperkedik, ezzel tönkrebaxva a többiek játékát, akik tényleg harcolnának.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
blackydan
senior tag
Jó ötlet
-
7600 GS
addikt
Végre! Ez egy igazán jó hir. Bár én igazából BC2-ben olyan szervereken játszok, ahol max 2-3 sniper lehet. Azt el sem tudjátok képzelni hogy mennyivel jobb, mikor nem az egész csapat csipul. A késelés meg szintén dicsérendő, szeretem én is megalázni az ellent.
-
petya1992
tag
nagyon jó lessz ha ezt megvalosítják
-
Ateszzero
őstag
Fúúú, a sok gyökérnek most hogy elment a kedve.
Gyűlöltem ezeket a bújdosó sunyi snipereket. -
-
Pickle Rick
senior tag
Ötletes, jó megoldásnak tűnik. Tetszik nagyon.
• XBL: Uborka Rick • PSN: Uborka_Rick • Steam: Pickle Rick • Battle.net: UborkaRick
-
enginev3.0
félisten
Úgy érzem meg kell ezt vennem és hozzá kell szoknom css után D:
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Akos96
senior tag
Egész jó megoldás, így legalább nem lesz a fél csapat sniper.
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
-
Kanczy
veterán
Semmi játékmenet-beli különbség nem lesz... eddig is lehetett tudni, hogy hol van a csipa, aki lelőtt. A célkereszt mozgása egy fokkal értelmesebb, de nem hiszem, hogy meg fogja állítani a kempereket
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
fasirTTT
őstag
nem hiszem hogy valakit eltántorítana a sniperezésől ez a "villanás" aki azzal akart menni az azzal is megy, mert engem kb tök nem érdekelne hogy villogok-e vagy sem, akkor is csipivel megyek. a kempelés az más, nem kéne 1dobra verni a 2-t mert nem ugyan az.
én csipával mászkálok összevissza, ettől nem vagyok még kemper. -
Polllen
nagyúr
Amúgy ebből mindig jó vitát lehetne kerekíteni, hogy mi kemp... Alap esetben egy sniper vagy lmg-s nem rohangál a frontvonalban... support karakterek... (nyilván ezt próbálták meg ellensúlyozni, hogy medic-nek adtak lmg-t, de a sniper ettől még nem bokorugró...)
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
kovsol
titán
én attól tartok, hogy annyira tökéletesre akarják majd, hogy végül elrontják
May the Force be with you!
-
BandiHUN
veterán
Ez a csipa csillogás szerintem felesleges lesz,már a BC2-ben is működött az a taktik,hogy az ember választ szintén snipert és körbenyomogatja a túloldalt a spotgombbal,ha nem látja a kempert...jó fej a játék,ha kábé tudod,hol lehet az ellen,így beadja a spotot fán-bokron át is,mégha nem is látod kifejezetten.
Egyébként pedig azért a csipázás mellett ne feledjük,hogy az ember a légicsapás miatt is választ csipát,és aki ért hozzá,ez fontos dolog lehet,gondolom már mindenki tapasztalta,mre képes pl.2 tank profi pilótákkal+pár szervizessel,ha nincs,aki megállítsa.
Egyébként a lengő célkereszt és a késsel szaladgálás tipikus Cod-koppincs
Remélem ez nem annak lesz a hozadéka,hogy olyan kicsi map lesz,hogy megérje késsel szaladgálni,egy Codnál stimm is,hisz 5mp és már ott az ellenség,de egy BC-nél 1 perc kutyagolás,mire frontvonalba ér az ember,nincs az a marha,aki pl.1 kill miatt kockáztatja,hogy lelövik,mint a kutyát a többiek.HACSAK nem lesz itt is szaladgálós csodakéselés 3m-ről,ami pedig vicces,egy alapvetően fegyveres játéknál,ha meglétsz valakit,elkezded lőni,viszont olyan gyéren sebez a fegyó,hogy szemből rádfut és felkockáz.
Egyébként pl.Mediccel a BC2-ben is lehetett már jókat alkotni a defibrillátorral is,de ott legalább megvolt a 2-3mp újratöltődés,mégis lehet jó mozgással az objektíva körül több killt is lezavarni vele,akkor nem tudom,mi lesz,ha rögtön újra szúrhat az ember késsel.
Logikusan erre lehetne megoldás,hogy szemből ne legyen elég 1 késelés,kelljen pl.2,akkor nem lennének bicskások csak tényleg a beszivárgó fajta emberkék,és nem is lenne futós szembőlkifilézős futkosás.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
fasirTTT
őstag
én a map szélén mászkálok, vagy a fedezékekben, és nem a nyílt terep közepén
de azt mindig is utáltam mikor úgy neveznek kempernek (cod) hogy megyek x helyről y helyre és 1esével jönnek felém. kilövöm első, elindulnék, de jön a következő... ez lezajlik 3 emberig és ismét az jön akit 1.nek öltem le és lekemperez. hát b*ksza meg, nem fogok visszamenni. szóval számomra az a kemper aki 1 helyen van percek óta, nem is mozog a mapon. ennyi. De ezzel szerintem nem én vagyok így egyedül -
- = Zk = -
félisten
hát, én nem tudom.
én alapból kemper pályán nőttem fel (konkrétan kemper szeró volt, még a MoH idején). de azzal nyugtatom magam, hogy a BF3-on nem lesz konkrét kemper szeró, mint anno volt a kedvenc MoH-omban.
természetesen, normál pályán zavaró az 1-2 kemper jelenléte, ezt belátom." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
UnSkilleD
senior tag
de könyörgöm most már mindenhol van killcam szóval ha lelő egy kemper simán tudod hogy hol van, ha újra spawnolsz hátba kerülöd és lelövöd mint egy kutyát ennyi és ez már most is működik
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
BandiHUN
veterán
válasz UnSkilleD #23 üzenetére
Na ja.Ez egy Codnál működik is,de akkora mapokon,mint a bf-bc,nemigen,főleghogy a csipa általában bent van az ellenség területének közepén/spawnjánál,szóval itt ezt kábé esélytelen vagy megcsinálni,hacsak nem valami közeljött spawnkillerről van szó,itt vagy légicsapással lehet megoldani(sniper kaszt ugye),avagy a sniperes csapattársaidban bízhatsz maximum.
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
BandiHUN
veterán
Kempnél is van azért külömbség,egyáltalán nem mindegy,hogy a csipa az objektívát védve,avagy a másik oldalról az objektíva környékét tisztogatva kempel...Emellé vannak az undorító féreg kategóriák,akik direkt arra utaznak,hogy olyan helyről kempeljenek,ahonnan olyan részt látnak be,aminek SEMMI köze az objektívához/épp pont az ellenfél spawnja,és kihasználják,hogy a nagy pályákon nem mehetsz óvatosan végig az objektíva felé vezető úton,mert fedezékről fedezékre menve 5 perc alatt oda is érsz...hanem az ember jellemzően,hacsak nincs közelis squadtársa,lényegébe árkon-bokron át rohan,hogy újra harcba kerülhessen,és a tetűk ezt használják ki,ha több ilyen is van,a spawnok fixsége miatt akár be is szoríthatják az ellenfelet a bázisára,ez meg már a baserape,ami eleve tilos szokott lenni.
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
iMaverick
addikt
Én nem örülök ennek a fajta "nehezítésnek"... Mondjuk megrögzött recon-ös vagyok a BC2-ben.
Ez a baserape-es téma eléggé undorító, de ennek semmi köze a recon-höz! Szoktam látni ugyanúgy medic-ket és assault-os kölyköket ott lézengeni a bázis kijáratnál...
Az echte kempelés meg max. a rush-os pályán lehet, a Conquer módban olyan gyorsan változik a "front", hogy max. 1-2 kill-t tudsz csinálni, aztán 3-4-en már ott lihegnek a nyakadban. És azt valljuk be, a recon nem közelharci kaszt!!
Mellesleg ha már ennyire nem tetszik a kempelés, kinek mi a véleménye az engineer Carl Gustav-os lövöldözéséről? Tudniilik nem véletlenül szokták azt is tiltani a szervereken... (No RPG at infrantry...)
Egy valami van, ami tényleg gusztustalan a recon-t toló egy-két játékostársnál: C4-et tesz az MCom-ra... Na az tényleg ocsmány!
[ Szerkesztve ]
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
BandiHUN
veterán
hát igen...sajna ez abból is jön,hogy a játékok nem díjazzák kellően az objektívát.
Amíg az a rendszer lesz,hogy egy plant/defuse,ami azért komoly munka,és ráadásul az esetek 99%-ában halálhoz is vezet,miközben ugye az ember rimánkodik,hogy végigmegy-e a csík,mielőtt meghalna,maximum 2-3 killel egyenértékű pontot hoz...persze,hogy nem éri meg ezzel foglalkozni.Még a spotolgatással is könnyebb pontot szerezni,akár veszély nélkül.
Egyébként a csipa a BC-ben egy másik dolog miatt is fontos,ez pedig a motion sensor...ha azt vihetne más kaszt is,már nem lenne annyi lesipuskás.Bár ez utóbbinál én azért korlátoznám a BC2 2db-ját egyre inkább,mert mégcsak védekezés sincs ellene,valaki beáll az objektíva közelében egy szikla mögé,kap egy lőszeres ládát,és csak hajigálja,a többinek+neki is ömlik a pont.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
Polllen
nagyúr
Erről beszélek. Ha snipert választok, teszem ezt azért, mert orvul akarok lőni... Vagyis elbújok leszedek 1-2 embert, aztán továbbállok, mert addigra tudják hol vagyok... (ha tudom, h lámák és nem figyeltek még ki, maradok, amíg lehet)
Amúgy itt az utolsó pár hsz-ben benne van, ki mekkora csicska, mert így és úgy. Ha a szerver szabályai nem tiltják, mindent lehet. Nem lovagi torna ez, hanem játék. (mondjuk ettől még nem szoktam sk-zni, csak ha beragadok és vagy én vagy ők)
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
BandiHUN
veterán
válasz iMaverick #29 üzenetére
A Guszti azért lett butítva emberek ellen...meghát ez is egy fura megszokásból ered,ÉRDEKES,az senkit nem zavar,ha az ember beáll egy szikla mögé ládával,és csak dobálja vég nélkül a gránátokat,ez 10x rosszabb tud lenni szerintem.Főleg,hogy a Gusztival pedig ki kell jönni a fedezékből ahhoz,hogy lőhess.Messziről viszont egyik sem ér semmit ugye.
a Gusztinál inkább az szokott a gond lenni,hogy szemtől szembe az ember "instant" lelövi,aki jön,akármilyen profi is,a gránátvető is ez a kategória,és ezért zavarja az embereket.Félig az überprók nyavajája,mert jajj nem lesz meg az xyz embléma,mert belerondítanak a killstreakomba,a másik fel pedig a kezdőbb/bénább/gyengébb gépes emberkék lázadása a profik ellen,amikor már unja,hogy az öregebb róka sorban darálja be a csapatát.Jó,persze a gusztustalan vállfaj mindenre szeret ilyenekkel lövöldözni,de azt ki is lehet rakni,szerintem viszont nem a teljes tiltás a megoldás.
Főleghogy miért ne szedhessen az ember pl.ki egy kempert,adott esetben pl.épületből?Sok szerón ezért ki is vágnak,rohadtul nem számít,hogy eleve nem fair helyzet,hogy valaki az épületből,szikla mögül alig látszva tizedeli a szerencsétlen támadókat,akik kénytelenek nyílt terepen átvágni...érdekes dolog,de csak pc-n van ez a tiltósdi minden játéknál,konzolon elvannak az emberek,mindenki azt használ,ami van,és max magát okolhatja,ha nem talál megoldást az ellenfél taktikájára,avagy egyszerűen már túl öreg,régi cod1-CS harcos,és nem hajlandó/képes megbarátkozni azzal,hogy azok az idők elmúltak,hogy gránát éss fegyó,mostmár más is van a játékban.
Többek között ezért volt pl.a cod4 fegyó és grafika szintje a remek "promod" dal Cod1 szintre butítva...sajna nagy öregjeink megragadtak ezen a szinten,és kapaszkodnak még az utolsó szalmaszálakba.[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
Jarlaxle
senior tag
Nem latom az osszefuggest az eletkor es a leheto legjobb balance iranti igeny kozott. Azt hiszem nem veletlen, hogy az altalad emlitett COD4 es CS a maig legnepszerubb LAN-os jatekok kozott van. Es igen sajna ebbe nem fernek bele a remek killstreakek, 1 hit 3 meterrol raksivetok es tarsai.
MOD: Az a baj ezekkel az uj csoda FPS-ekkel, hogy tele vannak tomve minden szarral, amik teljesen jok public okorkodesre de komolyabb dolognal (war) mar szoba se johet a jatek emiatt. Eleg szomoru, hogy ha ma valaki eldonti, hogy egy warjatekkal akar jatszani, lejarni lanozni, akkor egy 11 eves CS-t vagy egy 4 eves cod4et kell elovennie, esetleg egy quake liveot es ennyi volt a lehetosege, pedig evente jon 5-6 FPS.
[ Szerkesztve ]
-
Neoteric
addikt
Szerintem teljesen jó ez a módosítás. Egyébként BC2-ben megszokott 3D spot nem lesz, hanem csak olyan, hogy a squadon belüliek látják csak. Motion sensorral nemtom mit csinálnak, de ha más nem kéne ellene valami, mert tényleg elég idegesítő, mikor nem tudsz egyről a kettőre menni, mert végig van szórva a pálya golyókkal és hiába füstölsz, esélyed sincs.
Recon meg nem kifejezetten a csipás, ugyanis az a sniper és ilyen kaszt utoljára a BF2-ben volt. Recon vihet magával shotgunokat is akár.PSN: ne0teric_sAN
-
iMaverick
addikt
Mondjuk ez kétségtelen, hogy néha tényleg "úgy adódik", hogy rohanok az RPG-vel a kezemben, mert amott van egy tank, közben meg szembejön velem egy kedves kolléga... Mire átváltanék a géppityura, addigra úgyis annyi... Szóval marad ez... Ha meg kivágnak emiatt...
Magam is ezt vallom, hogy nem tiltani kell a dolgokat, hanem tudni kell játszani. Szeretek is olyan szerverre menni, ahol direkt írja, hogy no admin. Annó a BF2-nél volt egy szerver, ott ki is volt írva: No rules! This is war! Live with it... Voltak is gusztustalan húzások. (Persze claymore a flag mellett az az alap kategória volt. )
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
Ateszzero
őstag
válasz hibavissza #10 üzenetére
Nem úgy mozogtam mint a tetű, de nem rohangáltam eszetlenül az biztos.
-
IreN!CuS
őstag
Nem sok dolog tudok még felsorolni "promod" mellett/kívül ami egy kicsit is javított a cod4en...
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
oropher
csendes tag
Imádom a csipát, de nem bánom egyáltalán...kell a kihívás
BC2-t nem rég kezdtem el, itteniek közül ki van még fan? -
gyuszaa
őstag
BC2 se nagyon a campelésről szólt eddig, nem nagyon tudott érvényesülni, főleg nem a bf3-nál lenne ilyen gond, de még erre is figyelnek.
Reconba se lehet sokáig, kill cam miatt is, ahol már egyszer észrevesznek ott már nem maradhatsz
[ Szerkesztve ]
-
Asmoday
csendes tag
Ez mind nagyon szép és jó... csakhogy sajnos nem a kaszt hibája, ha valaki gyökérként játszik, hanem a játékosé. Amúgy meg aki a szemtől szembe harc elkötelezett kedvelője, azoknak ajánlom az unreal/quake játékokat.
-
Jhonny06
veterán
-
BandiHUN
veterán
Hehe,ez jó poén egyébként...csakhát sajna ezt a "próságot" azok intézik úgy,ahogy,akik a régmúltban lettek sikeresek,az akkori körülmények között,és lényegében ez a fő oka az egésznek,és emiatt is mennek régi játékok a LAN-okon.
Nem óhajtják hagyni érvényesülni az újonnan jövőket(miért is tennék,hisz sokszor a szponzorok,reklámarcok ezek a régi "öregek",és kőkeményen már pénzt akarnak látni az eredményeikből)...ők ezekben az őskövületekben profik és kész,nem is csoda,10 év alatt persze,hogy profinak lehet lenni.Főleghogy a játékosok nagy része,akik nem jutnak magasabb szintre pl.1 év alatt valamiben,váltanak és kész.És sajna a szabályokat is ilyenek írják,az ő nyomásukra nincs is más műfaj a lanokon sem.Nem cél,hogy az új játékok új "hírességeket" termeljenek ki,megvannak a bejáratott nevek,stb.
Nem bír semmi jelentőséggel,hogy a JóskaPista BO waron legyen az Isten,kellene 5 év,hogy így maradjon,és akkor lehet róla elnevezni akármit+meglenne az ismertsége,hogy húzónév legyen.
Pedig egyébként BO-ban is van épp elég szabályozott szerver,ahol lehet profi módon játszani,és ez nem feltétlen fegyó+perk kiherélést jelent,csak pár gusztustalanabb dolog tiltását és kész.Killsterak dettó,le lehet tiltani és kész.Van sok szeró már rég,ahol meg van határozva,mi lehet,pl.sniperonly és hasonlók,ahol ha mással ölsz vagy behívsz egy killstreaket és már meg is van a kick.
Az egy dolog,hogy senki nem él a lehetőséggel,és nem indítanak pl.BO lant...és mellette ott a gépigény is,egy cod2 vagy cs futtatása nem igényel egy irodai kategóriás gépnél többet ugye...Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
Polllen
nagyúr
Pedig Lorenzo9-nek igaza van... Az a baj, hogy ezek "pro-k" nem tudnak alkalmazkodni az új környezethez... Az új eszközök új lehetőségek teremtenek vagyis bonyolítják a játékot és a régi war-s beidegződések már nem jók... A cod4 remek példa erre... juuj gl, juuj claymore, juuj nem ugyanaz a két fegyver van, mint régen, juuuj újra kell tanulni, juuuj csináljuk olyanra, mint a régi volt...
Érdekes ET 6v6-ban simán elfér a panzerfaust, meg a garand gránáttal (~GL)... (hozzáteszem az Enemy-Territory: Quake Wars-szal is ugyanazt akarták megcsinálni, mint cod4-gyel, csak itt a régi et-re butítva...el is tünt a süllyesztőben... a sok idióta frankon még a fegyverek szórását is olyanra állította "pro"modban, mint et-ben...)
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Jhonny06
veterán
Az új lehetőségek nem feltétlenül bonyolítják a játékot (egy profi cs-s környezetben sokkal nehezebb helytállni, mint bc2-ben).. amúgy nem lehet mindenki mindenben jó. Egy pro cs-s valószínűleg teljesen láma BC2-ben, de ettől még nem rossz játékos. Azon viszont fölösleges vitatkozni, hogy ezek az új lehetőségek mennyivel könnyítenek egy játékon, mert így van. Pl. cs-ben hol mész be úgy a tömegbe, mint BC2-ben tankkal? Na látod.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hát ja. Idegesítő, hogy valaki egy nyomorék sarokba behúzódik és onnan tud csak lőni.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Polllen
nagyúr
Nem mondtam, hogy rossz játékos lenne attól, hogy ragaszkodik egy régi dologhoz, hanem azt, hogy rugalmatlan. Igazából mindenkinek egyszerűbb lenne, ha ez a kemény mag maradna a réginél, a többiek meg mennek az újjal warozni. Mindenki boldog.
A játékmenetet bonyolítják rész: Az új eszközök az egyik félnek könnyítés (kilövöm a picsbe a kemperthuszárt egy gl-l), a másik félnek bonyolítás (úgy kell kempelnem, hogy gl-l se tudjanak kilőni) Attól még nem lesz láma senki, hogy az egyszerűbb utat választja. (inkább csak racionálisabb)
Ezzel együtt lehet élni, de a prok nem akarnak.
TaS1kaaaA promodok jelentős része nem a balanszírozásról szólnak, hanem a játék átalakítása a korábbi részre... Egy gl-l, rakétavetővel, tankkal felszerelt játékban is ki lehet egyenlíteni az erőviszonyokat, mesebeszéd ez a játszhatóvá tétel...
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest