Új hozzászólás Aktív témák
-
Syl
nagyúr
Teljesen reménytelen szélmalomharcot vívsz. Leírod hogy te szereted a Swiftet, imádod vezetni. Olyan, mintha azt írnád, szereted az elektromos autókat. Tuti azonnal ott terem pár tucat ember, aki meg akar győzni, arról, hogy tévedsz.
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
Értem.
Jó állapotú téligumikkal közlekedtem. Útkeresztőzésben nem túl gyorsan kanyarodtam. A friss hóesésben nem láttam a jégtócsát. A Focus elektronikája avatkozott be, felváltva fékezte a kerekeket. Ha csak magamra hagyatkozhattam volna, a gyalogosokat védő közlekedési lámpa fogta volna meg az autót.
Ha lettek volna átkelésre várakozó gyalogosok, vélhetően ugrottak volna az autó sodrásából.
Őket sem a biztonsági öv sem a légzsák nem védte volna meg. legfeljebb a lámpaoszlop.
Még egy esetben avatkozott be a jármű elektronikája, bár az a nagyobb sebesség ellenére kézzel is kompenzálható lett volna.
Azóta úgy vagyok vele, az úton nincs helye az élményfaktornak. Nélküle is előfordulhat olyan helyzet, amikor figyelmes vezetés mellett is baj van. Inkább legyen meg minden lehetséges vezetést segítő rendszer, mert útközben nem csak rólam szól a történet, ha baj van.De biztosan igazad van, te tudod.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
OK.
A probléma megértése érdekében beültem az autóba és megnéztem mit csinálok.
A sebesség váltása mind a két irányba teljesen automatikus nálam. Volt olyan kereszteződés ahol kétszer váltottam vissza, mert belassultunk. Ezért volt "érthetetlen" a motor lefullasztása kanyarodás közben.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
#90088192
törölt tag
Vagyis nem váltasz vissza a helyzetnek megfelelően
Akkor ezert lenne a fulladás amit a tengelykapcsoló oldásával próbálsz kompenzálni, ami viszont mas problémát okoz, vagyis okozhatVan ilyen ne aggódj, volt olyan hölgyemény aki télen, dombnak lefele nem használta az üzemi féket, hanem a rögzítőfékkel bohóckodott, mert úgy gondolta, hogy az jo.
Soha semmi nem történt vele, de az unoka húgát is rávette erre a marhaságra, ami akkor derült ki amikor a az unokahúg férje beült melle télen, és látta mi történik.
Ekkor a férj, megmutatta mi történik, ha egy kicsit is hülyeséget csinál, meghúzta jobban a rögzítő féket, és az auto fordult körbe mint a ringlis.
Azóta, motorfék/üzemi fék kombinációt használ a leány is , hiszen ha elszámolja magát, akkor max egyenesen csúszik tovább, de az ABS-ota lehet próbálkozni a kormányzással is, míg a rögzítőfék eseten, kb utas vagy mert semmit nem tudsz tenni.Ez a baj a kanyarodás közben oldott tengelykapcsolóval is, hiszen ha lassítani akarsz nincs motorfék, es a kanyarívből kijövet illik kigyorsítani, hogy az auto stabilitása ideális maradjon.
Vagyis addig nincs baj míg nincs baj, utána meg max gondolkozni lehet miért is történt.Munkába egy Toyota Hilux amit tekerek nap mint nap, es mivel locsoljak a fold utat, így hol a porban csúszok meg kanyarodás közben, hol a sárban.
Elképzelhetetlen számomra, hogy ne használjam a motorféket, akar kanyarodás közben is mert folyamatosan változik a talaj. 30km/h a sebesség korlat a bánya területen, a faluba vezető úton meg egy szakasz 60km/h, amit betartok
Automata, de kéziben használom kanyarodás előtt és közben, pont emiatt. -
-
szebe
őstag
Ez hova kanyarodás közben?
Forgalomban bárhol tökéletesen elég számomra a 2-es, kereszteződés nagyságától függően mehet mellé kis/nagy gáz."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari