Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • freemanone

    őstag

    válasz elithun #1 üzenetére

    Ez mobilon inkább pár perc.... viszont a rendszernek nem ez a kényelmetlen faktora, hanem a kismillió adat amit az utasokról elkérnek, minden jegyvásárlásnál és nem is értem miért van rá egyáltalán szükség.
    Se az automatás vásárlásnál se a kasszánál nem kell megadni ezeket a személyes adatokat. Épp ezért nem is használjuk az online rendszert, hanem az automatákat.
    Arról nem is beszélve hogy online fixen időpontra szóló jegyet veszel, nem pedig azonos szakaszra, azonos vonattal (személy, gyorsított, gyors, sebes, meg ami van még...). Lényeg az hogy a jegy ára azonos, szerintem mindegy melyikkel megyek. Arról nem is beszélve, hogy automata/kasszánál vásárolt jegy pontosan így működik.
    Ezekre koncentráljon inkább a MÁV az online jegyértékesítésnél.

Új hozzászólás Aktív témák