Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • freemanone

    őstag

    válasz tibe0309 #8 üzenetére

    Két alkalommal volt ilyen probléma online vásárolt jeggyel, az elsőnél a kalauz megrántotta a vállát eltépte a jegyet és szó nélkül továbbment. A második esetnél volt a kommunikatívabb verzió, ahol a fentebb írt szösszenetet kaptuk válasznak.
    Egyébként heti 2-4 alkalommal elég rendszeresen az emlúlt egy évben, bár az említett dolgok miatt marad az automatás jegy..... azzal sose volt gondunk.
    Persze ha azzal a vonattal mentünk amire a jegy szólt, nem volt gondunk, próbáltuk az online jegyet többször is.

    Viszont így hogy említetted, meg fogom nézni a beta appot. Elég sok kényelmetlenséget megoldana, már az adatok mentésének lehetősége is.

  • #42098752

    törölt tag

    válasz tibe0309 #14 üzenetére

    Gondolom a VIM jegyre utaltál.
    Egyébként oktatják, csak baromi kevesen használják.

  • freemanone

    őstag

    válasz tibe0309 #14 üzenetére

    Igen sajnos erre rá kellett jöjjek elég hamar, bár a MÁV oldalán egy rettenet nagy kamu szöveggel takaróznak és lerúgják a felelősséget a google-re: "A Google Play áruház szolgáltatásán keresztül a Google folyamatosan kínálja fel a felhasználóknak az alkalmazás frissítését. A MÁV-START-nak nincs ráhatása arra, hogy a Google kinek kínálja fel ezt a lehetőséget. Ha az értesítés után frissíti az alkalmazást, a jegyvásárlási funkció már Önnek is elérhető lesz."
    Ez azért ismét nagyon sokat elmond róluk.

    (#13) betalokk: és ez gáz.... azzal karöltve pedig még gázabb, hogy valójában az automatánál ha nincs sor, gyorsabban veszek jegyet mint a mindenki számára elérhető mobil verzión.
    Remélem ezen változtatnak, mert a jegyért a pénzt elfogadják, a járat azonos, hely van rajta.... csupán a jegy érvényességét korlátozzák le mégjobban, egy még kényelmetlenebb vásárlási formában, mint eddig. Ami egyébként a kényelmet hivatott elősegíteni.

  • vmarci21

    tag

    válasz tibe0309 #14 üzenetére

    Biztos máshol is használják, mert amikor megnyitották a BETA regisztrációt, kevesebb mint 24 óra alatt betelt az 1000 vagy 1500 hely (nem tudom biztosan, mennyit engedtek.. ). (b, indok: én is használom + Facebookon is olvastam róla felhasználói "véleményt", így már legalább 3-an vagyunk :D ) - viszont nyár eleje óta elméletileg fokozatosan mindenki számára elérhetővé válik az alkalmazás (valahol azt olvastam, hogy minden héten a felhasználók +10%-ánál lesz elérhető a lehetőség, tehát 10 hét után már mindenkinél meglesz, csak nem tudom, mikor kezdték el ezt a 10%-os frissítgetést.. )

    Egyébként a Vonatnfós jegyeket a régi leolvasókkal tényleg sokáig tart leolvasni, és az alkalmazást használók tanították meg a kalauzok többségét a leolvasásukra, de az esztergomi vonalon már használt új leolvasókkal kb. 1 mp alá csökkent a leolvasás sebessége.. (már amennyiben sikerül a kalauznak leolvasnia, valami nem tökéletes a rendszerrel, mert nem minden kalauznak megy a használata (amire gondolni tudok: a kalauznak kell kiválasztani, hogy QR-kódos, Elvirás mobiljegyet akar olvasni, vagy PDF417 kódos "JÉ-s" jegyet, és a kalauz a mobil jegy lehetőséget választja.. Ha ez így van, kedves Máv-informatika, jobban kéne elnevezni a programban az egyes lehetőségeket.. ;) ))

    (#12) freemanone: nagyon egyszerű a megoldás:
    A: Arra a vonatra veszel jegyet, amivel tényleg menni akarsz
    B: Ha nem szól bele a speciális, 20%-os kedvezmény, akkor a nap legelső vonatára veszel jegyet, ami aztán egészen éjfélig érvényes lesz... (de bizonyos járatokon "megszerezhető" 20%-os kedvezmény miatt jobb az A verzió: Például BP - Veszprém között utazva több vonatra is 20% kedvezményt ad + elengedi a gyorsvonati pótjegy árát a MÁV - ami már diákjegy esetében is 180+110 = 290 ft spórolás.. :D (a sima 10%-al olcsóbb jegyhez képest, jegypénztárban vett jegyhez képest meg még olcsóbb.))

    Mindent összevetve egész jó a Vonatinfó alkalmazás, az esztergomi vonalon az új olvasókkal a "bármilyen típusú jegy" leolvasása sokkal gyorsabb lett, úgy hogy gondolom a kalauzok által most tesztelt új szoftver is jóra sikerült, illetve nekem az egész "JÉ-s jegy" projekt leírása / koncepciója is tetszik, tehát informatikai oldalról egész jó lett a MÁV, ha az Elvirát és az Elvirás jegyrendszert is lecserélnék, akkor egy átlag utas csak 21. századi élményt nyújtó informatikai dolgokkal találkozna (a belső rendszereket meg nem ismerem :DD ).

    [ Szerkesztve ]

    >> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<

Új hozzászólás Aktív témák