Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
válasz Hieronymus #9 üzenetére
Az is lehet vezetési élmény, hogy megtanulod biztonságosan irányítani a járműved minden körülmény közepette. A legnagyobb kihívás és élmény számomra.
A jó szemszögből vizsgálva!
Igaz mostanában az az igazi élmény, ha nem unom magam a halálba, és legális sebesség határokon belül, pl az üres utánfutó be csóvál a kis corollam után.
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
válasz freeknight #32 üzenetére
A nyíl egyenes sem élet biztosítás, ha az agancs benéz a szélvédőn
-
#90088192
törölt tag
válasz freeknight #34 üzenetére
Ha van segítség az autó részéről akkor a felkeresztbe megoldás a legjobb.
-
#90088192
törölt tag
válasz Hieronymus #40 üzenetére
Igen, ami akart lenni, hogy az a oszlop erősebb mint a szélvédő, így nagyobb esély van a túlélésre.
-
#90088192
törölt tag
Vagyis nem váltasz vissza a helyzetnek megfelelően
Akkor ezert lenne a fulladás amit a tengelykapcsoló oldásával próbálsz kompenzálni, ami viszont mas problémát okoz, vagyis okozhatVan ilyen ne aggódj, volt olyan hölgyemény aki télen, dombnak lefele nem használta az üzemi féket, hanem a rögzítőfékkel bohóckodott, mert úgy gondolta, hogy az jo.
Soha semmi nem történt vele, de az unoka húgát is rávette erre a marhaságra, ami akkor derült ki amikor a az unokahúg férje beült melle télen, és látta mi történik.
Ekkor a férj, megmutatta mi történik, ha egy kicsit is hülyeséget csinál, meghúzta jobban a rögzítő féket, és az auto fordult körbe mint a ringlis.
Azóta, motorfék/üzemi fék kombinációt használ a leány is , hiszen ha elszámolja magát, akkor max egyenesen csúszik tovább, de az ABS-ota lehet próbálkozni a kormányzással is, míg a rögzítőfék eseten, kb utas vagy mert semmit nem tudsz tenni.Ez a baj a kanyarodás közben oldott tengelykapcsolóval is, hiszen ha lassítani akarsz nincs motorfék, es a kanyarívből kijövet illik kigyorsítani, hogy az auto stabilitása ideális maradjon.
Vagyis addig nincs baj míg nincs baj, utána meg max gondolkozni lehet miért is történt.Munkába egy Toyota Hilux amit tekerek nap mint nap, es mivel locsoljak a fold utat, így hol a porban csúszok meg kanyarodás közben, hol a sárban.
Elképzelhetetlen számomra, hogy ne használjam a motorféket, akar kanyarodás közben is mert folyamatosan változik a talaj. 30km/h a sebesség korlat a bánya területen, a faluba vezető úton meg egy szakasz 60km/h, amit betartok
Automata, de kéziben használom kanyarodás előtt és közben, pont emiatt. -
#90088192
törölt tag
válasz Hieronymus #64 üzenetére
Régi szép emlékek, berlingo 1.6 Dízel, az összes fokozat végig kapcsolható gázadas nélkül sík terepen
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- OpenWRT topic
- Motoros topic
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...