Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #16 üzenetére

    Olyan nincs, hogy álcázott propaganda. :)

    Egyáltalán nem olyan egyszerű, ahogy ezt elképzeled. A VRWorks beépítése lesz bonyolultabb, mert ez csak C API verzióban érhető el. A TrueAudio Nextet támogató Phononnak nem csak C API verziója van, hanem számos middleware is támogatott. Ezért csinált az AMD csak egy API-t, mert a legtöbb fejlesztő nem akar egy teljesen új platformmal szenvedni. Egyszerűen használják a bevált plugineket és middleware-ket. Ergó azt kell elérni, hogy ezek a háttértechnológiák támogassák a GPU-s audiót. Ezt az AMD csak tudja, hiszen az első TrueAudio-nak az lett a veszte, hogy nagy módosítást igényelt, amire a többség nem volt hajlandó. Az is számít,hogy a legtöbb fejlesztő nem szereti a kiválasztott motor forkjait. Egyszerűen a main branch érdekes, mert az a legjobban támogatott. Ennek az oka, hogy ha van valami hiba mondjuk az AMD vagy az NV saját technológiájára épülő UE4 forkban, akkor az Epic széttárja a kezét. Mit tudnak ők tenni ugye, semmi közük az adott forkhoz. Ezért erőlteti az AMD a Valve Phonon támogatását, mert az a main branch-hez van fejlesztve. Tudnának ok is egy saját plugint fejleszteni, saját forkkal, de kit érdekel?... nem látják a jelentkezőket.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz b. #20 üzenetére

    Én szabványos alatt azt értem, hogy gyártófüggetlen. Például egy olyan kód szabványos ami például kizárólag DX11-et követel meg, pl.: TressFX, Hairworks stb.
    Ami egy gyártóhoz kötött, az már nem szabvány, így a Mantle sem az.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • arty

    veterán

    válasz b. #23 üzenetére

    "kifejteni nem akarom miért."

    gondolom valami olyan lett volna a kifejtés, hogy "az amd egy életképtelen kutyaütő, bezzegazenvidia" :D
    örülök, hogy megspóroltad a hszt :D

    egyébként nincs új a nap alatt, a vidia szokás szerint genny.
    vagy kapitalista. vagy kapitalistÁBB. ami nekünk vásárlóknak nyilván nem jó, pláne nem hosszú távon... de asszem ezt látja mindenki, amikor kijönnek az egyre drágább nvidiák, az amd képtelen konkurrenciát állítani, aztán egy ponton majd csak ződ lesz és... :/ (nem b.! nem a kánaán köszönt be akkor! :D )

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • DudeHUN

    senior tag

    válasz b. #34 üzenetére

    Ott a gát a TDP volt. Azért is került a GPU-k mellé a Jaguar sajnos. A Sony meg az MS sem hülye. Gondolhatod, hogy nem véletlenül került AMD technológia a gépekbe. Ahogy nem véletlenül választotta a Nintendo sem az Nvidia megoldását.

    Gamer for Life

  • #54625216

    törölt tag

    válasz b. #16 üzenetére

    Az NV zárt megoldása azért gáz, mert a VR piac így is nagyon töredezett.
    Jelenleg van max. fél millió eladott PC-s HMD (Vive, Rift), van olyan millió közeli PSVR, van pár millió GearVR és további pár millió Google Cardbox megoldás.
    Azaz az nvidia részesedése kizárólag arra a pár százezer PC-sre korlátozódik, akik nvidia kártyát használnak. Még ha ők is vannak döntő többségben, akkor sem fogja egy VR fejlesztő lábon lőni saját magát, hogy kapásból limitálja a felhasználói körét egy éppen indulófélben lévő piacon.
    Aki pedig nem indie fejlesztő hanem nagyban játszik, az eleve nem engedheti meg magának, hogy ne fejlesszen PSVR-ra, ami ugye AMD alapú és ugyanúgy nem fog nvidia only technológiát alkalmazni.
    Azaz az nvidia megoldása a legjobb esetben is csak mint opcionális megoldás kerülhet be a játékokba, csakhogy az extra hangminőség valószínűleg nem nyom annyit az eladásokon egy eleve szűk piacon, hogy megérje erre külön fejlesztési időt és pénzt pazarolni.

  • arty

    veterán

    válasz b. #28 üzenetére

    látom nem sikerült értelmezni a "kapitalista" szót ;)
    leírtad gyakorlatilag ugyan azt, amit én.

    de persze értem a teoldaladról is, nagyrészvényes vagy a ződeknél, így onnan próbálod megfogni a dolgot :D

    (szal köszi, a realitásokkal képben vagyok, ettől még az én/fogyasztói szemszögemből az nv genny, az amd pedig a hős, suta kereszteslovag)

    (#32) morgyi : 3d audioval nem lehet szoftvert eladni, grafikával lehet. ez van :(

    (#34) b. : nem tudtak normális hwt összehozni? te mit raksz össze 399 dolcsiból? hogy fut a 2013 őszi 400 dolcsis hardvereden a..... BÁRMI?! :D uramisten, te még inkább laikus vagy, mint az a többi hsz-edből lejött :D (amugy sem tudok róla, hogy kivonták volna a forgalomból bármelyik áemdékonzolt, a mai napig kijön rájuk ~minden)

    ráadásul azzal se vagy képben, hogy nem az amd-é a konzolpiac. ő szállít bele hw-t, de a többit az ms/sony adja és arra fejleszt a fejlesztő - a gcn nem is látszik számára... ráadásul mamár legtöbb port pécéről butul konzolra és nem fordítva, sajnos. (mármint konzolos szemszögből sajnos)

    NV-nek nem az amd szekerét kéne tolnia, hanem a tiédet, az enyémet, olyan előremutató hardverrel, amerre az ms nyomja a "világot" (jobb hijján). De ők ebben sehol nincsenek, a régi szart tákolják ügyesen, ócsón (és adják el neked drágán, konkurrencia hiányában). És mivel a világ nagyrésze az "övék", így kapod ugyan azt a szutykot, amit 7-8 éve is kaptál (durván). A fejlesztőnek is jó, hogy nem kell ujragondolni mindent .... mindenki nyert - a játékost kivéve.

    (#36) b. : "Egyébként BF1 is gyönyörűen fut NV kártyákon dx 12 Ben is." - nemá, nem vágta pofán a VEVŐI 70-80%-át a fejlesztő egy vidián döglődő verzióval?! :D jah, ez nyilván azt mutatja, hogy az nv a király hw :D

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • arty

    veterán

    válasz b. #41 üzenetére

    linket kérnék a fricskázó ue4-et használó, konzolon is 60fpst célzó, valahogy kinéző címre! :)

    (#53) nubreed: amint 75% lesz az amd gpuk piaci részesedése, azonnal mindenki rácuppan az általuk nyomott free cuccokra ;) ördögi kör, tudom ;)

    (#54) wwenigma : azt még akkor kellett volna, amikor "partiban" voltak nvidiával. huszonpár százalékos részesedéssel tökönszúrnák magukat egy ilyen húzással :)

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #65 üzenetére

    A Frostbite-ot én nem írnám le, mert nekik jön a tiled light trees alapon működő leképezőjük. Azzal megint évekkel elhúznak mindenkitől. [link] - ez nem hogy a sima mozaikos, hanem a discontinuity jelenséggel eleve nem küzdő klaszteres megoldásokat is bucira veri.

    A Frostbite-hoz nem érdemes egyébként hasonlítani. Ők egy más dimenzióban járnak. Annyira mindenki előtt vannak, hogy őket képtelenség behozni.

    (#68) b. : A Frostbite eleve nem fogja támogatni a Switchet. Nincs a gépben elég memória hozzá. A Frostbite aktuális verzióját úgy alakították ki, hogy 5 GB-on működjön, és ez úgy értendő, hogy RAM+VRAM, de a konzolon ezek ugyanazok. Ennél kevesebb RAM+VRAM konfigurációval nem tud futni. A Switch alapértelmezett módban az OS-re bízza a rendszermemória kezelését, de később érkezik egy másik mód hozzá, ami 1,5 GB-ot ad az OS-nek és 2,5 GB-ot a futtatott programnak. Tehát a Switch-nél olyan motort kell írni, ami beéri 2,5 GB memóriával.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák