- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem vagyok függő, nem értesz engem, de amúgy is semmi közöd hozzá!
Egyébként még jó is lehetne, de ez nagyon gyenge, hisz a legtöbb ember nem a párja miatt zombul egész nap a telefonon, hanem elmenekül a facebook és egyéb hasonló (általában agyleépítő) szolgáltatások virtuális világába, mert ott megkapja azt (az egyébként szükségtelen) figyelmet és alantas szórakozást (pl kismacskák, fail videók), amit a valóságban nem.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez az egyik része, ami miatt kinyílt nálam a bicska, a másik az, hogy nyilvánvalóan a lánnyal kéne szimpatizálnunk az egész reklám beállítása miatt, pedig pont azokra a dolgokra szarik, amik azért központi helyet foglalnak el az ember életében: munka (itt az egyetem), család, a saját egészsége (majdnem elütik) és a végén még ő értetlenkedik, hogy miért nem érti meg a világ.
Nem tudom, mi volt pontosan a célja a Huawei-nek ezzel, de szerintem még akár veszélyes is lehet, hogy ennyire nem egyértelmű a reklám üzenete egy nyilvánvaló és egyre súlyosabb problémával kapcsolatban. Az már csak hab a tortán, hogy elég agresszívan nyomja a youtube, majdnem minden második bevágott reklám ez és még a főoldalon is elvesz egy jó 1/4-nyi helyet...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Szokásos mantra: "szerelem" mindenek felett. Pedig nagyon sokan megnyomorodnak ettől a akaratos ragaszkodástól, hisz vagy nem jönnek össze és beleőrül vagy összejönnek és teljesen kiszipolyozzák egymást. De ami ezekben közös: minden másodlagos lesz. Ez a kizárólagosság ami a reklámban van pedig végképp egy nagyon rossz példa. Amikor behülyül valaki és csak rózsaszín köd van. Gyakorlatilag ezt mondja, hogy ez milyen jó. S hát igen, a Huawei nagyon jól ráérzett, sokan valahogy így éreznek a márkák iránt is: márkafanatizmus nagyon hasonló ehhez.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
elithun
őstag
Érdekes reklám. Épp egy picit elijeszti a vásárlót a telefon vételtől. Igaz a végére megmagyarázza miért viselkedik így a lány, de az nem igazán fordítja át pozitívba az előtte lévő jeleneteket.
Olyan érzés, mintha egy komor antiokostelefon üzenetnek készült volna, de aztán a végén eszükbe jutott, hogy a Huawei-t is reklámozni kellene.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
kentucky
őstag
Szánalmasan gyenge reklám, passzol a cég arculatához.
-
Ezt a reklámot én is kétkedve fogadtam, számomra sem az jön le, amire tervezték ezt a reklámot.
Viszont a múltkori videójuk az nagyon szépre sikeredett, meghatja az embert, mindenképp ajánlom megnézése: [link]
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
mbalint987
aktív tag
válasz mbalint987 #8 üzenetére
Ha valaki szeretne (a fórumtárs által linkelthez) hasonló megható reklámot látni, az LG is készített egyet.
[ Szerkesztve ]
„Így száll hát sírba a szabadság... tapsvihar közepette.” /Star Wars Episode III/
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz mbalint987 #9 üzenetére
Azért ez nem teljesen ugyanaz, mint a Huawei reklámok, itt csak támogatták a filmest, Nuno Rochát az ötlete megvalósításában. De amúgy valóban nagyon jó reklám ez is és a SyMbioTe által linkeltből is látszik, hogy a Huawei is ért hozzá (a tavaly karácsonyijuk is kis szolidan jó volt), csak valamiért ez az új ment félre.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Szerintem meglehetősen nyálas, nagyon facsarni akarja a könnyeket a szememből, de nem megy.
De még ha jó is lenne, semmi köze nincs a huawei-hez, csak ezzel az érzéssel akarják eladni, gusztustalan manipuláció.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
simonzé
addikt
Ez a reklám is ilyen "keleti emberek megpróbálnak nyugati dolgot csinálni" dolog.
Arra emlékeztet, amikor valami japán autóipari beszállító karácsonyra a nyugati üzleti partnereinek keresztre feszített mikulást adott.
Azt hitték jó lesz, de nem lett jó.[ Szerkesztve ]
I don't fit in. I fit out.
-
Gyenge egy reklám. Nem úgy mint a Super Bowl-os Tide reklámok! Na úgy kell reklámot csinálni.
vagy a dilly dilly. Na de az kicsit retard, lehet csak nekem meg az amcsiknak tetszik.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen