- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Ubuntu Linux
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Linux kezdőknek
- Milyen program, ami...?
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz Cathfaern #308 üzenetére
És picit ott van a harmadik pont is, a szabályozásoknak való megfelelési kényszer.
Ahhoz hogy a kvótákat tartani lehessen, sok alkatrész lett kikönnyítve. Nem kicsit, nagyon. Kezdve a vezérműláncoktól amik régen bmw vonalon kb kétszer szélesebb volt mint akár az e46-omban, a motorban lévő sok sok apróságig. Mindenhol lehet fogni egy kis súrlódást, egy kis súlyt, ami egy kicsit közelebb visz a "szent" célhoz. Hogy alapvetően életszerűtlen tesztcikluson se tud a legtöbb gyártó megfelelni valójában, nos az megint más kérdés.
Arról nem is beszélve, hogy a userek is másképp állnak a technikához. A környezetemben csak bután nézek hideg motorral hogy közlekednek emberek, hogy a turbós autóval autópályáról pihenőbe állva lekulcsolják és mennek a dolgukra, hogy alacsony fordulaton nyomatékból akarnak mindent megoldani, etc. Most ezek egy jelentős része nem volt régen, amikor érezted ha a motor szenved, mert a kettőstömeg, az aktív motorbakok meg társai nem fedték el.
-
válasz Cathfaern #307 üzenetére
Hogy pontosan mennyi repül belőlük még, nem tudom, de tény elég gyakori darab amerikában. Az árban meg azért benne foglaltatott pár extra felszerelés is a metálfényezés és az utasoldali légzsák mellett
A tartósság felára amúgy nagyon érdekes kérdés, rengeteg dolognál egy alkotóelem adja be az unalmast és "természetesen" nem lehet javítani, mert a szervizelhetőség-javíthatóság egyáltalán nem érdeke a gyártónak. És mivel mindenki így gyárt manapság, ezért még a minőségi versenytől se nagyon kell félnie.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
Ribi
nagyúr
válasz Cathfaern #341 üzenetére
Régen a Soroksárin is a sok gyár eltolva kezdte a munkaidőt, mert nem fért fel annyi ember 1 időpontban a hévre. Azóta gyár sem maradt sok és autó is több lett. Szóval már nincs ilyen.
Mivel nem egy ilyen cég lesz -és hacsak nem kartelleznek - nem hiszem, hogy ilyeneket meg tudnak majd játszani. -
arnyekxxx
veterán
-
válasz Cathfaern #355 üzenetére
Én olyan városban élek, ahol a BMW és a Mercedes üzemeltet autómegosztó szolgáltatást.
Nem rég egyesítették az erőiket és egész használható szolgáltatást nyújtanak. Ha nem lenen két autó a családban bizonyosan használnám.
Naponta látom a BMW önvezető autóját útközben. A jármű, a közlekedés tempóját veszi fel, nem a sebességkorlátozó táblát.Azt gondolom, hogy néhány éven belül, ütős szolgáltatást fognak felmutatni.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
#56573440
törölt tag
válasz Cathfaern #365 üzenetére
Tc-s Égéstérben volt egy rész, ahol valahol Japán kiállításon talán önvezető buszokkal vitték az embereket körbe. Zárt pályán. Winklerék kérdezték, hogy mi van ha valaki a 40 centi magas betonkerítésen átlép, azt elcsapják? A japók feje butára váltott, és értetlenkedtek, hogy dehát ki van írva hogy ne lépj rajta át, miért tenné akkor bárki is?