- Windows 11
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- DIGI internet
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kikikirly
senior tag
Ha megnézed a teszteket, AMD. Far Cry 5 nagyon szép játék, akció faktor is rendbe van, szerintem jó játék lett.Akárcsak a 3. és 4. rész.
1060GTX RX 580, mindkettővel 60 fölött van a minimum FPS.
1060 3gb minimum 56, avarage 66 FPS. ,,Csak" DX11.
Mit szeretnél még?[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt csak ők tudják. Mi csak végeredményt látunk, de az odáig vezető út a fontos.
(#17) .LnB: Egyáltalán nem a kompromisszumról szól ez, hanem az effektek sebességéről. Ugyanarra a problémára többféle algoritmussal lehet reagálni, és az eltérő algoritmusra épített effektek teljesítménye eltérő. Egy effekt lehet azért lassú, mert sokat számol, például a különböző DoF opciók. Ezekre az AMD és az NV is számos megoldást kínál, és mindegyik kb. jól működik, de az erőforrásigényük eltérő. Viszont amelyik sok fps-t zabál az sokat is számol. Hasonlóan fejlődtek a PCSS/CHS opciók.
Persze lehet azért is lassú egy effekt, mert már a koncepció szintjén elbaszcsizták, így egy rossz döntés kivégezte az egészet, például Hairworks. Ezt le is lőtték, mert a nulláról kellene újrakezdeni, aminek aztán semmi értelme. Egyébként sokszor ezek sem egyértelműek. A hajszimulálásnál például az képlékeny volt, hogy mennyi szakasz legyen egy hajszál. Ha sok kell, akkor nyilvánvaló, hogy gondot jelent majd a memóriára kifejtett terhelés, de ha kevéssel is jó eredményt ad, akkor inkább érdemes a geometry shader lépcső alkalmazását elkerülni. És nem olyan egyértelmű ám ez, hogy tuti mindenki ugyanazt a döntést hozza meg. Az NV például azt választotta, hogy majd geometry shaderrel extrudálják a szegmenseket elülső oldalú poligonokká, így ezelőtt tudják tesszellálni a hajszálat. Az AMD ezzel szemben ezt vertex shader lépcsőben csinálja, amivel viszont nem tudnak tesszellálni. Ez az egyetlen döntés határozta meg azt, hogy mi lesz a többi komponens sorsa. Az AMD jól döntött, az NV pedig nem, mert utólag kiderült, hogy egyáltalán nem éri meg tesszellálni a hajszálat, 64 szakasz bőven elég mindre, még sok is, így viszont a geometry shader használata nettó ráfizetéssé vált, ami megakadályozta az NV-t abban, hogy OIT-t, normális AA-t és normális önárnyékot vessen be, míg az AMD-nek ezekre a komponensekre bőven maradt erőforrása a sokkal gyorsabban dolgozó alapokkal. De még egyszer mondom, hogy ezt nagyon nehéz előre meghatározni. Valószínűleg az AMD sem tette meg, hanem kipróbálták mindkét irányt, és azután döntöttek. Az NV valószínűleg azért futott bele ebbe, mert a TressFX-re gyorsan akartak reagálni, így túl kevés időt szabtak meg a kutatásnál, vagyis az eldöntendő irányoknál nem volt lehetőség mindkettőt kipróbálni. Egy "elágazásnál" rossz irányt választottak, és ennyi elég volt arra, hogy a HairWorks ne is fejlődjön tovább, nem volt értelme.
Ezért is fontos a stúdióknak a megfelelő partner kiválasztása, mert ezek az IHV-k már aktívan segítik a kutatásokat. Sokszor kritikus kérdésekben döntenek a játékfejlesztők helyett, ugyanis jóval több tapasztalatra tudnak építeni. Néha bejön, néha nem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- BMW topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mozgásban a 33 Immortals
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GTX 1080 OC AERO
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)