- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- DIGI internet
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
freemanone
őstag
Ez mobilon inkább pár perc.... viszont a rendszernek nem ez a kényelmetlen faktora, hanem a kismillió adat amit az utasokról elkérnek, minden jegyvásárlásnál és nem is értem miért van rá egyáltalán szükség.
Se az automatás vásárlásnál se a kasszánál nem kell megadni ezeket a személyes adatokat. Épp ezért nem is használjuk az online rendszert, hanem az automatákat.
Arról nem is beszélve hogy online fixen időpontra szóló jegyet veszel, nem pedig azonos szakaszra, azonos vonattal (személy, gyorsított, gyors, sebes, meg ami van még...). Lényeg az hogy a jegy ára azonos, szerintem mindegy melyikkel megyek. Arról nem is beszélve, hogy automata/kasszánál vásárolt jegy pontosan így működik.
Ezekre koncentráljon inkább a MÁV az online jegyértékesítésnél. -
freemanone
őstag
Na hát akkor erről a MÁV kalauzait is tájékoztasd, mert megtörtént eset. (nameg a terminált is ami a jegyet leolvassa)
Ugyan jófej volt és lekezelte a jegyet kézzel, de hivatalosan azt kellett volna mondania, hogy a jegyünk nem érvényes, és ott kiállítani nekünk érvényes jegyet, majd nekünk a célállomáson visszatéríttetni az eredeti jegy árát.
Tudják, hogy szar a rendszer és nem tudnak vele mit tenni, így általában inkább "jófejek", mert nekik is kevesebb meló. Ezt a kalauz mesélte, amíg kitalálta mi legyen velünk. Ettől függetlenül arra kért, hogy ha online vásárolunk ne csinálnunk ilyet, mert ez csupán a kedvességükön múlik jelenleg.(#6) elithun: Igen ez így van, csak ugye ennek igazán mobilon van előnye (szerintem), ahol üdvözítő egy jó kártya tároló. Én örülök neki személy szerint, mert már eddig is használtam a simplepay-t. Ettől függetlenül ezzel továbbra sem nyertek meg...
[ Szerkesztve ]
-
freemanone
őstag
Két alkalommal volt ilyen probléma online vásárolt jeggyel, az elsőnél a kalauz megrántotta a vállát eltépte a jegyet és szó nélkül továbbment. A második esetnél volt a kommunikatívabb verzió, ahol a fentebb írt szösszenetet kaptuk válasznak.
Egyébként heti 2-4 alkalommal elég rendszeresen az emlúlt egy évben, bár az említett dolgok miatt marad az automatás jegy..... azzal sose volt gondunk.
Persze ha azzal a vonattal mentünk amire a jegy szólt, nem volt gondunk, próbáltuk az online jegyet többször is.Viszont így hogy említetted, meg fogom nézni a beta appot. Elég sok kényelmetlenséget megoldana, már az adatok mentésének lehetősége is.
-
freemanone
őstag
válasz #42098752 #11 üzenetére
akkor hozok példát ha ennyire nem értherő:
(az időpontok hasraütés alapúak, minden egyezés a valósággal a véletlen műve)
személy vonat..... reggel lemegyek balcsira..... veszek jegyet estére szintén személy vonatra..... ami indul 18:30kor vissza..... közbejött valami.... elmegyek a 16:00-al ami személy! (figyelve a mindenféle pótjegy diferenciára) = érvénytelen jegy
ha automatából vásárolok ugyanígy kiválasztott időpontokra jegyeket az érvényes a leolvasó szerint is aznap azon a vonalon, minden személy vonatra, ha reggel indul, ha este, ha délben.[ Szerkesztve ]
-
freemanone
őstag
Igen sajnos erre rá kellett jöjjek elég hamar, bár a MÁV oldalán egy rettenet nagy kamu szöveggel takaróznak és lerúgják a felelősséget a google-re: "A Google Play áruház szolgáltatásán keresztül a Google folyamatosan kínálja fel a felhasználóknak az alkalmazás frissítését. A MÁV-START-nak nincs ráhatása arra, hogy a Google kinek kínálja fel ezt a lehetőséget. Ha az értesítés után frissíti az alkalmazást, a jegyvásárlási funkció már Önnek is elérhető lesz."
Ez azért ismét nagyon sokat elmond róluk.(#13) betalokk: és ez gáz.... azzal karöltve pedig még gázabb, hogy valójában az automatánál ha nincs sor, gyorsabban veszek jegyet mint a mindenki számára elérhető mobil verzión.
Remélem ezen változtatnak, mert a jegyért a pénzt elfogadják, a járat azonos, hely van rajta.... csupán a jegy érvényességét korlátozzák le mégjobban, egy még kényelmetlenebb vásárlási formában, mint eddig. Ami egyébként a kényelmet hivatott elősegíteni. -
freemanone
őstag
Köszi a tippeket, ma is okosabb lettem.
(#17) betalokk: ezt csűrhetjük csavarhatjuk, de akkor is csak végfelhasználói szemmel tudok rá nézni. Opció1-el vásárolt jegy tökéletesen működik a megszokott módon, opció2-vel vásárolt jegy pedig csak korlátozottabban felhasználható, de kaptam nagyon jó kis tippeket ennek "kijáttszására".
Nem a fejlődés ellen vagyok, sőt, nagyonon is örülök neki, csak nem szeretem az oktalan korlátozásokat és remélem a beta szakaszból kilépve ezek megváltoznak.(#19) Capella: 180608-os appban már ott van bizony minden ami kell! Alakul ez!
[ Szerkesztve ]
-
freemanone
őstag
válasz PandaMonium #33 üzenetére