Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacccca87

    őstag

    válasz .LnB #4 üzenetére

    Akkor ezek szerint semmi, marad a jelenlegi sorrend.

    Ebből is látszik ha kihasználnák a játékok a jelenlegi technológiai lehetőségeket akkor nem kellene azon gondolkodni hogy 200-300e kártyát kell venni a 1080p-hez.

    Mondjuk pont az UBI tól nem számítottam erre, de hát csak változnak az idők...

  • kikikirly

    senior tag

    válasz .LnB #17 üzenetére

    Ezek közül a csodálatos ,,technológiák" közül egyedül a fű szimulációnak van értelme(viszont az tényleg király).Többi Nvidia featurt kapcsoltam ki, a 60 képkockához.Választanom kell hogy a textúrát, objektum számot/növényzetet vegyem le, köszönöm inkább nem, maradjanak csak maximumon. GameWorks helyett PhysX-et erőltetnék, legalább hozzá is ad az akcióhoz.

  • Locutus

    veterán

    válasz .LnB #17 üzenetére

    FC5-nél sajnos a grafikai szint mellett a változatosság sem túl acélos. Sem az előző részekhez képest, sem a GR: W-hez képest. Hiába volt abban kicsit kevesebb fps, a táj sokkal részletesebb, és változatosabb volt.
    FC5-ben meg gyakorlatilag ugyanabból a fából van lerakva 20 millió, azt csókolom :DDD Nem csoda, hogy belefért 26GB-ba az egész játék. Fele annyi mint mások...

    [ Szerkesztve ]

    Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz .LnB #25 üzenetére

    Inkább vicc, ahogy kinéz. Ugyanazok a hibák vannak benne, amik a Witcher 3-ban. A spagettihatást nem tudják megszüntetni, bár gondolom nem is foglalkoztak az OIT implementálásával. Ez a gond, ha valamikor rossz irányba megy a fejlesztés. Nem raknak bele több pénzt és a hibáit sem javítják, pedig egy OIT-re igazán futhatta volna azóta, mert a hardverek gyorsabbak lettek.

    Az Ubisoftnak van saját megoldása a hajra, ezt alkalmazzák minden játékukban.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz .LnB #27 üzenetére

    A spagettihatás miatt. Ha ráközelítesz a játékban, akkor láthatod majd, hogy nem találja el jól a leképező a hajszálak megfelelő sorrendjét. Ezzel a hibával küzd már a kezdetek óta a HairWorks. A hajnál az a gond, hogy nagyon sok geometria van egymásra zsúfolva, és tudni kell, hogy melyik hajszál van a másik fölött. Ezt nyilván a tipikus ODT módon nem lehet megoldani, mert sok az adat, de erre van a sorrendtől független átlátszóság megvalósítása. Ezzel minden hajszál megfelelő sorrendben képezhető le, így megszűnik a spagettihatás is. Az OIT formája mindegy, lehet PPLL vagy mutex zárolás, a lényeg, hogy valamilyen OIT implementáció kell rá. Az rendben van, hogy kezdetben nem volt, mert nem voltak elég gyorsak a hardverek, de a HairWorks bemutatása óta eltelt majdnem 5 év. Roppant mód értékelhetetlen, hogy ez idő alatt nem sikerült megoldani ezt az elemi szintű, egyébként kutatással együtt kb. másfél hónapos munkával kezelhető problémát. Ez így egyszerűen igénytelenségre vall. Ha az NV úgy gondolja, hogy ez számukra nem lenne hasznot hozó munka, akkor pedig adják ki a forráskódot, és bármelyik fejlesztő meg tudja csinálni magának. Egy játék teljes fejlesztési költségéhez képest az OIT a hajra filléres tétel, mindeközben elég nagy minőségi ugrás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Lacccca87

    őstag

    válasz .LnB #17 üzenetére

    Szerintem te félreértettél valamit. A látvány abszolute nem igazolja a gépigényt. Illetve nem azt mondtam hogy végig gyengén futott hanem azt hogy bizonyos esetekben fogta magát aztán tolta a folyamatos FPS droppot az arcomba úgy hogy ha újraindítottam és ugynoda néztem akkor meg simán folyékony futás.

    A táj megjelenítését sem nevezném hű de extranak, a belátható területről meg nem is bezsélve mert olyan agreszív LOD van a játékba hogy szörnyű volt nézni helikopterezés közben ahogy 3-4 jól látható sávban tolja a minőségi különbségeket ( pl fák lombozata ami az utolsó szinten kap fizikát is, vagy fizikai oldalról szintén csak akkor esik le a felrobban valami amikor bizonyos látótávolságba kerül, vagy hogy a táj egy nagy egybe paca. Lehet hogy autókázás közbe ez nem tűnik fel de attól még létezik.

Új hozzászólás Aktív témák